Pankkikortin palautuspyyntö... kysymys?
Minulle kävi äärettömän nolosti kun tässä kesän aikana jäin hoitovapaalle ja tulot pieneni ja huomaamattani tili oli ylittynyt reilummin...
No nyt tli kotiin kortin palautuspyyntö.
Olisin tietysti voinut jo alkaenkin pyytää miestä siirtämään tililleni rahaa mutta tässä pienten lasten arjessa laho pääni ei ole ajatellut mitään muuta kuin arjen pyörittämistä... ja seli seli... mutta nolottaa vietävästi!
No se kysymys, Saanko enää koskaa tulevaisuudessa pankkikorttia?
Tietääkö joku näistä mitään...
Kommentit (12)
Pankintäti antoi kuitenkin pitää korttini ja summa lyheni tilistä, joka tuli olikos se nyt viikon päästä. Kortti uusittu normaalisti, vaikka aina oon pelänny tuleeko =) Mietin itse kyllä visan hankkimista, saavatkohan luottokunnassa tietää tuosta ylityksestä. Älä nyt missään nimessä korttia käytä ennen kuin asia sovittu pankin kanssa, muuten kaupantäti nappaa kortin!
Joo mun täytyy tosiaan selittää tämä asia ja katsoa mitä tuleman pitää... Se on varmaa että kotiäiti sai tästä kolautuksen ja muistaa nyt varmasti huolehtia paremmin.
-ap
on minullakin tullut joskus tilinylityksiä mutta koskaan ei ole tullut kotiin huomautuksia kun ne ylitykset on hoitunut lähes heti.
-ap
pankkikorttiylityksen olen yleensä tehnyt harkitusti jos tiedän että seuraavana päivänä tulossa rahaa... tai esim. maanantaina viikonlopun jälkeen... visa electron onkyllä varmaan tämän hetkiselle laholle päälleni parempi ratkaisu. Olin vaan niin tottunut käyttämään sitä pankkikorttia...
Pääasia nyt minulle olikin että joskus vielä voin pankkikorttiakin vielä miettiä...
miten isosta ylityksestä oli kysymys?
ihan että tääkin kotiäiti osaa olla varovaisempi :/
niin että pankista ehtinyt tulla se " ylitystiliote" , mutta siis vasta tässä viimeisimmässä kortti uhattiin ottaa pois.
4
jo käsketty palauttamaan. Itellä tuli myös mutta itellä tuo ylitys olikin ihan reilu.
pieniä ylityksiä katsottu " läpi sormien" jos ei ole jatkuvaa ja selkeästi tarkoituksella tehtyjä. Mutta jos kortti joudutaan ottamaan pois, niin ei sitä kyllä heti saa uudelleen, muuta kuin jus se visa electron. Ja joku mietti aiemmin täälä että näkyykö ylitykset Luottokunnassa niin kyllä näkyy. Jos ylityksiä on tietty määrä niin hakemus hylätään jo heti pankissa. Tarkistaa muistaakseni ylitykset 3 kk ajalta.
Vierailija: