Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***--__Helmet viikonloppuun pe-su__--***

13.07.2007 |

Suko81 kirjoittaa;

"rannerengas jossa on joku magneetti tms joka jollain tavalla helpottaa huonoa vointia? Kaverini löysi sellaisen Helsingistä jostain apteekista, Lahdesta ei saa. Mutta siitä oli suuri apu myös hänelle, oksenteluun ja muuhun!"

Hei!

Tulee sinulle varmaan hiukan myöhässä, Toivottavasti vointisi on jo parempi!!

Mutta näin Lahdesta saa CityBabystä noita pahoinvointi-rannekkeita. Ja kuulemma kaikkiin apteekkeihin saa kun pyytää tilaamaan, jos ei jo ole valikoimissa...

Ja lisävinkkinä, noita näkyy olevan myös lasten kokoa takapenkillä oksenteleville tenaville ;) [www.primexpharma.com]

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin väsymys vaatii päikkärit päivittäin jos meinaa jaksaa koko päivän kiukuttelematta=/ Tosin monesti ne jää vain haaveeksi ja sitten ollaankin zombie-meiningilla loppuilta...

Tämä päivä toi vastaan mulle asian johon en koskaan kuvitellut törmääväni eli en ole juonut yhtäkään kupillista kahvia!=0 Eilen vielä yritin edes yhden kupin hörpätä mutta tänään ei enää pystynyt. Mä kun olen ollut aina niitä ihmisiä joilla päivä ei lähde käyntiin ellei saa aamukahvia ja muutenkin olen aina ollut kahvikissa. Edellisissä odotuksissakin pystyin sitä juomaan loppuun saakka mutta nytpä ei mennäkkään samalla kaavalla. Josko sitä nyt sitten tulisi eri " merkkinen" vauva kun oireetkin on niin erilaisia, meillä kun on kaksi poikaa=)

Ei vaan ihan sama se on kumpi tulee kunhan tämä pitkä matka jatkuu helmikuuhun saakka ja vauvan saa sitten syliin. Voi miten ihanalta se ajatuskin taas tuntuu!

Huomenna yritän ehtiä palailemaan kera neuvolakuulumisten. Rentouttavaa sunnuntai-iltaa kaikille=)

p02p06 ja pikkupapu 8+6

Vierailija
22/23 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on koko päivä oltu kyläreissulla, useammassa paikassa. Sitten tuolle lapsoselle taisi tulla ripuli, jippii. Todella hauska käydä vaihtamassa vaippoja kun muutenkin tuoksuherkkä ja erinäiset hajut etoo. Yöks. Toivottavasti ei pahempaa ja menee nopeasti ohi.

Mietin, että jos itselle tulee niin kuinkakohan jaksaa. Muutenkin vähän väsy. *haukotus*

Juu, lista lasketuista ajoista sopii. Itse en vielä käynyt tietoja laittamassa, ei tuo laskettuaika ole vielä selvillä. Muutenkin jotenkin ei uskalla luottaa 100%. Pelkään sitä keskenmenoa kunnes näen sykkeen ultrassa. Eilen tuli pyyhkiessä hieman verta (voi ehkä toisaalta olla seuraus juuri hetkeä aiemmin miehen kanssa vietetystä miellyttävästä illasta, ;) viimeksikin raskauden aikana oli jossain vaiheessa kuivuutta limakalvoilla). Odotellaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin tänään ystävä perheen kanssa korkeasaaressa. Heillä tyttö samaa ikäluokkaa kun mein poika. Aluks meinas mennä reissu ihan tylsäksi, kun vettä satoi ja ei meinattu eläimiäkään nähä. Karhut kuitenkin pelastivat tilanteen, pistäen pystyyn oikein kunnon leikki näytöksen ja lapsia se kovasti nauratti. Mukava päivä siis kaikkiaan kuitenkin. Äidin selkä vaan alkoi huutaa apua jo puolivälissä reissua :( Muutenkin olo nyt aika väsynyt ja pahaolo suunnaton. Käytiin kotimatkalla syömässä ja se korjasi oloa hetkeksi, mutta kuvotus palasi taas.

Joku oli menossa puuhamaahan, vinkkejä en osaa antaa, mut mekin esikon kanssa ollaan menossa sinne ens viikonloppuna. Mun sisarusten kanssa ollaan menossa ja taitaa käydä niin et silloin on pakko kertoa heille raskaudesta, kun taatusti ihmettelevät miks en tule pomppu juttuihin vaan seuraan vain sivusta...

Np-ultra on sitten 1½ viikon päästä ja sen jälkeen kerrotaan raskaudesta viimein isovanhemmillekin.

Mukavaa alkavaa viikkoa helmimasuille!

t:sininenkirsikka ja kuopus 11+2