~~~Enskat Maanantaina 13.11.2006~~~
Linkki viikonlopun pinoon:http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=8820700&p=1&tmode=1&smode…
Kommentit (24)
Mulla on klo 12 kandintyön palautuksen takaraja, joten voitte kuvitella mitä aion tehdä tämän aamun... :) Enää sellaiset kolme sivua kirjoitettavaa ja työn tarkistus (lähteet sun muut), enköhän juuri ja juuri kerkiä. Jaa minäkö muka jätän viime tippaan?!
Sirulle ihanaa ultrareissua! Mullakin ultrattiin pikaisesti sen äippäpolikäynnin yhteydessä, tosin siellä ei ollut erikseen näyttöä potilaalle, vaan piti pää vinossa kurkkia siitä lääkärin ruudulta. Kyllä siellä näytti kovasti jokin vauvanalku heiluvan silti :)
Ja heiluu muuten nytkin. Muhku ei taida hirveästi tykätä kun istun tässä koneella, se pönkee niin mahdottomasti koko ajan! Joku osa koputtelee peräsuoleen, toinen lonkkaan, ja pyllyä pitää vielä puskea ylävatsasta läpi. Huoh.
Ja kun isukki joutui heräämään viideltä aamuvuoroon, Muhku oli ihan pirtsakkana ja potki sitä selkään minkä kerkisi. Huokailtiinkin tuossa miehen kanssa, että ihan satavarmasti poika pitää saman rytmin synnyttyään. Eli hirveä meno yöllä, ja sitten nukutaan ihan kiltisti koko iltapäivä...
Nyt sitä kandia. Hauskaa maanantaita kaikille!
Kandi & Muhku 33+4
Olipa ihanan rentouttava viikonloppu! Nyt taas ahkerasti maanantaina hommiin.. Illalla meinaan sitten oikein urakalla pakata vaatteita yms kun mies on töissä. Ah tätä muuttorumbaa pitäisi sitten kestää ensin 2 vkoa, sitten evakkoa 6-7 vkoa, ja ennen kuin muutetaan uuteen kotiin, täytyy tehdä keittiö kokonaan uusiksi sekä kaikki lattiat + seinät.. Eli puuhaa riittää tammikuun loppuun asti.. :P
Sirulle mukavaa ultraa! :) Kerro sitten kuulumiset kunhan ennätät. Ja Kandille tsemiä loppukiriiin!!! Kyllä se siitä pienellä loppurutistuksella. Mukavaa viikonalkua kaikille tasapuolisesti!
Mammanalku + tiitiäinen 19+3
Se on sitten ensimmäinen äippäloma maanantai menossa, lomasta en tiedä voiko vielä puhua sillä olen haalinut aivan tolkuttomasti hommia itselleni, lupasin miehelleni tehdä jotain tyhmiä kaapeleita ja niihin vaikka mitä liittimiä joten tylsää tuskin tulee.
Pyykit odottaa silittämistä ( ainakin 3 viikon satsi ) olin viikonloppuna pyykinpesussa LIIAN aktiivinen.
Kandille onnea työnpalautukseen ja viimeiseen rutistukseen, hienoa kun saa hommat valmiiksi.
Sirulle onnea ultraan, toivotaan että mies pääsee mukaan, on se senverran hienoa katseltavaa.
Mulla on huomenna myös ylimääräinen ultra, nähdään onko neiti oikeasti kääntynyt ympäri ja saadaan jotain kokoarviota varmaan kasaan.
Nyt puuron syöntiin, ennenkuin se jäähtyy, lupaan olla kommenteissani nyt aktiivisempi kun lomakin alkoi, pyydän tuhannesti anteeksi etten pariin viikkoon juuri ehtinyt kirjuuttelmaan, mutta sijaisen kouluttaminen vei aikalailla tuota aikaa.
AA ja neiti 35+2
[color=#8B008B]Mulla kärähti eilen illalla sulake kun vaihdoin lamppua ja nyt pitäis mennä suihkuun pimeässä kylpyhuoneessa..Kauhee kynnys..=)
Viikonloppu meni muuten mukavasti ja rauhallisesti..Joulua odotellessa nyt..=)
Viiperolle paljon onnea poikavauvasta! Siitä se hulina alkaa..=)
Eiköhän ne muutkin ala jo tällä viikolla jakautua? Tsemppiä! =)
Kandi on vaikka kuinka nätti joulupallo! Nyt vaan roikkumaan kuusen oksalle! =)
Juskalle tervetuloa! Kyllä täällä muitakin alkusuoralla on..=)
Siru taitaa olla paraikaa katsomassa tiitiä masussa =)
Kandille tsemppiä loppurutistukseen kandintyön kanssa! =)
Mammanalulle inspiraatiota muuttoon!
AA ei nyt vedä itseään ihan loppuun heti mammaloman alussa! Kyllä niitä hommia kerkii tehdä..=)
Eiköhän tää viikonaloitus ollut tässä..Vähän vaisuna vielä, mutta maanantait onkin vähän sellaisia..
Mukavaa maanantaita!
t. poppis ja räpsytin rv29+5
Huomenia, enskakamut!
En taas viikonloppuna juuri ehtinyt muuta kun lukaista pinon, kommentoinnin kanssa oli vähän heikompaa. =/
Tänään tarttis loman jälkeen mennä töihin. Kiinnostus miljoona.. Onneks meen lyhyeen iltaan eli vuoro on 12-20, joten saan tän aamun vielä ottaa rennommin. =)
OSSElle IIIISOT onskut!! Ihanaaihanaa, prinsessa!!!
VIIPEROlle taas IIIIIISOT onskut prinssistä!!!
SIRUlle peukutusta ultraan tänään, toivottavasti istukan tilanne ois parempi, ettei ihan etinen oiskaan enään. Ja tietysti pienen asento on hyvä tarkistaa, ettei ihan poikittain majailis kuitenkaan.
HENNA oli mukavan vartijapojan tavannut. Mukavaa että on tuollaisiakin ihmisiä vastapainoksi niille " ei vois muiden avuntarve vähempää kiinnostaa" .
ELINA ja HEIDI, supsupsupSUPPAREITA!! Toivottavasti pian tapahtuisi!
RIIKKA Meillä ei ainakaan mikään erityisen täydellinen liitto jos tuota riitelyä pidetään mittarina.. Vähän väliä tulistutaan milloin mistäkin. Mutta onneksi sopiminen on aina AH niin ihanaa. Voimia ja jaksamista sinne, riitely ei ole koskaan kivaa. *halitus*
JUSKA, kaimaseni melkein. Meillä saattaa mennä nikit sekaisin välillä. =) No eipä tuo haittaa! Täällä mä olen ainakin ihan alkusuoralla vielä, ja mielestäni ihan mukavasti jo plumpsahtanut mukaan tähän joukkoon. Joten tule vaan messiin! Täällä on mukavaa hämmästellä tätä esikoisen odottamista. Nuo kauemmin odottaneet on sitten hyviä tukihenkilöitä aina kun tulee itselle uutta ihmeteltävää!
Tuleekos sun nicki nimestä, tai lempinimestä niinkuin mulla? Jos, niin ollaankohan samannimisiäkin. ;)
KANDIVAIHE Tsemppiä loppumetrien aherrukseen! Jos ei ois viimetippaa, MITÄÄN ei tulis tehtyä, mulla ainakaan.
POPPIS Rohkeasti vaan pimeään suihkuun. =) Laita vähän (tai paaaaljon) kynttilöitä ja pidä ovi auki!
(.)
Iso etappi ohitettiin eilen, kun isänpäivälahjaksi mun iskä sai pienenpienet vauvansukat. Ensin se ihmetteli että mitä helkuttia, kunnes sillä välähti! =) Vitsi se meni muikeaksi kun tajusi että siitä tulee Pappa! Sit se meni äidille ihan että " Kato mitä MÄ sain isänpäivälahjaksi!" No äiti siinä sitten vähän vetisteli..
Eilen ja tänään mä olen voinut ihan sikahuonosti. Oksettaa koko ajan ja alamasua sattuu. Uskoisin että se on sitä kohdun kasvamista sitten, kun se on aina sellaista hetkellistä kipua, sit se menee ohi. En nyt ainakaan ole nähnyt aihetta huoleen kun ei mitään muita " hälyttäviä" oireita ole.
Tänään tuossa vessassa käydessä yökkäsin pariin otteeseen oikein kunnolla. Jännittää miten töissä käy kun siellä joutuu kaikenlaisten eritteiden ja epämiellyttävien tuoksujen keskelle. *oksu*
Mutta pitää varata työtakin taskuun kaikenlaista ruokailtavaa, vaikka rusinapaketti tai jotain suurimpaan hätään jos oikein huono olo tulee.
Ens viikon maanantaina ois sit VIHDOIN se eka neuvola! En millään malttais odottaa! Mut pakkohan se on, ei auta. Onneks tää viikko menee taas vauhdilla, ei paljon kerkee muuta kun mennä mukana. Sit onkin ens viikko. =)
Jushka ja Toukka 6+5
ja miehellesi onnittelut pikkuisesta prinssistä :) Tervetuloa tuonne vauvapuolelle jahka kerkiät :)
Toivottaapi MiaMik ja Iinu-Liina jo 6vkoa
käytiin jo eilen synnärillä kertaalleen. koko viikonlopun jatkui ne aika vähän kivuliaat supparit ja kokoajan oikeestaan niitä kivuttomia. no sit tuli paha olo ja pääkipu ja kaikkee ni ajattelin että parempi käydä näytillä turhaan ku hermoilla kotona. kyllhän sinne käyrille sit vielä niitä suppareita tuli mut ne ei sattunu kauheesti ja sit jatku vaa ne mitkä ei sattunu ollenkaan. olis ne mut sinne ottanut yöksi mut haluttiin sit lähtee kotii oottelee. on vaa kivempi nyt ootella niitä oikeita kipuja kotona ku tietää että en ole yksi niistä jotka kivuttomasti aukeaa vaikka 6 senttiin. ja sit alkaakin jo pää näkyä.
no yö meni miten meni. kauheesti nukutti ja kyllä niitä suppareita tais olla vähän väliä mut ne ei satu. ainoastaan silleen ne alkaa sattu et lihakset on sit kipeet ja tän päivän aionkin lepäillä ja ottaa kuumia suihkuja. kyllä ne kivut sit yltyy jos on yltyäkseen. heti ku nousin sängystä ni alkoi se mahan kovettuminen ja puristuminen mitä ollu koko v.lopun. huh...sais jo alkaa koskemaan oikeesti.inhottavaa tämmönen. ja nyt oli vauvan painoarvio jo 3,7 kg kun täällä meidän kaupungissa saivat perjantaina 3,3. että se niistä arvioista. se nyt voi painaa mitä vaan. hui!
no nyt suihkuun ja lepäilee.
ellu ja masukki rv 40+3
Näitä viestejä on taas tullut ihan kamalasti. En ehtinyt kuin silmäillä ne läpi.
Onnittelut kaikille tuoreen vauvan äideille minunkin puolestani!
Heippa Jushka. Jep. Nuo nikit on vähän helposti sekoittuvia, mutta koetetaan pärjätä. Pelkäsinkin, että täällä on joku samanniminen ja siksi lisäsin tuon vuosiluvun. Tuo nimimerkki tulee tosiaan vanhasta lempinimestä ja olen käyttänyt sitä jo aika pitkään. Taidetaan tosiaan olla samannimisiäkin!
Oi, kun olen teille kateellinen, kun olette niin monet päässeet jo neuvolaan ja Jushkallakin on eka neuvola ihan pian. Mulla on vasta joulukuussa :-(. En millään jaksaisi odottaa niin pitkään. Haluaisin niin päästä kuulemaan sydänääniä ja varmistumaan siitä, että pikkuisella on kaikki hyvin...
t. Juska82 (rv. 7)
Kaippa sitä tännekkin nyt jo uskaltaa ilmoittautua..vielä en muistaakeni sitä ole tehnyt.. on vielä niin sekava olo ja ei oikein usko itsekkään.
siis tuolta kuumeilupuolelta tänne siirryn ja laitan kyllä esittelyä tarkemmin jos vaan joku sen linkin laittaa kun en sitä äsken huomannut.. Tulen kertoilemaan ja lueskelemaan paremmalla ajalla sitten. ja nyt päätin olla miettimättä rv:tä kun se saattaa olla näköjään ihan mitä vaan joten odotellaan ensi viikkoon että se neuvolassa selviää..Nyt taidetaan elellä joko 10 tai 6vk.. ja kaiken lisäksi toinen neuvolan täti jonka kanssa aikaa ensin varasin oli sitä mieltä että eiköhän tässä vasta (silloin) 5rv:tä mennä ja toinen jolle aika on joka sitä meni siirtämään tänään on mielummin sitä mieltä että elelläänkin jo 10rv, ota tässä tyhmä ihmislapsi nyt sitten selvää..mutta tarkennusta ensi viikolla tiedossa..
Emka-
Aurora, tänään lähti postia sulle. Jos ei oo sopiva tai muuten ei oo sulle hyvä niin ota sinne tapaamiseen mukaan sit =) (palautusoikeus ;))
Ja emkalle tervetulotoivotukset!!
Täällä töissä taas ekaa päivää saikun jälkeen. Peppu jo puutunut ja eiköhän niistä jaloistakin ala tunto lähteä kun kotiin pääsen. Lääkäri haluaa tutkia asian tarkemmin, koska puutuminen ei normaalia ja ens viikolla onkin sit magneettikuvaus edessä:( Tylsä toimenpide, mut pääasia että selviää mikä mulla on. Koitan sinnitellä tän viikon töissä jos vaan pystyn, sattuu!! mut kotona taas pää hajoaa, joten koitetaan jaksaa täällä töissä:)
Kiitti milli kauheasti:=) Jopsa se helpottais ees osittain tätä mun oloa. Ja kiva kun otat burdenkin kyytiin, meinasinkin sitä kimppakyytiä teille ehdottaa mut ehdit ensin!
Kolmelta tulee asiakas, täytyy lopettaa. Palailen illalla!
Aurora + Poitsu rv 25+2
Viikonlopusta on taas selvitty ja töissä koitetaan kärvistellä (huoh¿) Jotenkin on vähän inspiraatio ruvennut rakoilemaan viime päivinä ja sitä mammalomaa tulee mietittyä aika usein... Hitsi kun siihen vaan on niin hirveän pitkä aika vielä!
Lisbetille hurjasti onnea plussasta! Ole nyt vaan rauhassa ikionnellinen, kyllä kaikki varmasti hyvin menee :) Ja onnea myöskin Emkalle oikein paljon ja molemmille tervetuloa tälle puolelle!
Hoyt, mulla oli kans jossain vaiheessa yöpahoinvointia, mutta se kesti vaan jotain viikon verran. Heräilin yöllä ällöön oloon ja sitten piti olla samassa asennossa ihan liikkumatta tai se paheni. Aika ärsyttävää. Mutta toivottavasti se helpottaa sullakin nopeasti!
Peipposkalla oli ihania ultrakuulumisia! Mahtavaa! Hyvin kyllä muistan miten mahtava tunne se oli nähdä pikkuinen ihan oikeasti ja kuulla sydämen jumputus. Ei tosiaan kaduttanut meitäkään yhtään että mentiin sinne ultraan.
Osselle oikein paljon onnea prinsessasta ja Viiperolle pikkuisesta pojasta!
Juskallekin tervetuloa mukaan kirjoittelemaan! Kyllä täällä ihan alkuvaiheessa olevia odottajiakin tosiaan löytyy, eli sekaan vaan!
Viime viikolla kävin ekaa kertaa lääkärineuvolassa ja oli kyllä tosi pikainen käynti. Sydänääniä sentään kuunneltiin ja tosi hyvin ne kuuluivat! Oli hirmu suloisen kuuloista. Huomenna olisi sitten np-ultra. Jännittää vähän, kun eihän sitä koskaan tiedä jos vaikka jotain ikävää löytyisikin¿ Ja keskiviikkona taas tavallinen neuvola, eli aika paljon ohjelmaa tällä viikolla!
T: Meriheppa rv 12+2
Taas on tullut oltu nettipimennossa, kun oltiin anoppilassa torstaista sunnuntaihin asti.
Kivaa, kun olitte kommentoineet sitä mun lapsettomuusmietintääni. Tuli vähän parempi mieli :)
Vauvansa lunastaneille Osselle ja Viiperolle onnea roimasti!! :)
Täällä oli uusiakin tulokkaita, tervetuloa minunkin puolestani! Ei tarvi yhtään jännäillä, vaikka alussa vasta onkin, kyllä sekaan mahtuu :) Kaikki me ollaan joskus oltu alussa, itselläkin aivan huomaamatta kertyneet nämä viikot, tuntuu, että vastahan odottelin ensimmäistä neuvolaa! :O
Ihiii, tänään sain äippäpakkauksen! Voi että oli ihana räplätä niitä kamppeita! Ja huomasin, että meillä on kyllä kertynyt ihan kiitettävän kokoinen läjä noita vaatteita, yhtäkään alle 68 senttistä vaatetta en enää osta (tai ainakin yritän). Pakkauksesta tuli yllättävän paljon noita pienempiä kokoja (60 senttisiä) ja nyt ne tuolla pursuilee ulos tuolta hyllystä. Loppupeleissä pienten kokojen käyttöaika on niin lyhyt, että turha aivan hirveästi kerätä niitä tuonne kaapin pohjalle.
No joo, pitää lopetella, kouluhommat odottaa.
Han ja Rumpali 28+5
Viiperolle kovasti onnea! Ihana kuulla lisää vaavi-uutisia.
AinoAurora älähän nyt ihan itseäs loppuun kuluta ennen kuin loma on edes kunnolla alkanut!
Elina-1985 toivottavasti se pikkunen nyt ulos sieltä tulee niin saadaan lisää hyviä uutisia :)
Aurora@79 multa on varmaan mennyt jossakin vaiheessa jotain ohi, kerrotkos mulle tosta jalkojen puutumisesta vähän lisää? Itse olen kärsinyt siitä, kun jalat puutuuja niihin sattuu melkeen koko ajan ja en ole siitä viitsinyt neuvolassa mitään sanoa. Kuulostaa kuitenkin siltä että luultavasti kannattaisi mainita..
Kaikille uusille tervetuloa!
Sitten vähän omasta mahasta. Meillä on eilisestä asti kärsitty vatsataudista. Nyt alkaa itsellä hieman helpottamaan, mies tosin vielä kipeä. Eiköhän tästä selvitä. Olis aamulla ollut fysioterapia, mutta ikävä kyllä jouduin sen perumaan. Siellä käymisestä ja tosta tukivyöstä on kyllä todella ollut apua. Selkäkivut pienentyneet puolella, nyt voi jo yölläkin nukkua.
Huomenna meillä olis klo17 se 4D-ultra, jänskättää tosi paljon. Eiköhän tuolla masussa kuitenkin kaikki hyvin ole, vaikka koko ajan pelkääkin et jos sieltä jotain " väärää" löytyy..Saa nähdä pystyykö ens yönä nukkumaan. Niin ja nyt sit saadaan tietää sekin onko meidän Iivari poika vai joutuuko ton kutsumanimen vaihtamaan.
Eipä tässä nyt muuta tällä kertaa, huomenna tulen sit ultran jälkeen kertomaan kuulumisia masusta :)
Henna ja Iivari, 25+3
[color=EE4000]
Täällä sitä ollaan ja voidaan paksusti! Viikonloppuna olin molempina päivinä 6h opettamassa valmennuskurssilla ja tänään oli kyllä töissä niiiin väsynyt fiilis. Noh, enää neljä päivää jäljellä 12 päivän rupeamasta ja sitten on vapaa viikonloppu tiedossa.
Vaavi on eilisestä saakka ollut vähän turhan rauhallinen, täällä tämä äippä saa jo melkein paniikkia aikaiseksi. Liikettä on kyllä tuntunut tänäänkin, mutta jotenkin ihan hiljaa ja vaisusti. Onneksi on huomenna rakenneultra, rauhoittaa mieltä. Hyvinhän kaikki asiat on pakko olla, eikös? Vähän kyllä jännittää silti... Sekin on kivaa, että aika on huomenna " tyhmästi" keskellä työpäivää eli 10.30. Saa hyvän syyn jäädä aamulla nukkumaan pitkään :)
[b]AinoAuroralle[/b] hyvää äippälomaa! Muista välillä myös levätä. (paraskin puhuja täällä...)
[b]Poppis[/b] kuule, pimeä suihku ei päivällä ole pelottava. Toivottavasti selvisit ja sait sulakkeenkin vaihdettua. Illalla pimeä suihku onkin ihan toinen juttu ;)
[b]Viiperolle[/b] ja perheelle kovasti onnea! Ja [b]Elinalle[/b] suppareita!
Huoh. Nyt haukottelen jo niin makeasti, että taidan hakea iltaglögin ja kaivautua sen jälkeen peiton alle. Kauniita unia kaikille!
Ja niin... pitäkää peukkuja pystyssä, että kaikki on huomenna ultrassa hyvin.
Kesis, rv 19+4
Onpas ollut rauhallinen päivä, nyt tytöt ahkerammin kirjoittelemaan!! Missäs meidän eräpäiväläiset luuraa?
Kaima, otahan iisisti siellä kotona. Sulla on vielä (kenties) kuukausi aikaa touhuta ja hoidella asioita:=)
henna, joo eli mulla alkoi aika aikaisessa vaiheessa pepun ja jalkojen puutuminen. Taisin siitä olla työterveyslääkärillä jo joskus rv17 paikkeilla tai aiemminkin. Eli kun lepäilen selällään, on olo hyvä. Mutta heti kun kävelen tai seison pidemmän aikaa, alkaa ensi peppu puutumaan ja sit jalat. Vihdoin puhuin asiasta lääkärille, itsekin venytin asiasta mainitsemista, ja sanoi heti ettei normaalia ja haluaa sulkea pois haitallisen hermokompression mahdollisuuden. Eli epäili josko siellä olisi joku hermo pinteessä. Lannerangan magneetista nyt sit selviää mikä on kivun syy. Itse diagnosoin itseni jo aiemmin; vauva painaa johonkin hermoon kun olen pystyasennossa (istun tai seison) ja selällään olo paranee kun ei painoa tule alas. No, sekin saattaa olla mahdollisuus vaikkei lääkäri sitä uskokaan:)
Mietityttää vain että mitenköhän sitten kun masu kasvaa ja painoa tulee pärjää, jos joku hermopinne on? Kun nyt jo näin kivuliasta tämä elo... Tulen ens viikolla kertomaan kun kuvaus ohi, että mikä oli diagnoosi. Mutta mainitse ihmeessä asiasta neuvolassa tai lääkärissä!
Nyt sohvalle köllöttelemään;)
hennan ja kesiksen ultrakuulumisia odotellaan huomenna. Molemmille peukut pystyssä että kaikki on hyvin bdbdbdbd!!
Tervetuloa uudet joukkoon mukaan mukavaan. Jos ette ole vielä lisänneet tietoja esittelylistaan niin lisäänpä tähän linkin:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=8838578&p=1&tmode=1&smode…
Tällä viikolla olisi neuvola. Tuntuu, että muilla olisi ollut jo useampikin neuvolakäynti takanaan näille viikoille tultaessa, kun mulla vasta(?) toinen. edellisestä tuleekin jo päivää vaille 6 viikkoa. Tosin luulen, että loppuvaiheessa neuvolakäynnit tulevat sitten liiankin tutuiksi. Varsinkin kun yli la:n kuitenkin menee.
Miten on " vanhemmat" enskat: Onko teillä kenelläkään käytössä turvavyönalenninta? Me liikutaan todella paljon autolla sekä yhdessä että erikseen, joten olen tosellakin harkinnut sellaista. Matkat ovat vielä niin pitkiä, joita liikun, joten katsoisin sen olevan suojaksi. Turvallisuutta lisäämässä siis. Myydäänkö niitä ihan lastentarvike liikkeessä vai löytyykö ne jostakin autopuolelta? Ja missähän vaiheessa olisi hyvä alkaa käyttämään?
Oma napaa sen verran, että vointi tuntuu erinomaiselta. Suorastaan mietityttää, että niinköhän tuolla ketään asustaa. Vaikka ultrassa on jo nähnytkin. Päänsärkyä on tosin ollut koko viikonlopun ja vielä tänäänkin, joten panadolia on joutunut sit syömään. Johtuu varmaan liiasta valvomisesta. Pitää nyt yrittää vapaa päivien aikaan opiskelunjen ohessa levätäkin.
Hmm..jäikö minulta huomaamatta vai oliko Mörötin ollut tälle päivälle paikalla...Hmm..
-Ninca- rv 13+3 (13+6)
Voi kuinka paljon täällä onkaan tapahtunut muutaman päivän aikana! Meni aikaa ja pää ihan pyörälle kun useamman päivän kuulumiset luin.
Yhteisesti siis toivotankin tervetulleeksi kaikki uudet! Tosi mukavaa kun tulette tänne puolelle. Jossain vaiheessa jo ajattelin, jotta jäänkö tänne itsekseni kirjottelemaan mutta huh sentään, niin ei taida käydäkään. ;) Niin ja ONNEA tosi paljon!
Uusia enskavauvoja oli myös saapunut maailmaan - taisi olla tasapuolisesti tyttö ja poika! Uusille vanhemmille onnea ja paljon iloisia hetkiä pienokaisten kanssa. =)
Minä olen väsynyt. Töissä on rankkaa ja tuntuu, että työaika ei riitä kaiken tekemiseen. Viime viikolla nukuin pari yötä tosi huonosti kun mietiskelin seuraavan päivän juttuja. Näköjään univelat jyllää vieläkin. Päätinkin siis mennä kiltisti ihan kohta unten maille.
Muutoin olo on ihan ok. Odotan hirmuisesti torstaiaamua, koska silloin on neuvola. Sydänääniä toivon kuulevani!
Sitten kysymys: onko teillä muilla ollut näillä viikoilla teräviä kiputuntemuksia jommalla kummalla puolella alavatsaa kun nousette seisomaan tai vaihdatte asentoa jos vaikka pötköttelette? Mulla on muutamien päivien aikana ollut sellaisia " viiltäviä" kiputuntemuksia varsinkin jos äkkiä nousen seisomaan. Mietiskelin vaan, jotta onkohan jotain kohdun kasvamista vai mitä lie...
Lumisia päiviä teille kaikille, voikaa hyvin.
iida-linnea 16+5
[color=FF00FF]Hui, tää mamma on ihan täpinöissään täälä, kymmeneltä on aika jyväskylän keskus-sairaalan äitipolille ja pääsen piiiiitkästä aikaa katsomaan tiitiä=) Toivottavasti isukilla osuu tauko kohilleen ja pääsis mukaan! Mies ei ole nähnyt tiitiä kun kerran siinä alkuraskauden ultrassa, jolloin tiiti oli sellainen pikkuinen möykky, tais olla rv 10 muistaakseni.. nyt taitaapi olla jo pikkuisen isompi!
Huh, kun nukuin huonosti koko viime yön, taitaa jännittää niin kovasti, että en senkään takia saanut nukuttua.. Noh, eiköhän tämä tästä=)
Juskalle tervetuloa mukaan.. itse siirryin tuolta kuumeilupuolelta tänne heti plussattuani, eli rv 4+5 että kaikki täällä on joskus niillä ekoilla viikoilla ollut. Rohkeasti vaan mukaan!
Kandi oli laittanut kivan kuvan;) Täälä alkaa tuo maha olla myös aikamoinen pallo=) Eipä jää kellekkään epäselväksi, että raskaana olen;)
Nyt en kyllä pysty keskittymään yhtään... palailen varmaankin vielä iltapäivällä kertoilemaan kuulumisia=)
Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille=)
terkuin siru ja tiiti rv 30+6[/color]