Pino KaksPlussan evakoille!!!!!!!!
Kommentit (59)
Vierailija:
Scarlett-79:
Muistin yhtäkkiä, että mulla on tänne ihan asiallinenkin nikki eikä vain tuota törkynikkiä StondaavaTumppu :D*repskops* viddu mikä nikki :DD -jonna-76
Joskus tuli pyörittyä tällä palstalla enemmän ja yhdessä vaiheessa tuli villitys, että pitää olla törkynikki. Joku sitten ehdotti tuota ja otin sen omakseni ;D
Kyllä siellä muut toimii paitsi keskustelut.. :/ Tosi tyhmää... No jospa kerrankin pääsis ajoissa nukkumaan. Tää av on niin typerä paikka.. :P
Vierailija:
tuolla nikillä olet täällä ollu?=)
Olenki miettiny, että kuka palstalainen on tuo stondaava tumppu=D
Ja juu, palstalla jäi juttu kesken ja näitkö mun vastausta mutta olen siis huomenna menossa sinne. Saan rauhassa Villeä kuolata, kun mies ei lähe mukaan;)
L
En kerinny nähdä sun vastausta. Mäkin haluan kuolaamaan Villen perään!!!
happi loppuu ja pierettää.. edes kerhoihin ei pääse :O *hengittää paperipussiin* :D -Unis
Pienien äitin pitää olla nukkumassa tähän aikaan? Mutta kun mä en ole mikään pieni kokoinen ;)
*jakaa tuc-keksejä kaikille* :DD hiddo,mun nikkini oli varattu.. tartti tollane repästä sitte, alaviivalla :O helkkari ja tääl ei oo ees hymiöitä. ny ei saa nukuttuu ku palstalle ei pääse. TYHMÄÄÄ!!! *itkupotkuraivari* ;))
oma nikki käyttöön täällä...
Jaksaskohan sitä rekkautua.
Aikaa kyllä ois vielä roikkua täällä 1.5h, niin kauan toi kone varmaan pyykkiä pesee... Muistin äsken vasta että vaatteet huomiseen miljoonarockiin on pesemättä! *Tähän nyt tulis päänhakkaushymiö*
L
jonna_76:
*jakaa tuc-keksejä kaikille* :DD hiddo,mun nikkini oli varattu.. tartti tollane repästä sitte, alaviivalla :O helkkari ja tääl ei oo ees hymiöitä. ny ei saa nukuttuu ku palstalle ei pääse. TYHMÄÄÄ!!! *itkupotkuraivari* ;))
Mun on ikävä hymiöitä :(
jatketaanko jutustelua väliaikasessa mitäs nyt- kerhossa niin saa av:laiset taas rauhan maillensa ;) -unis
Vierailija:
Aikaa kyllä ois vielä roikkua täällä 1.5h, niin kauan toi kone varmaan pyykkiä pesee... Muistin äsken vasta että vaatteet huomiseen miljoonarockiin on pesemättä! *Tähän nyt tulis päänhakkaushymiö*
L
Ja mulla on pyykit koneessa!
Ota oma nikki täällä käyttöön. Mä laitan pyykit kuivumaan ja meen nukkumaan. Jospa näkis unta Villestä :P
se virheilmoitus, mutta etusivulta kumminkin pääsee kerhoihin. Ja sitten olinkin yhtäkkiä kirjautunut.
Sinne siis.
juuei
Scarlett-79:
Vierailija:
LJa mulla on pyykit koneessa!
Ota oma nikki täällä käyttöön. Mä laitan pyykit kuivumaan ja meen nukkumaan. Jospa näkis unta Villestä :P
Niin en jaksa sit alkaa uutta miettiin. Siis sehän saattaa olla mullakin täällä mutta en vaan muista salasanaa ja että olenko rekkautunut sillä tänne...
Kauniita unia!;)
tuolla nikillä olet täällä ollu?=)
Olenki miettiny, että kuka palstalainen on tuo stondaava tumppu=D
Ja juu, palstalla jäi juttu kesken ja näitkö mun vastausta mutta olen siis huomenna menossa sinne. Saan rauhassa Villeä kuolata, kun mies ei lähe mukaan;)
L