Pino KaksPlussan evakoille!!!!!!!!
Kommentit (59)
Nytkö se tapahtu että 2+ sulkeutuu klo 00.00.
Nää on tylsät sivut!!
Vierailija:
Scarlett-79:
Muistin yhtäkkiä, että mulla on tänne ihan asiallinenkin nikki eikä vain tuota törkynikkiä StondaavaTumppu :D*repskops* viddu mikä nikki :DD -jonna-76
Joskus tuli pyörittyä tällä palstalla enemmän ja yhdessä vaiheessa tuli villitys, että pitää olla törkynikki. Joku sitten ehdotti tuota ja otin sen omakseni ;D
Kyllä siellä muut toimii paitsi keskustelut.. :/ Tosi tyhmää... No jospa kerrankin pääsis ajoissa nukkumaan. Tää av on niin typerä paikka.. :P
Vierailija:
tuolla nikillä olet täällä ollu?=)
Olenki miettiny, että kuka palstalainen on tuo stondaava tumppu=D
Ja juu, palstalla jäi juttu kesken ja näitkö mun vastausta mutta olen siis huomenna menossa sinne. Saan rauhassa Villeä kuolata, kun mies ei lähe mukaan;)
L
En kerinny nähdä sun vastausta. Mäkin haluan kuolaamaan Villen perään!!!
happi loppuu ja pierettää.. edes kerhoihin ei pääse :O *hengittää paperipussiin* :D -Unis
Eeen..En ollenkaan. Menin " ilta " pilalle nyt :(
Pienien äitin pitää olla nukkumassa tähän aikaan? Mutta kun mä en ole mikään pieni kokoinen ;)
*jakaa tuc-keksejä kaikille* :DD hiddo,mun nikkini oli varattu.. tartti tollane repästä sitte, alaviivalla :O helkkari ja tääl ei oo ees hymiöitä. ny ei saa nukuttuu ku palstalle ei pääse. TYHMÄÄÄ!!! *itkupotkuraivari* ;))
yksinkertainen palsta, tämä siis...
oma nikki käyttöön täällä...
Jaksaskohan sitä rekkautua.
Aikaa kyllä ois vielä roikkua täällä 1.5h, niin kauan toi kone varmaan pyykkiä pesee... Muistin äsken vasta että vaatteet huomiseen miljoonarockiin on pesemättä! *Tähän nyt tulis päänhakkaushymiö*
L
jonna_76:
*jakaa tuc-keksejä kaikille* :DD hiddo,mun nikkini oli varattu.. tartti tollane repästä sitte, alaviivalla :O helkkari ja tääl ei oo ees hymiöitä. ny ei saa nukuttuu ku palstalle ei pääse. TYHMÄÄÄ!!! *itkupotkuraivari* ;))
Mun on ikävä hymiöitä :(
jatketaanko jutustelua väliaikasessa mitäs nyt- kerhossa niin saa av:laiset taas rauhan maillensa ;) -unis
Vierailija:
Aikaa kyllä ois vielä roikkua täällä 1.5h, niin kauan toi kone varmaan pyykkiä pesee... Muistin äsken vasta että vaatteet huomiseen miljoonarockiin on pesemättä! *Tähän nyt tulis päänhakkaushymiö*
L
Ja mulla on pyykit koneessa!
Ota oma nikki täällä käyttöön. Mä laitan pyykit kuivumaan ja meen nukkumaan. Jospa näkis unta Villestä :P
se virheilmoitus, mutta etusivulta kumminkin pääsee kerhoihin. Ja sitten olinkin yhtäkkiä kirjautunut.
Sinne siis.
juuei
Scarlett-79:
Vierailija:
LJa mulla on pyykit koneessa!
Ota oma nikki täällä käyttöön. Mä laitan pyykit kuivumaan ja meen nukkumaan. Jospa näkis unta Villestä :P
Niin en jaksa sit alkaa uutta miettiin. Siis sehän saattaa olla mullakin täällä mutta en vaan muista salasanaa ja että olenko rekkautunut sillä tänne...
Kauniita unia!;)
tuolla nikillä olet täällä ollu?=)
Olenki miettiny, että kuka palstalainen on tuo stondaava tumppu=D
Ja juu, palstalla jäi juttu kesken ja näitkö mun vastausta mutta olen siis huomenna menossa sinne. Saan rauhassa Villeä kuolata, kun mies ei lähe mukaan;)
L