Pino KaksPlussan evakoille!!!!!!!!
Kommentit (59)
mulla herjas jotain tilan loppumisesta, en kyllä kokonaan hokassu miksi.
että mikä ihme siihen yhtäkkiä tuli.....englanninkielistä tekstiä vaan.
Niinpä niin lävähtää vain outo englanninkielinen keltapohjainen teksti, kun yrittää 2+:lle! Yhtä profiilia yritin saada auki, kun tulikin se ylipitkä selostus. Ensin luulin, että se liittyi vain siihen profiiliin.
Vierailija:
mulla herjas jotain tilan loppumisesta, en kyllä kokonaan hokassu miksi.
Mulla herjas samaa... Kerkesin jo miettiä, että kenet saan tyhjään konetta ja kelle kehtaan paljastaa palstailevani niin paljon että kone täytty ääriään myöten... =)
L
Muistin salasanan tänne, vaikka viimeksi olen tainnut kirjautua pari vuotta sitten :)
mikäköhän plussalle mahtoi tulla??? Meni viiminenkin ajanviete....nyt saa sitten keksiä jotain muuta virikettä sikseen kun ukko tulloo kotio...
Vaikiaa on. Ja vielä kun tuolta meidän isolta koneelta ei pääse kirjottamaan tänne, oli pakko kaivaa tää toinen rutjake esiin pölypallojen alta.
-juuei-
Mä jo luulin että mun kone sekos mutta ei onneks ollutkaan vaan mun kone!*helpotus*
Muistin yhtäkkiä, että mulla on tänne ihan asiallinenkin nikki eikä vain tuota törkynikkiä StondaavaTumppu :D
Taidan toivotella täällä vaan öitä ja painua maate kun noi sivut sekos.
-Terv, se joka ahdistelee perheitä joen rannalla;)
Scarlett-79:
Muistin yhtäkkiä, että mulla on tänne ihan asiallinenkin nikki eikä vain tuota törkynikkiä StondaavaTumppu :D
*repskops* viddu mikä nikki :DD -jonna-76
että porukka tulee tänne :D enpäs ole koskaan ennen tänne kirjoittanut...