Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minne veisit yöksi miehesi hesassa 10v hääpäivänä? siis hotellihakusessa ja miksi

Vierailija
12.07.2007 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


juokaa shampanjaa, sit menkää saunomaan sinne spa osastolle, kuuluu hintaan. Ottakaa ihana buffet aamiainen ja varatkaa se pieni kulmapöytä siitä osasta joka ulkonee Espalle. R-O-M-A-N-T-T-I-S-T-A. Kysy finnairin tai muita tarjouksia, ja eri päiviä. Voit yllättyä iloisesti ettei edes ole älyttömän kallis. Jokaisen kannattaa joskus mennä viiden tähden hotelliin! Me juhlistettiin mieheni kanssa siellä ja molemmat oltiin tosi innoissaan.

Vierailija
2/3 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska se on 4 min automatkan päässä kotoa ja päästäisiin äkkiä hätiin jos mummolle ja lapsille tulee paniikki... :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoneen täytyisi sijaita ainakin 11 kerroksessa. Hotelli on keskeisellä paikalla ja ok.



Kämppikin on kiva, mutta ei niin hieno kuin muinoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän