Ensitreffit alttari Elisa järkyttyi Matin ulkonäöstä.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011650550.html'
No niin siinä se tuli piti mattia rumana kuten tavis naiset yleensä pitää tavis miehiä rumana. Ei elisakaan kaunis ollut mutta haukkui matin silti.
Kommentit (15)
En ymmärrä miksi nuo alkujaankaan lyötiin yhteen, ihan erilaisia keskenään
Kyllä sitä tavallisena keski-ikäisenä naisena olisin järkyttynyt sinisistä hiuksista puolisolla/miehellä, varsinkin kun ne eivät tunnu mitenkään sopivan miehen kertomaan luonteeseen. Muutenhan tuo ulkoisesti vaikuttaa ihan tavalliselta mieheltä.
En ole ohjelmaa katsonut.
Uskomattoman kypsästi Matti kommentoi Elisaa.
Tunnista klikkisanat, osa 107000. Elisa JÄRKYTTYI
No niin, aika äkkiä tuli päivän järkytys no 2. Odotellaan jatkoa, kuka ehtii, onko lisää järkyttyneitä ihmisiä.
Loppuiko kännykäastä akku, jäikö some päivittämättä, toiko woltti väärän ruuan. Järkytyksen aiheet ovat loputtomia.
Ruma nainen siis järkyttyi komean matin hiuksista. Suomessa onkin maailman nirsoimmat naiset.
Ei tämä nainenkaan kedon kaunein kukka ollut.
Vain suomi akka hakkuu miehen ulkonäön lehdessä
No nainen itse näytti 10 vuotta vanhemmalta mitä on. En ymmärtänyt vaan jos järkyttyy tukan väristä , niin miksi vaatii ja vaatii läheisyyttä.
Matti on kiltti reppana ja nainen hirvittävä lohikäärme.
Enpä ole yllättynyt että tämä nainen kertoo vielä mielipiteitänsä. Kauhea nainen! Matti on ihana ja kypsä mies. En myöskään yhtään ihmettele ettei miehet nykyään löydä kumppania, kun tällaisia Elisan kaltaisia määräilijöitä tuntuu olevan jonkun verran.
Ei Matin ulkonäössä ole mitään vikaa. Ihan hyvännäköinenhän hän on.
Vierailija kirjoitti:
No nainen itse näytti 10 vuotta vanhemmalta mitä on. En ymmärtänyt vaan jos järkyttyy tukan väristä , niin miksi vaatii ja vaatii läheisyyttä.
Minkä ikäinen toi nainen on siis? Näyttää mun mielestä 45-vuotiaalta.
Hiustyyli ei ole kovin pysyvä ominaisuus. Mutta jos on jääräpäinen luonne, hiuksista huomauttaminen aiheuttaa vain, että tyyliä ei muuteta, vaikka alkaisi jo itseäkin kyllästyttää.
Aika ehdotin emäntä. Mutta varmaan kulminoitui tuohon Kouvola-tukkaan tämä reissu.