Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyo kaupan kassalla on saanut mut vihaamaan perheenaiteja, perheenisia, lapsia, vanhuksia, teineja, vauvoja, ihan kaikkia ihmisia.

Vierailija
12.07.2007 |

Jaksan päivät töissä vain ajattelemalla, että kaikki kassalla tulevat asiakkaat on kehitysvammaisia. Muuten en todellakaan useimpien käytöstä voi tajuta.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääosin asiakkaat olivat asiallisia ja mukavia. Turhan usein sai kattoo siltä kassan toiselta puolelta niitä nyrpeitä naamoja...

Vierailija
2/47 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asiakaspalvelija - minulla on vähintään korkeakoulutasoinen tutkinto kirjanpidosta, suhdetoiminnasta, markkinoinnista, liiketoiminnasta, atk:sta ja swahilin kielestä.

Olen asiakaspalvelija - tietenkin muistan kuusi vuotta sitten tekemäsi tilauksen, vaikkakin sinulla ei ole tilausnumeroa ja muistelet, että se on tehty nimellä, jonka ensimmäinen kirjain on " T" tai " A" .

Olen asiakaspalvelija - puhun kaikkia mahdollisia kieliä, olen vieraillut kaikissa mahdollisissa paikoissa ja tavannut kaikki mahdolliset ihmiset.

Olen asiakaspalvelija - minulle on päivänselvää, että kun puhut perjantaista, tarkoitat tietenkin tiistaita. Minulla on kalenteri täydellisesti hallussa, kun määrittelet ajankohdaksi " ei siitä kauan ole" .

Olen asiakaspalvelija - tottakai, minähän valehtelen, kun sanon, ettei haluamaanne tuotetta ole enää jäljellä erikoishinnalla.

Olen asiakaspalvelija - ei tietenkään ole mitään vaivaa järjestää nopeasti 125 lisätuotetta haluamallasi erikoishinnalla. Ja tottakai minulla on oikeus poistaa alv:t hinnastasi ja antaa -50%:n alennuksia.

Olen asiakaspalvelija - pystyn katsomaan 10 asiakasrekisteriä, hoitamaan 5 tilausta sekä vastaamaan 15 puheluun - kaikki yhtäaikaisesti.

Olen asiakaspalvelija - tiedän tarkalleen, mitä tehdä missäkin tilanteessa käyttämättä ollenkaan rahaa tai sekuntiakaan aikaa.

Olen asiakaspalvelija - olen vastuussa ruokatarjoilusta, liikenneruuhkista, säästä, henkilökohtaisista ongelmistanne ja kansallisesta taloudesta.

Olen asiakaspalvelija - en koskaan loukkaannu, kun olen tehnyt 10 tunnin etsintätyön vai kuullakseni sinun kertovan " ostin sen itse internetistä ja säästin 25 euroa" .

Olen asiakaspalvelija - minusta on ihanaa, kun ihmiset tulevat luokseni ja yhtäkkiä olettavat minun tietävän kaikki puhelinnumerot Helsingistä Ivaloon ihan vain päästäni. Tiedän myös kaikkien kilpailijoiden hinnat ja aukioloajat ja muistan ne kaikki, sehän on itsestään selvää.

Olen asiakaspalvelija - sinun ei tarvitse kertoa minulle mitään tuotteita tai nimiä, sillä olen ajatustenlukija ja minulla on jo tilaus valmiina kristallipallossani ennen kuin kerrot minulle mitään.

Minä hymyilen, olen empaattinen, sympaattinen, pahoittelen, mairittelen, hinnoittelen, esiinnyn, laulan, tanssin, steppaan, korjaan printterin ja tietokoneen sekä saan aikaan maailmanrauhan - KOSKA OLEN ASIAKASPALVELIJA!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy vain kovettaa nahkansa, ja olla ottamatta henkilökohtaisesti.

Itse olen ollut puhelinmyyjänä, ja siinä sitä vasta saikin kuulla haistatteluja. Enkä koskaan edes tyrkyttänyt väkisin mitään lehtiä, niinkuin jotkut puhelinmyyjät tekevät. Ja pomo huohotti niskaan, että kauppoja on tultava. Pärjäsinkin mainiosti ystävällisellä ja asiallisella linjalla, mutta pidemmän päälle en kuitenkaan sitä hommaa jaksanut tehdä. Nykyisinkin olen palveluammatissa, ja hankaliin asiakkaisiin törmään edelleen päivittäin. Joillekin ei vaan voi olla mitenkään mieliksi, vaikka tekisi mitä.

Mutta hymyllä ja ystävällisyydellä, ja sillä paksunahkaisuudella, pääsee kyllä yllättävän pitkälle!

Vierailija
4/47 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ikiselle sielulle tekisi todella hyvää käydä kaupan kassalla töissä edes muutaman viikon tai kuukauden. Mikään ei avaa silmiä niin rajusti kuin asiakaspalvelutyö esim. ruokakaupassa. Se on kuin sontaa lapioisi hymyillen ja mukavia jutustellen. Ihmiset ovat niin tyhmiä!!

Vierailija
5/47 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se täytyy itse kokea ymmärtääkseen asian laidan aivan täysin.

Kaupan kassa ei koskaan ole hyvä työssään, vaikka tekisi mitä tahansa. Hän on aina liian hidas, liian nopea, liian iloinen, liian tuppisuu, mutta joka tapauksessa kassan täti on aina tyhmä ja alempiarvoinen kuin muut. Hänelle voi suoltaa kaiken paskan mitä hatusta löytyy.

Ennen asiakaspalveluvuosiani en olisi IKINÄ voinut kuvitella että niitä tyhmiä ihmisiä on niin hirveästi! Jokainenhan sen tajuaa, että ihmisiä on monenlaisia, tyhmiäkin. Mutta että niin paljon? Tyhmiin ihmisiin lasken mukaan tässä koppavat, ylpeät, itsekkäät, ääliöt ja tyhmät.

t. Se toinen kaupantätinä ollut

Vierailija
6/47 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimman osan ajasta olen töissä maitokaapissa, jossa en todellakaan näe asiakkaita. Muutaman tunnin päivässä joudun silloin tällöin olemaan kassalla.

Esimerkkejä ääliöistä:

Asiakas ojentaa maksukorttinsa. Kun kysyn, että pankki- vai luottokortilla, asiakas huutaa " No pankkikortilla TIETENKIN!"

Asiakas haluaa maksaa väkisin miehensä kortilla. Kun vaadin kortin haltiljaa paikalle ja haluan nähdä henkkarit, saan kuulla olevani virkaintoinen huora. Jos olisin virkaintoinen huora, veisin väärällä ihmisellä olevan kortin poliisille ja tienaisin 150 euroa. Mutta koska olen kiltti, annan kortin oikealle haltijalle, kunhan näen henkkarit.

Asiakas tulee mulle huutamaan, että naapurikaupassa tää ja tää on niin paljon halvempaa, miksi meillä on niin kallista. Senkus menee sinne naapurikauppaan sitten. Ja mä en niille hinnoille mitään voi.

ap

Vierailija
7/47 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kaupan kassa ei koskaan ole hyvä työssään, vaikka tekisi mitä tahansa. Hän on aina liian hidas, liian nopea, liian iloinen, liian tuppisuu, mutta joka tapauksessa kassan täti on aina tyhmä ja alempiarvoinen kuin muut.

Mulle on tosiaan valitettu siitä, että olen liian nopea. Samoin siitä, kun " hymyilen aina kuin hangon keksi, eiks mulle tuu posket kipeeksi tuollaisesta virnistelystä" .

Yks esimerkki vielä: Mies osti mäyräkoiran kaljaa. Kone otti vahingossa hinnan yhdestä pullosta ja jouduin hieman korjailemaan. Mies kailotti kännykkään, ettei ehdi ihan heti jonnekin, koska " tolla kassahuoralla menee nyt aikaa, kun se sählää tossa omiaan. Katotaan nyt, koska mä pääsen tästä lähtemään."

ap

Vierailija
8/47 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

valmensi hyvin yläasteelle, jossa olin puoli vuotta töissä =)

Vierailija
9/47 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä noista nyt ottaa nokkiinsa, kun säännöt on sääntöjä, joita sun täytyy noudattaa halusit tai et. Ei tuollaisten takia kannata yöuniaan menettää.

t. monenlaisessa asiakaspalvelutyössä ollut

Vierailija
10/47 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti! Ei ketään saa nimitellä huoraksi. Siitä rapsahtaa kunnianloukkaussyyte.

Hyvät kassahenkilöt, katsokaa ensi kerralla huorittelijan nimi henkkareista jos maksaa kortilla ja nostakaa syyte!

Vierailija
11/47 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä useimmat ihmiset olivat ihan normaaleja...

Vierailija
12/47 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyly tervehdys, paiskoi tavaroita, nappasi kortin kädestäni, paiskasi kortin ja kuitin pöydälle. Tuhahteli ja huokaili. Oli varmaan ollut liikaa niitä huorittelijoita sinä päivänä.

Vierailija
13/47 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä saa melkoisen määrän kunnianloukkaussyytteitä tehä päivittäin jos jokaisesta huorittelijasta ja solvaajasta meinaa semmosen tehä...

Vierailija
14/47 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietinkin aina miksi näytät noin tympääntyneeltä, vaikka haluan vain maksaa ostokseni. Olisi ihan kiva, jos sinulta saisi joskus hymyn.

Ehkä sinun tulisi harkita jotakin sellaista ammattia, jossa ei tarvitse olla ihmisten kanssa tekemisissä.

Vierailija
15/47 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ap Tikkurin Valintatalossa töissä?? Siellä ainakin maailmankaikkeuden tympeimmät kassatättärät, sopisit joukkoon.

Vierailija
16/47 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä käyn kaupassa joka päivä, enkä koskaan valita kassalle mistään, sanon hei ja kiitos ja maksan ostokseni. Jos on joku mukava kassaneiti ollut joskus on voinut turista jotakin pientä.

Enkä kyllä ole koskaan nähnyt kenenkään muunkaan valittavan. Jollekin kaupan kassalle, hei. Kuka valittaa jollekin kassalle. Myyjälle nyt voi joskus purnata jotakin, mutta kassallehan vain maksetaan.

Ottakaa vähän iloisempi ilme, niin elämä on vähän helpompaa.

Vierailija
17/47 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kassoilla (alkaen Elannoista) yhteensä noin kymmenen vuotta (en ole enää) ja kyllä mielestäni suurin osa asiakkaista oli ihan normaaleja. Kertaakaan en muista saaneeni mitään haukkuja hitaudesta tai nopeudesta, enkä montaa muutakaan vaikeaa tilannetta. Totta kai jotkut haisevat denat häiritsivät, mutta siinä se melkein olikin.

Kyllä ihmetyttää.

Vierailija
18/47 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen (ollut myös kassalla) kuullut ja ymmärtänyt, että otetaan aina pankin puolelta ellei asiakas erikseen sano, että luotolta eli kassan ei tarvii sitä erikseen kysellä.

Toisaalta asiakkaana joskus harmittaa että kun yritän kassalle sanoa hillitysti että luoton puolelta niin kassapa huutaa kovaan ääneen ikäänkuin varmistaakseen että ihanko LUOTON puolelta... Tuntuu ikävältä kun kaikki naapuritkin sen lähikaupassa kuulee.

Vierailija
19/47 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä tehdä mielessäsi tai vaikka jonkin paperin kulmaan tilastoa aiheesta - saatatpa huomata että SITTENKIN suurempi osa meistä asiakkaista osaa käyttäytyä ihan normaalisti ja ihmismäisesti. Et vain kertakaikkiaan ole omalla alallasi ja siksikin huomaat erityisesti ne kaikki huonosti käyttäytyvät ääliöt (joita toki riittää) ja annat heidän myrkyttää mielesi.

-mullakin muutaman vuoden kokemus asiakaspalvelusta ruokakaupassa

Vierailija
20/47 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mietinkin aina miksi näytät noin tympääntyneeltä, vaikka haluan vain maksaa ostokseni. Olisi ihan kiva, jos sinulta saisi joskus hymyn.

Ehkä sinun tulisi harkita jotakin sellaista ammattia, jossa ei tarvitse olla ihmisten kanssa tekemisissä.

Ap:sta n tiedä, mutta omalta kohdaltani voin vilpittömästi vakuuttaa, että _todellakin_ paneuduin asiakaspalveluun kaikella mitä minussa on. En ollut niitä kassantätejä, joita kuvailette viesteissänne. Jaksoin aina olla asiallinen, huomaavainen ja ystävällinen asiakkaille -kyllä, niille vaikeammillekin. Ja siksi juuri aloinkin inhota ihmisiä. Vaikka kuinka yrittää olla mitä parhain työssään, se ei riitä.

Toki asiakkaita oli niitä normaaleja, mukavia ja ihaniakin! Mutta tässä ketjussa kai jutun ydin olikin se ihmetys, kuinka paljon niitä tyhmiä ihmisiä onkaan.

Ja vielä, kassantätin työ ei ole minun ammattini (kuten ei useimpien kassalla istuvien, opiskelijoita jne. on aika moni), mutta kokemuksena tuo aika oli mitä mielenkiintoisin ja opettavin. Sainpa ainakin varmuuden, että minkälaisia töitä en varmasti halua tehdä.

4 ja 7

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi