Nyt se on tehty! DNA irtisanottu!
vihdoinkin sain tehdä sen! :)
sonera, täältä minä tulen luoksesi!
Kommentit (30)
Vierailija:
Alkoi kuuluvuus ja toimintavarmuus olla ihan surkeaa. Siis koko ajan palautti viestejä " epäonnistuneena" yms. vaikka muut operaattorit toimi koko ajan - ja vika ei puhelimessa.
Mutta Sonera on se liittymä joka toimii parhaiten ulkomailla. Olitpa missä tahansa " viidakossa" (sikäli kun siellä ylipäätään on kännykkämastoja lähellä...;) voi olla varma että Sonera toimii.
Useamman paljon ulkomailla matkustava kanssa asiasta puhuneen (ja nyt ei puhuta Teneriffasta tmv. turisti kohteesta jossa varmasti kaikki liittymät toimivat..!) Soneraan voi luottaa kaikkialla=)
ja onko otannassa ollut 100 Soneraa, 100 DNA:ta, 100 Saunalahtea jne?
suoraan 80-luvulta.. kerettiin jo päästä niistä eroon mutta vielä yrittävät takaisin.
Minä irtisanoin DNA-liittymän 5 kertaa ennen lopullista aamenta :)
Vierailija:
vihdoinkin sain tehdä sen! :)sonera, täältä minä tulen luoksesi!
Voinko vaan irtisanoa sen ja valkata tilalle paremman?
en ole 31 joka asialle naureskeli vaan se joka vaihtoi DNA:n pois tuon " epäonnistuneiden" viestien vuoksi.
Miten selität sen johtuvan vastaanottajan liittymätyypistä kun nimenomaan alkoi tehdä tuota ihan ykskaks ja monen vastaanottajan kohdalla, jotka eivät varmasti ole vaihtaneet liittymäänsä (mm. äitini). Kentät alkoi katoilla meillä kotona vaikka sitä ennen olin pitänyt DNA:ta hyvänäkin. Moni muu sanoi samaa eli tuttavien DNA-liittymät alkoivat temppuilla samoihin aikoihin.
Eikä siis johtunut puhelimesta. Korttia on koitettu useissa puhelimissa joita meillä kotona pyörii kun mies on töissä puhelinhommissa. Mikään ei auttanut.
Vaihdoin ja olen nyt tyytyväinen, kaikki toimii.
Vierailija:
T: Dna:han vaihtanut entinen soneralainen (laskutkin putos kolmannekseen entisestään)
kun olin 16 (3v sitten) ja laskut putos n. puoleen.
Mulla on DNA-helmi, josta puhelut toisiin DNA-liittymiin on tosi halpoja, joten se liittymä on mulle ehdottomasti paras.
Vierailija: