Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt se on tehty! DNA irtisanottu!

Vierailija
12.07.2007 |

vihdoinkin sain tehdä sen! :)

sonera, täältä minä tulen luoksesi!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Näin neuvoi yksi toinen liittymäkauppias.

Eli etusopimusaikana voi kuitenkin vaihtaa liittymätyyppiä -> vaihda se sellaiseen jossa ei ole kuukausimaksua. Ja jätät vaan sitten käyttämättä ko. liittymää. Voit antaa pyöriä sen vaikka vuoden ja sitten irtisanot kun voit.

Ainoa vika, että sitten uusi liittymä toiselta operaattorilta on eri numerolla, mutta jos se ei haittaa niin.... itse tein just noin...

Vierailija
22/30 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Alkoi kuuluvuus ja toimintavarmuus olla ihan surkeaa. Siis koko ajan palautti viestejä " epäonnistuneena" yms. vaikka muut operaattorit toimi koko ajan - ja vika ei puhelimessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Sonera on se liittymä joka toimii parhaiten ulkomailla. Olitpa missä tahansa " viidakossa" (sikäli kun siellä ylipäätään on kännykkämastoja lähellä...;) voi olla varma että Sonera toimii.

Useamman paljon ulkomailla matkustava kanssa asiasta puhuneen (ja nyt ei puhuta Teneriffasta tmv. turisti kohteesta jossa varmasti kaikki liittymät toimivat..!) Soneraan voi luottaa kaikkialla=)

Vierailija
24/30 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onko otannassa ollut 100 Soneraa, 100 DNA:ta, 100 Saunalahtea jne?

Vierailija
25/30 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suoraan 80-luvulta.. kerettiin jo päästä niistä eroon mutta vielä yrittävät takaisin.

Vierailija
26/30 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä irtisanoin DNA-liittymän 5 kertaa ennen lopullista aamenta :)

Vierailija:

vihdoinkin sain tehdä sen! :)

sonera, täältä minä tulen luoksesi!

Vierailija
27/30 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinko vaan irtisanoa sen ja valkata tilalle paremman?

Vierailija
28/30 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole 31 joka asialle naureskeli vaan se joka vaihtoi DNA:n pois tuon " epäonnistuneiden" viestien vuoksi.

Miten selität sen johtuvan vastaanottajan liittymätyypistä kun nimenomaan alkoi tehdä tuota ihan ykskaks ja monen vastaanottajan kohdalla, jotka eivät varmasti ole vaihtaneet liittymäänsä (mm. äitini). Kentät alkoi katoilla meillä kotona vaikka sitä ennen olin pitänyt DNA:ta hyvänäkin. Moni muu sanoi samaa eli tuttavien DNA-liittymät alkoivat temppuilla samoihin aikoihin.

Eikä siis johtunut puhelimesta. Korttia on koitettu useissa puhelimissa joita meillä kotona pyörii kun mies on töissä puhelinhommissa. Mikään ei auttanut.

Vaihdoin ja olen nyt tyytyväinen, kaikki toimii.

Vierailija
29/30 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

T: Dna:han vaihtanut entinen soneralainen (laskutkin putos kolmannekseen entisestään)

Vierailija
30/30 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin 16 (3v sitten) ja laskut putos n. puoleen.

Mulla on DNA-helmi, josta puhelut toisiin DNA-liittymiin on tosi halpoja, joten se liittymä on mulle ehdottomasti paras.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän