**Maalismussukat to-su**
Kommentit (44)
Liityn minäkin maalismussukoihin! Odottelen siis kolmatta lasta rv 6. Olen pian kolmekymppinen jo kahden tytön äiti. Tytöt ovat jo 7- ja 9-vuotiaat, joten tunnen itseni jotenkin " vanhaksi äidiksi" , hassua!
Lievää kuvotusta on nyt ollut muutamana päivänä, edellisissä kuvotus on hyvin nopeasti edennyt koko vuorokauden kestäväksi oksettavaksi oloksi ja väsymykseksi, saa nähdä kuinka nyt käy! Vielä ei ainakaan paljon väsytä, päinvastoin, herään aamuisin kukonlaulun aikaan, viim. klo 6, vaikka iltaisin nukahdan puolenyön aikaan! Ajoittain alavatsassa vihloo ja " juilii" jännästi, edellisistä en sitä muista, mutta kuulunee kait asiaan?
Olen täysin unohtanut edellisistä raskauksista nämä neuvolaan ilmottautumiskuviot, eli tarviiko raskaus käydä varmistamassa terveysasemalla vai riittääkö tuo kotitestin tulos? Meillä taitaa tuo neuvola olla heinäkuun kiinni, eli soitan elokuun alusta sinne sitten!
jotain vaaleanpunaista limaa pyyhkiessä. Heti tietysti säikähdin ja nyt odotan jatkoa... Näyttää monella muullakin tulleen pientä tuhrua viikolla 6+, munasolun irtoamisaika?
Aamupahoinvointia odottelen, sitä kun on nyt joka päivä ollut. Ompas kamala tunne odottaa josko housuun rävähtää kunnon vuoto... Koko tämän alunajan ollut sellainen km-pelko, vaikkei ennen ole sellaista ollut, eikä kyllä ole punertavaa vuotoakaan edellisissä raskauksissa ollut.
Malla 6+5
Onnittelut plussasta Hobbie,Olivian äiti ja Sanelma!!!
Tervetuloa mukaan odottamaan:)
Sanelma: Et kyllä mielestäni ole " vanha" äiti.
Minun esikoiseni on jo 6 ja nyt keväällä syntyi pikkusisko kuuden vuoden odotuksen jälkeen..ja taas maaliskuussa tulee toinen vauva taloon:)
Isommista sisaruksista on vain apua, ja niiden perään ei tarvitse samalla tavalla " katsoa" kuin pienempien:)
Huomenna sitten olis tarkoitus soittaa neuvolaan ja varata se oma aika..
Mut ei nyt tällä kertaa tän enempää,
Hanan
Siirryn nyt sitten tänne maalismussukoihin kun testi näytti kuin näyttikin tänään plussaa kp:llä 29/30! Kuumeilupuolella ehdin laiskuuttani kirjoittamaan pinoon vain kerran, nyt koitan olla aktiivisempi :P
Meillä kyllä tärppäsikin heti ensimmäisellä yrityskierrolla.
Mahdottoman paljon onnea teille kaikille muillekin plussanneille!!
Hätähousu kun olen ehdin testata jo kaksi negaakin enkä voinut uskoa silmiäni kun testi tänään näytti plussan. Mies toi testin apteekista ja lähti saman tien tapaamaan kaveriaan ja tein sitten testin tytön kanssa. Tyttö ihmetteli kun äiti alkoi vollottamaan, mutta innostui kun sanoin, että äidillä on masussa vauva! Hän kun on jo jonkin aikaa halunnut pikku-siskoa tai -veljeä. Ihanaa! En voi vieläkään uskoa todeksi!
Minulla on jomottanut selkää oviksesta asti ja ollut jotenkin levoton olo myös. Varsinkin juuri iltaisin kun pitäisi nukkua vaikka aikaisemmin illasta väsyttää niiiiin paljon! Hauska huomata samoja " oireita" . Pahaa oloa on pikkasen ja toivottavasti ei lisäännykään. Ensimmäisen aikana en ainakaan joutunut onneksi oksentamaan! Mahaa on myös jomotellut ja turvonnutkin tuo on.
Tytöllä on kuun lopusta 3v neuvola ja ajattelin samalla käynnillä varailla itselleni aikaa.
Meillä mies tulee varmaankin mukaan synnytykseen kun tytön saa hoitoon mummulaan. Kivahan se on, että mies on tukena siellä :)
Niin ja kiitos tuosta rasva-vinkistä, täytyy käydä ostaa ostamassa! Viime kerralla käytin muistaakseni jotain Weledan öljyä ja johtuiko sitten ihotyypistä vai siitä öljystä, mutta maha on ihan arvilla :( Jos nyt ei sitten tulisi lisää!
Hei, kuinka moni on jo ajatellut mennä myöhemmin 3D tai 4D ultraan??!! Viimeksi vauvan sukupuoli oli meille yllätys, mutta nyt haluttaisiin tietää etukäteen. On sitten helpompi hamstrata vaatteita yms. :)
Olivian_äiti rv 4+1