Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**Maalismussukat to-su**

12.07.2007 |

Katsotaan ehtiikö kukaan muu tällä välin avata pinoa...

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää tätä oloa... No mutta toisaalta sehän on vain hyvä kun oireita on :) Oireet vaan lisääntyy. Eilen pamahti rintavarustus kipeäksi, niin oli ekassakin raskaudessa.

Kumma juttu on muuten myös se, että en meinaa millään saada nukuttua. Eilen menin puolen yön jälkeen vasta nukkumaan kun tiesin ettei kannata mennä sänkyyn pyörimään. No sit seitsemältä kun neiti kesäheinä heräsi niin arvata saattaa että väsytti. Jäin vielä nukkumaan kun mies heräs neidin kanssa, mutta en saanut unta. Nyt jos jaksais päivän hereillä niin voisi saada yöllä ihmisten aikaan unta.

Eipä auta kun vääntäytyä tästä ulos tuon energiapakkauksen kanssa :)

Vierailija
2/44 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan on samat oireet täällä. Mukamas olin niin väsynyt jo 9 aikaa illalla, mutta kun sain pojan nukkumaan tilanne ei ollutkaa enää niin. Täällä netissä pyörin,luin kirjaa ja pyörin sitten ainakin yhteen asti ilman unta... Mistä mahtaa johtua? Kai hormoonaalista-kö? Näin aamusella mä tässä syön vaihteeks, jotain raikasta ;) Ja pitäs kanssa lähteä ulos tuon energiapommin kanssa,heh. Paha olo on kyllä kamalaa,se pitää sanoa, mutta olen huomannut etä se on pahinta aamulla ja päivällä mut iltaan mennessä haihtuu melkein kokonaan.Ekasta olin koko ajan ja väliajat huonovointinen,eli parempaan suuntaan ollaan menossa,toivottavasti.Hauskaa, kun muuten ei raskautta tiedostaisi ollenkaan, no joo, tietty tissit on alkaneet pikku hiljaa kipeytymään ja odotellan sitä " Dolly Barton" -olotilaa, näin pienen rintavarustuksen omaavana on olo mahtava, heh heh..niin, asiaan, vatsa ei oo muttunut mihnkään, valtava alun möyrintä on jäänyt pois, joten poden siis pelkkää alkavaa oksennustautia ;). Mietiskelin tässä, että missähän kohtaa vatsa alkaa suurentua? Onko kommenteja? Sitten taas ostamaan rasvoja ,ettei arpia pamahtaisi kehoon. Eka kerralla löytyi nin hyvä rasva, ettei jälkeäkään jäänyt vaikka vatsa oli kyllä kuin rantapallo.

Jaahas, taisi tulla ulos lähdön aika, sen verran kaveri jo hihkuu ulko-ovella ...

Mrs. Pineaple 6+jotain

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle uni maistuu oikein hyvin ja saan onneksi nukuttuakin. Pahoinvointia on aika vähän, sellasta et saataa yhtäkkiä tulla jostain hajusta tms ja menee nopsaan ohi.

Alamaha kivut on ärsyttäviä, yhessä raskaudessa mulla oli noita kipuja alusta loppuun, ei mikään kiva juttu.

Tasan kolme viikkoo neuvolaan, tuntuu pitkältä ajalta, mut aika menee niin nopsaan et piankos se onki. Mä oon niin malttamaton...

Nyt pitää mennä laittaan aamupalaa, pienimmät heräs.

Tuuli

Vierailija
4/44 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama juttu täällä kuin Nöksyllä ja Mrs.Pineaplella, päivisin kyllä väsyttää ja aamulla myös mutta kun menen nukkumaan illalla niin uni ei meinaa millään tulla. Sitten sitä vain pyörii sängyssä... raivostuttavaa :)

Omista oireista sen verran että pahaa oloa ei ainakaan vielä ole, ei sitä öklötystäkään mutta kyllä se kerkeää sieltä vielä tulemaan. Kumpa ei tulisi vain ihan kamalan pahana.. Kamalaa yrittää olla lasten kanssa jos joutuu jatkuvasti oksentaan :Q olen molemmissa raskauksissa päässyt alussa helpolla, en ole oksentanut kertaakaan.

Rinnat ovat vähän kipeät ja alavatsaa juilii ikävästi mutta muuten olo ihan normaali.

Varasin tänään ajan neuvolaan ja sain sen viikoille 8+. Ihan kivat viikot silloin jo kasassa ja eikös sydänäänten kuuluisi kuulua jo silloin? Niinkös se meni? Ku ei enään muista :)

Alkuraskauden ultraan yksityiselle ajattelin myös varata ajan tänään. Haluan varmistaa kölliikö yksiössä yksi vai kaksi pientä. Meillä kun on kaksoisraskauden" riski" (voiko sitä sitten riskiksi sanoa, mutta kuitenkin...). Sitä kun olen kummassakin aikaisemmassa raskaudessa jännittänyt sinne niskapoimu-ultraan asti niin nyt haluan tietää sen jo aikaisemmin.

Tietääkö kukaan mitä Tampereella yksityisellä maksaa alkuraskauden ultraus? Edes hintahaarukkaa?

Mrs.Pineaple: Kirjoitit jostain hyvästä rasvasta mitä olit viimeksi käyttänyt raskausarpien estoon. Jos/kun muistat mikä rasva se oli ja mistä sitä saisi niin kerro! Mä todella olen etsinyt sellaista rasvaa kahden ekan raskauden aikana enkä ole löytänyt yhtään hyvää. Enkä haluaisi kyllä yhtäkään arpea enään lisää, kiitos :)

Mutta nyt painun ruoanlaittoon.

Moiks kaikille ja palataan taas :)

Ansku78 rv 4+6

Vierailija
5/44 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ettei tiputa kamalan kauas :)

Vierailija
6/44 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sateinen sää vain jatkuu..

Ja se vuoto alkoi uudestaan :( Pelottaa vietävästi, vaikka kyse on vaan minimaalisesti pyyhkiessä tulevasta. Ihan alamaihin veti. Mies yritti piristää että kun kerran neuvolassa eivät huolehtineet niin älä sinäkään. Sekoan ihan varmasti jos en pian jo pääse ultraan. Tänään olisi rv 6, voikohan sinne jo ensiviikolla mennä et syke näkyisi?

Nöksy allapäin

Vierailija
7/44 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestuttaa liian hyvä olo kun ei ole mitään oireita, mutta kaipa ne sieltä ilmaantuu. En oo vielä varannut neuvola aikaa kun tuntuu vielä niin aikaselta.En muista yhtään oliko se vk8 vai 10 kun täälläpäin pääsee neuvolaan.Yksityisellä ultra on 2viikon päästä,ei jaksais millään odottaa.Pystyn rauhoittumaan vasta sitten kun nään sydämensykkeen...toivotaan parasta!

rv 6+3

Vierailija
8/44 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nyt en esikoista odottaessa paljon mitään mistään tiedä, mutta ihmettelin kun viimein tänään rohkaistuin soittamaan neuvolaan niin sain ajan jo ensi viikolle. Rv nyt kait 6+2, eri laskurit antaa vähän eri päiviä. Milloin teillä muilla on eka neuvola?

Olo edelleen ihan normaali. Rinnat ja maha tuntuu ehkä vähän turvonneilta, tai sitten mä vaan kuvittelen :)

Vierailija
9/44 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alko tää aamu tosi hyvin muuten paitsi vähän säikähdin kun huomasin että tulee vaaleanpunaista verta pyyhkiessä,mut onnex se lopahti ja oli kyllä pakko testata uudestaan ja nyt näytti tosi vahvan plussan:)mulla on eka neuvola 2.8 koska me muutetaan täältä kohta toiseen kaupunkiin niin varasin sieltä suoraan ajan..

Minkäs ikästä porukkaa täällä kirjottelee??entä minkä ikäsiä lapsia teillä on??

mansemamma ja masuasukki 6+???

Vierailija
10/44 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on eka neuvola 2.8 eli noin kolmen viikon päästä. Olisin saanut sen reilun viikon päähän mutta lähdetään reissuun joten siksi se siirtyi.

Paremmalla mielellä täällä. Pelataan niillä korteilla mitä on jaettu ja otetaan se vastaan mitä tulee.

Vierailija
11/44 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tätä odottamisen ihanutta =)

Enään ei tee pahaa mut rinnat on sen verta kipeet ettei isäntää voi kauhean lähelle ees päästää ja maha on kuin jalkapallo joten kohta varmaan joku fiksu sen keksiikin vaikka oikeesti vkoja on kossa vasta 6+3 mut aikasmoinen maha on jo tullut (oli sitä kyl entuudestaankin)

Meidän " hermanni" se valvoti koko yön kun tykkäs vissiin kasvatella itelleen tilaa ja mahaa sit oikein kunnolla särki tai oikeastaan vihloili silleen kivasti, aamulla olin ihan varma et kesken meni mut ei verta missään ja olo taas ihan ok.

Ja eka neuvolakin on jo 31.7 olisin saanut edelliselle viikolle jo mut en saanut aikaa sopiin joten silloin rv 9+

Tälläisiä tänne

Taizka ja " hermanni" rv 6+3

Ainiin mansemamma kyseli ikää ja muuta eli ite täytän syksyllä 24 mies 28 ja ekaa kovasti ootellaan

Vierailija
12/44 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko jollain tietoa että onko normaalia että valkovuoto on punertaa tai hailakan ruskeaa ei tule pyyhkiessä verta eika muutenkaa ole sen väristä että olis verta vaan paremminkin sellaista vaalean punaista.

olen muuten huomannut että ilmenee aina mahavihlonnan jälkeen...onko normaalia?

Kiitos jo etukäteen

Vierailija
13/44 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli just tänä aamuna tommosta mut onnex loppu..ja mielessä kävi heti,menikö kesken ja sen takia oli pakko testata ja heti kun testi koski virtsaan niin ilmesty tosi vahva +,ja huokasin helpotuksesta..

meijän perheeseen kuuluu tytöt 12/04,12/05 ja 1/07 mies 24v ja minä 25v.

kuinka moni teistä ottaa miehen mukaan synnytykseen,sitte kun se aika koittaa??mä ottaqisin muuten mut hänen täytyy olla tyttöjen kaa kotona niin menen taas yksin..miten pitkiä/lyhyitä synnytyksiä teillä aikasemmin synnyttäneillä on ollut??

mansemamma 6+??

Vierailija
14/44 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taizka: mulla on ihan sellaista samanlaista vuotoa! aion kysyä neuvolasta huomenna.

Meillä on ennestään yksi lapsi, mä olen 28v kohta ja mies 34v.

Menen varmaan yksin synnyttämään. Tosin se on vielä mietinnässä.

Vierailija
15/44 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan saa porukkaan vielä liittyä?

Tein eilen aamulla ja illalla haamut (kp25/27-28) ja taidan tosiaan sitten olla raskaana. Päätettiin kolme viikkoa sitten, että toista ruvetaan yrittämään. Tulos sai kyllä hieman mietteliääksi, koska työ yms -kuviot on muuttunut reilu viikon sisällä niin paljon, mutta kaipa tämä tästä vielä suureksi riemuksi muuttuu.

Toivottavasti ne teidän vuodot ei merkkaa mitään (en nyt muista nimimerkkejä, sori).

Mun mies tulee synnytykseen. Viimeksikin pysyi uskollisesti rinnalla reilut 40h. Tai kävihän se syömässä yms. Mä kyllä aloittaisin niin lapsellisen kiukuttelut, jos mies jättäis mut " yksin" .

Iglu, la 23.3. (päivä ennen esikoisen 2-vuotissyntymäpäivää)

Vierailija
16/44 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähillä unilla mennään, ei meinaa illalla millään tulla uni.. koirat herätti kello 5 ja 7, levotonta porukkaa. Mulla ei oo mitään oireita lukuunottamatta unettomuutta, varmaan pahoinvointi odottaa kulman takana:) Alun vatsakipujen jälkeen on olo ihan normaali. 34v tampereelta esikoinen tuloillaan. Tänään 5+0 Minkä vuoksi osa on menossa ultraan jo kuudennella viikolla? Mitä siitä selviää ja kannattaako mennä?

Vierailija
17/44 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pientä nippailua masussa. Esikoisen odotusaikana istuin suihkussa monta yötä, koska lämmin vesi helpottaa mulla hyvin kipuja.

Mä haluaisin alkuraskauden ultraan varmistaakseni, että siellä tosiaan on elämää. Ystävälläni todettiin tuulimuna rv12 ja suru oli todella suuri. Ekan kohdalla olin tosiaan muistaakseni rv7+1 ja siellähän touhukkaan neidin sydän sykki =)

Iglu rv3+5 (!!)

Vierailija
18/44 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tehdäänkö esittelylista vai onko sellainen olemassa jo?

Siis tyyliin

Nimim.

Asuinpaikka

LA

ja mitä sit muuta on yleensäkin, en nyt muista...

Iglu

Vierailija
19/44 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostin sen sulle, Iglu.

Mulle ei tänäänkään maistunut kahvi ja nyt päätä särkee vieroitusoireet, huoh. Ruoan haju etoo, piti jauhelihaa paistaessa käydä välillä vessassa yökkimässä. Niin ja väsyttää koko ajan. Onneksi paha olo menee ohi iltaan mennessä ja silloin syönkin koko päivän edestä.

Ottaisin miehen mukaan synnytykseen mutta saa nähdä löytyykö pojalle lapsenlikkaa silloin. Onko muut synnyttäneet kättärillä? Mulla oli eka synnytys siellä ja jäi huono maku suuhun. Osastot oli tupaten täynnä, kätilöt kiireisiä, epiduraalia ei meinannut saada millään ym. Menenkin nyt Hyvinkäälle synnyttämään. Toivottavasti on " kivempaa" .

Tulipas valitettua mutta ihan hyvillä mielin odotellaan pikku-kakkosta.

Vierailija
20/44 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se mitään, annetaan vanhan vajota!