Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vaippaa suosittelette

11.07.2007 |

Pakko on vielä kysyä kun vaippaviidakossa on niin hurjasti valinnanvaraa... Eli mitä vaippoja suosittelette hoikalle 1 vuotiaalle? Haluaisin mielellään helppokäyttöisiä ja nopsasti kuivuvia.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Paha oikeasti suositella, kun ei ole kokemusta omista lapsista ja 24x7-vaippaelämästä. Siskoni lapsilla on kuitenkin ollut käytössä Imse Vimsen muotoonommellut sisävaipat ja kuorivaipat, ja lisäimut tarpeen mukaan. Ovat todella helppokäyttöisiä ja kuivuvat nopeasti. Eivät falskanneet siskon vanhemmallakaan tytöllä, joka on laiha luikku. Meilläkin on jo niitä varastossa odottamassa syksyn tulokasta.

Vierailija
2/6 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta suositan kuitenkin: minä hurahdin hiljattain aika vakavasti fuzzi bunzeihin, ja ne voisivat olla juuri hakemasi kaltaiset! Koska niissä ei ole kuin kosteudenpitävä ulkokuori ja sisällä ohut fleece, ne ovat melkein kuivia jo koneesta tullessaan. Nämä siis ovat täyttövaippoja joihin voi sitten iskeä sisään mitä ja miten paljon huvittaa. Mä olen käyttänyt paria koekappalettani yövaippoina harsotäytteellä ja oon ollut tosi tyytyväinen! Nyt pitäisi saada niitä lisää...! Käsittääkseni fuzzien petite-malli on tuollaisille hoikanpuoleisille, meillä vajaa 5 kk neiti käyttää m-kokoa melkein tiukimmilla säädöillä. Petite on mun tietääkseni m-leveyttä, mutta korkeutta on saman verran kuin l-koossa. Korjatkaa jos tiedän väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että meidän hoikalle tytölle Fuzzi on vähän turhan leveä. Silti ne käytössä. Swaddlebees taskuvaippa tarroilla istuu tytölle parhaiten tällä hetkellä. Luulen että lilla taskut olisivat myös hyviä hoikalle samoin nunnukan taskuvaipat. Ja sisälle harso tai jotain muuta. Öisin meillä käytössä fuzzi+harso+hamppuimu. Kuivuvat tosi nopsaan. Päivällä ulkona ihan hetkessä ja yön aikana sisälläkin.

Vierailija
4/6 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

helppoa jo noin ison kanssa. meillä oli hoidossakin ne käytössä. Meillä oli myös bumbyja sekä villikset käytössä. Ensisijaisesti käytin kuitenkin Fuzzeja. Jos ostat ja et tykkääkään saat varmasti käytettyä. Meidän 1-vuotias hoikka tyttö käytti koko vaippaikänsä (aloitus 10kk-2,5 v) samaa Petite kokoa.

Vierailija
5/6 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanto All-In-One on helppo, nopea kuivumaan ja sopiva kapoisellekin. Suosikkivaippa ehdottomasti!

Vierailija
6/6 |
11.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on myös Napa-Ketun täyttövaipat passeleita. Ja kotimaisia. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme