Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaverini antoi meille pinnasängyn, syöttötuolin ja vaatteita ym. ja nyt haluaa ne takaisin.

Vierailija
11.07.2007 |

Ihmettelin vain kun tosiaan on antanut tavarat meille ja sanoi että ei tarvitse palauttaa. Nyt olemme kumpikin raskaana niin ilmoitti että haluaa tavarat takaisin. Ihme meininkiä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä olet sitä mieltä että kaverisi ostaa nyt sitten uudet. Olet itse outo.

Vierailija
2/13 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna antaisin ne mukisematta takaisin, mutta antaisin kyllä kaverin ymmärtää selkeästi aikaisemmat lupauksensa... Tylsää tylsää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tottakai annat ne takaisin koska omansahan ne on.

Vierailija
4/13 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teille tuolssa toinen lapsi? Eli olette tavaroita käyttäneet jo yhdellä lapsella? Vai ensimmäinen tulossa?

Vierailija
5/13 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saipahan näppärästi varastoitua tavarat. Tosin olisin säästänyt itse ostamat tavaratkin että siinä mielessä ei mitään. Tuntuu hassulta ostaa toiselle nyt kaikki uutta kun monesti sitä ostaa esikoiselle.

Vierailija
6/13 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisit tavarat kaverillesi antanu ja sitten huomaisit olevasi raskaana. Ihan varmasti itsekin pyytäisit tavarat takaisin. Mut älä huoli. Noita tavaroita saa edullisesti käytettynäkin. Joten eikun osta&myy-palstoja seuraamaan ja huutonettiä ja neuvolan ilmoitustaulua jne.

Vierailija
7/13 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusivat sen kärrin takas! Nyt marmattaa kun on niin huonossa kunnossa. Onhan se ulkona mennyt huonoksi, mutten arvannut että sitä heille pitää säilytellä, kun kerran meille omaksi antoivat.

Vierailija
8/13 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti antaminen kuitenkin meinaa että antaja luovuttaa antamansa tavaran tms. omistusoikeuden pois, eikä jälkeenpäin ruveta esittämään mitään vaatimuksia.

aatelkaa nyt miten pöljää ois laittaa ensin rahaa sanotaan nyt pelastusarmeijan joulupataan ja hetken päästä tulla pokkana vaatimaan " omaansa" takaisin, " kun kävin tossa sokoksella ja siellä olikin kivoja viinilaseja" . ei se niin toimi!

Vierailija
9/13 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajuu tollasii pummeja! Mä en ottais toisten kamoja missään tapauksessa, vaikka joku niitä kauppaiskin!

Vierailija
10/13 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö heidän nyt ostaa kaikki uudestaan vain siksi, että sinäkin satut heidän tavaroilleen käyttöä keksimään? Tai et ole ihan hiffannut mitä LAINAAMINEN tarkoittaa?

Varmaan lainatessa tavaroita ovatkin sanoneet, että eivät niitä nyt tarvitse, joten olet ne lainaan saanut.

Vierailija
11/13 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olisin saanut sukulaisilta ilmatteeksi mutta nyt ostan uusiksi kaikki tavarat kun sukulaiset on lahjoittanut kaikki pois. Ap

Vierailija
12/13 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta tottakai annat ne takaisin koska omansahan ne on.

Ne ovat nyt ihan ap:n omaa omaisuutta ja hän päättää, antaako takaisin vai pitääkö edelleenkin ihan omanaan.

Vierailija
13/13 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei mielestäni voi vain pyytää takaisin...korrektia olis ollut vaikka kysyä että mitäs tehään kun tarttisin niitä nyt itsekin, vaikka jo annoinkin ne sinulle....mutta oikeesti jos on antanut ne, niin ap:n asiahan on päättää antaako takaisin

Itse olin myynyt pinnasängyn yhelle tutulle,sitten joskus 5v kuluttua tulinkin raskaaksi. niin ostin sängyn takaisin samalla hinnalla millä myin, oli hänellä vielä tallessa ja sain meidän vauva lelujakin takaisin mitkä olin heille antanut, en kyllä pyytänyt , ja eivät itse enä äniitä tarvinneet.