Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~*HAAVEILIJAT?!*~*

11.07.2007 |

Oltiinhan me haaveilijoita... ;D

No, me joilla vauva on vain haavetta esim. mies ei myönny, sairaus/lääkitys jonka takia raskaus ei vielä mahdollinen, opiskelu yms...

Missäs kaikki piileksivät? Vällyjen alla vai kesäloman vietossa?

Kirjoitelkaahan kuulumisianne!

T: HeikkoPeikko (ja mies muuten alkaa taipumaan (LUE: HITAASTI) vaikka vielä vähän aikaa sitten oli EHDOTTOMASTI EI:n kannalla)

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tervetuloa uusille :)

Meillähän siis ei ollut mitään yritystä päällä, vaan ehkäisynä vain keskeytetty yhdyntä, jota kerettiin siis kolme vuotta harrastaa ilman " vahinkoa" , siis mähän tätä oon toivonutkin, mutta mies on ollut vähän vastahankaan. Ei nyt kyllä kun plussasta ilmotin mitään pahaa sanonut, mutta ei tuo nyt ilosta hihkunutkaan, mutta ihan normaalilta vaikuttaa joten tuskimpa tuo nyt hirmu pahoillaan on. Mua pelottaa vaan hirveesti et meneekö kaikki hyvin kun oon viis vuotta sitten saanut keskenmenon, niin ei vielä oikein uskalla tästä plussasta nauttia.

Tsemppiä kaikille haaveilijoille! Minä taidan siirtyä pikkuhiljaa tuonne odotus-puolelle.

Vierailija
62/68 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Paljon onnea sinullekkin!=)me taodetaan ne vanhimmat haaveilijat ollakkin,tulehan(ojentaa käden)=)-------->mennään odotus puolelle;)ja la ei ihan varma vielä mutta laskurin mukaan 31.3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs mä oon 24-vuotias kahden lapsen äiti, esikoinen on 3,5-vuotias poika ja kuopus 9kk ikäinen tyttö. Itsellä vauvakuume on jo hiljalleen ruvennut heräilemään, vaikka kuopus onkin vasta noin pieni. Enhän nyt toki ihan vielä sitä kolmosta haluaisi, mutta suht pienellä ikäerolla kuitenkin. Meillä tahtoo tuo mies vaan kovasti vielä toppuutella ja puhuu jostain viiden vuoden ikäerosta kuopuksesta seuraavaan.

Järki puheella oon kuitenkin saanut miestä taivuteltua siihen suuntaan, että kolmosta alettasi yrittää joskus ens vuonna, että se ois sitten kovasti tervetullut -09 syksyllä, kun esikoinen alottaa esikoulun, jolloin saisin olla kotona, kun se aika koittaa. Omasta mielestä sellanen 2-2,5 vuotta seuraavaan ois aika ihana, että ens keväänä vois jo kovasti ruveta yrittämään. Itse haluaisin myös olla siis kotona kuopuksen kanssa (esikoinenkin siis on kotihoidossa) siihen asti ja sitten vaan jatkaa äitiyslomaa seuraavan kanssa samaan putkeen.

Siinä näin lyhkäsesti tietoa musta ja mun haaveista, voisinpa tähän joukkoon liittyä ja aina välillä kuulumisia kirjotella. Aina on mukavaa, kun on paikka, jossa purkaa tunteita, iloja ja suruja, kun ei nuo miehet aina oikeen tunnu meitä naisia ymmärtävän.

Mamma83 + kaks tähteä

Vierailija
64/68 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

illalla sain kokea järkyttävän pahoinvoinnin joka ei ollut lähteäkseen...rouskuttelin jääpaloja ja sitten bongasin täältä raikkaita juomia ja ajattelin heti kokeilla:D

Joku mainitsi että joku inkivääri uute ,apteekista saatava olisi apu pahoinvointiin...täytyy käydä kurkkaa:Dtänään on ihana ilma ja ajattelin rannalle mennä poitsun ja kavereiden kanssa....vielä kun on kesälomaa 3 vko jäljellä...

Vierailija
65/68 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitipä tulla ihan asiakseni kurkkimaan tännekin pitkästä aikaa..

Snowflakea jo onnittelin tuonne toisen puolen pinoon, mut Tansemkin plussannut?!? Onnea hirmusti sinullekin!

On tainnut uusia tulla paljonkin, miehenkäännytyssäteitä kaikille!!

Omaa napaa vähäsen, jos jotakut kiinnostaa..

Masu on jo kasvanut ihan mukavan kokoiseksi ja päivittäin tuntuu jumppausta:) Sukupuoltaan ei suostunut ultrassa muutama viikko sitten näyttämään, mutta pääasia että pikkuinen on kunnossa.

Milenna ja Onni-Ilona 24+1

Vierailija
66/68 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtava ilma ollut tänään! Ollaan koko perhe nautiskeltu ja ulkoiltu paljon.

Kaivoin äsken kalenteria esiin ja laskeskelin, että kuinka kauan siihen ensi kevääseen vielä on. Liian kauan....ei millään malttaisi odottaa. Itse haluaisin jo loppuvuodesta päästä yrittämään, mutta kun ei, niin ei...Ajattelin kuitenkin jo pillerit jättää silloin pois, jos vaikka mies vielä taipuisi ja jos ei taivu, niin kerkeää ainakin oma hormoonitasapaino tasoittua kevääseen mennessä. Mies nyt ei tyypilliseen tapaansa sanonut asiaan mitään. Ilmeisesti sen on sille ihan ok(?) Neljä laattaa olisi vielä niitä nappeja popsittava (ainakin).

Eilen nähtiin kaverin 5-viikkoinen vauva. Voih, olisipa itselläkin. Heidän esikoisensa on melkein samanikäinen kuin meidän.

Mansikankukka

Vierailija
67/68 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoja uutisia sitten viimelukeman!

Käytiin viikonloppuna lasten kanssa muumimaailmassa ja kylpyläreissulla ja teki tosi hyvää koko perheelle pikkuinen lepo. Eilen maalasimme miehen kanssa olkkaria ja mies totesi että tähän asuntoon ei ole vielä pikkuista syntynytkään. Mies tarkoitti sitä että just ennen esikoisen syntymää muutettiin, sitten juuri ennen kuin kakkonen syntyi eli nyt kun muutettiin taas olisi sitten sen kolmannen aika. Miestä taitaa alkaa vaivaamaan myös vauvakuume kun minä siitä koko ajan puhun. Onneksi on tarttuvaa!

Mukava alkavaa viikkoa!

Ja kiva lukea että täällä on muita ihan pikkuisten äitejä!

Vierailija
68/68 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi uusi vauvahaaveilija, jolla olo alkaa käydä jo aika sietämättömäksi... Meillä on ennestään seitsemän kuukauden ikäinen neitokainen. Eli aika pieni vielä, mutta niin ihana, että äitille on jo kerinnyt vauvakuumeen nostattaa! Tämä neiti kun syntyi, niin sanoin, että mietitään toista joskus kymmenen vuoden päästä, mutta nyt en millään jaksaisi odottaa toisen vauvelin saamista.

Mies oli alkuun vahvasti sitä mieltä, että yksi riittää meille vallan mainiosti. Mutta nyt kun olen jo vähän aikaa pehmitellyt, niin sanoo miettivänsä asiaa aika useinkin! Jonkun aikaa vielä kuitenkin pyytää odottelemaan, ja pitäisi kai osata olla painostamatta, mutta... Se on niin vaikeaa, vaan kai se on johonkin muuhun yritettävä keskittyä vielä toistaiseksi. Plääh.. Haluaisin jo niin kovasti tuntea taas vauvan mylläävän sisällä, vaikka edellisellä kerralla se lähinnä ärsyttikin! Niin se mieli muuttuu ja myllertää..

Jos vaan huolitte minut tänne, niin kuumeilisin mieluusti kanssanne. Täällä kun tuntuu olevan kovasti samanhenkistä porukkaa.. ;)