Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~*HAAVEILIJAT?!*~*

11.07.2007 |

Oltiinhan me haaveilijoita... ;D

No, me joilla vauva on vain haavetta esim. mies ei myönny, sairaus/lääkitys jonka takia raskaus ei vielä mahdollinen, opiskelu yms...

Missäs kaikki piileksivät? Vällyjen alla vai kesäloman vietossa?

Kirjoitelkaahan kuulumisianne!

T: HeikkoPeikko (ja mies muuten alkaa taipumaan (LUE: HITAASTI) vaikka vielä vähän aikaa sitten oli EHDOTTOMASTI EI:n kannalla)

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suzielle onnea luvasta!

Mulla mies sanoi, että haluaa miettiä vähän, vaikka hänelläkin jo vauvakuumetta on! Mutta haluaisi jonkin aikaa vielä olla minun ja tytön kanssa kolmestaan. Meillä siis tyttö 12/06. Kysyin sitten, että anna nyt jotain suuntaa, milloin voisi aikaisintaan alkaa yrittämään, niin sanoi, että jos vaikka sitten kun tyttö on vuoden ikäinen! Eli ei niin pitkä aika enää, vaikka tällä hetkellä ikuisuudelta tuntuukin.. Ja itseä jäi kyllä mietityttämään siinä se, että sitten se uusi vauva saattaisi tulla just kun tytöllä on uhmaikä, jos sellaista nyt tulee..

Myös minä kaipaan raskaudessa sitä henkistä puolta, ihanaa odotuksen tunnetta. Vaikka viime kerralla se olikin kyllä sellaista, ettei olisi millään malttanut odottaa! Ja fyysiset tuntemukset mua lähinnä ärsytti, jopa se kun vauva potki ja kääntyili, tuntui usein pahalta.. Synnytystä odotan myös innolla, ekalla kerralla en suostunut ajattelemaan synnytystä etukäteen, ajattelin vain, että kyllä minä siitä selviän. Luulen, että mulle oli ihan hyvä, etten ruvennutkaan miettimään mitään, kun eihän mulla vielä ollut minkäänlaisia kokemuksia synnytyksestä. Nyt mulla on jo kokemusta, mutta siltikin olen ajatellut, etten etukäteen mieti tälläkään kertaa. Eka synnytys oli mulle hieno kokemus ja hyvillä mielin menen uudelleenkin synnyttämään...

Mulla olisi myös laihdutettavaa, aika paljonkin itse asiassa. Viime kerralla päätin, että seuraavan kerran raskaaksi tullessani lähtöpaino ei ole lähelläkään sitä, mitä se oli viimeksi.. Muutaman kilon sain tiputettua imetyksellä, ja edelliseen lähtöpainoon verrattuna nyt jotain

-3kg, ja siinä ollaan nyt junnattu tammikuusta asti. Ei tunnu tippuvan sitten ei millään, tosin en kyllä hirveästi ole jaksanut tehdä töitäkään sen eteen, kun aluksi mies ei lupaillut vauvaa ihan lähitulevaisuuteen... Välillä olen ottanut joitain spurtteja, mutta ovat sitten tulleet takaisin kun innostus on lopahtanut.. Pitäisikö meidän haaveilijoiden perustaa oma laihdutusporukka? Olisiko innostusta; Tillinäiti, hapsumuru, Tärrähelma ja oliko teitä vielä muitakin..?

Tulipas tekstiä, ja jouduin vielä kirjoittamaan kahteen kertaan, kun jostain syystä heitti mut pois täältä sivulta, ja eihän sitä tekstiä enää mistään löytynyt...

Vierailija
22/68 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uudet ja onnea teille jotka olette saaneet käännytettyä miehenne! :) Mukavaa kun on tullut lisää porukkaa! Ja uusia tietenkin mahtuu vielä mukaan!

Sitten paskemmat uutiset: Eli meillä mies sitten alkoi empimään kun oltiin jo sovittu vauvasta ja kierukanpoistosta! :( Voitte arvata että vi...ttaa!!!!!!!!!!!!!!!! :/ Meillähän on lapset p-02, p-04 ja t-06 ja mies epäilee omaa jaksamistaan, mitä on tietysti järkevää miettiä mutta...

No annan nyt ajan kulua ja otan asian puheeksi uudelleen myöhemmin, ehkä ens viikolla...! ;) Jos mies myöntyy vielä (KUN myöntyy) niin sitten en enää kysele vaan otatan kierukan pois samantien.

Tämmöstä täälä. Ja vettä tulee niinku Esterin peestä.

Ja tsemppiä teille jotka painoa pudotatte!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se mies varmaan siitä myöntyy, tsemppiä! Itse vähän mietin välillä että mitä on tullut tehtyä, vaikken ole vielä pillereitäkään jättänyt pois... Mut jos muutkin pärjää niin miksei mekin. Olenhan itsekin kasvanut 5 sisaruksen keskellä, ja tiedän muitakin 3-lapsisia perheitä, yhdessä tuttavaperheessä on 8 lasta! (Siitä tämä vauvakuume oikeastaan alkoikin...)

Mullekin on ylipainoa kertynyt reippaasti ja tavoitteena olisi saada ainakin 4-5 kg pois muutaman kuukauden aikana, mieluummin vielä pari kiloa lisää eli 6-7 kg. Tsemppiä kaikille painonpudottajille ja kaikille meille haaveilijoille!

Vierailija
24/68 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen tuon laihdutusporukan kannalla!

aion tässä nyt antaa miehen mielen muhia ilman painostusta (ainakin päivän tai pari, eli sen mitä pystyn olemaan hiljaa) ja keskittyä tähän painoprojektiin. meillä kuitenkin vielä ehkäisy käytössä niin varmaan menee ainakin pari kuukautta ennen yritystä vaikka siihen päädyttäisiin.

eli aika hyödyksi niin päästään tavoitetta kohti. tänään vaaka näytti 90.8kg, ainakin 80kg pitää päästä ennen vauvan hankintaa, ja minustahan se lopulta on kiinni...todellinen tavoite olisi n.75kg mutta katsotaan nyt onko se ennen vai jälkeen vaavin...

suzie: meille tämä haave-tapaus olisi siis nro. kolme. itse olen 25v ja mies täyttää lokakuussa 30v...pikkumuruset: poika 3v5kk ja tyttö 1v8kk

Vierailija
25/68 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sitä pärjää kun tahtoa löytyy, meillä on viikonloppuisin 6 lasta, omat 2+miehen 4 edellisestä suhteesta...ja vielä olisi tilaa yhdelle, ainakin sydämessä....

ei se aina herkkua ole, itse opiskelen, mies on töissä mutta ei mitenkään hirmu hyvinpalkatussa. kai se on eniten kiinni siitä mitä haluaa tehdä, mikä on etusijalla johonkin muuhun nähden...(eli onko lasten vaipat vai uusi telkkari ;) en suosittele kysymään mieheltä vastausta tuohon)

Vierailija
26/68 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, että voin pian siirtyä 3-kuumeilijoihin, kun mies kysyi tänä aamuna, että onko sitä viimeistä pillerilevyä pakko käyttää...? Vastasin siihen vaan, että kai sen voisi, ettei mene rahat hukkaan. Sitten kun myöhemmin juteltiin puhelimessa ja kysyin oliko hän tosissaan niin sanoi, että oli! Että mitäs sitten vaikka heittäis roskiin sen viimeisen 21 pv levyn. Niin... Kai sitä niinkin voisi tehdä... Mut en kyl haluis kuumeilla vauvaprojektin takia vaan ihan rauhassa odotella mitä tuleman pitää...

Vierailija
27/68 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä haettiin eilen uusi kolmen kuukauden läjä pillereitä apteekista. ei hiiskaustakaan siihen suuntaan etteikö niitä tarvitsisi....eli pitkä tulee tästä haaveilu projektista....

mitäs sitä tekis seuraavan 3kk???

tykkäisiköhän tuo isäntä jos kutois vaikka tossuja vaaville=P

Vierailija
28/68 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta ku sanot miehelle et neulot tossuja vaaville :-) Jos sillä vaikka tapahtuis herääminen ja tarttuis vauvakuume. Omasta puolestani sanon et välillä mietin oonko hullu ku on 2 suht pientä poikaa ja 3. lapsesta haaveilen, paitsi et onhan meidän " vauva" jo täyttäny 2 v ja ens toukokuussa jo 3 v. Vielä syö tutteja ja vaipat käytössä, ja pinnasängyssäkin nukkuu. Aattelin et olis luontevaa jos vuodenvaihteessa vois siirtää pinnasängyn meidän huoneeseen odottamaan uutta tulokasta, heh. Eihän sitä viittis mihinkään raahata " vähäks aikaa" . Mies puhuu jo kerrossängyistä mut tavallisen sängyn haluisin nuoremmalle pojalle, tai sit sellanen kerrossänky et vois laittaa erikseen ja vasta tilanpuutteen mahdollisesti koittaessa päällekkäin. Eikös ne sellaisia yleensäkin oo...?

Vierailija
29/68 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että pitäiskö meidän avata jonkinlainen esittelypino niin pysyis paremmin kärryllä muitten tilanteista :)

eli jotain johon tulisi esim. ikä, tiedot lapsista ja milloin yritys mahdollisesti alkaa ja mikä " esteenä" jne.

Tää ketju on venynyt myös jo aika pitkäksi...

Vierailija
30/68 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju alkaa tosiaan olemaan aika pitkä. Löytyiskö ketään halukasta ylläpitäjää jos tehtais esittelypino? Mä voisin kyllä mutta en ole näissä teknisissä asioissa kovin hyvä.

Kiva juttu Suzie että teille päästään hommiin :) Niin ne miehet yllättää. Hapsumuru: kyllä se mies muuttaa mieltään, ala kutomaan sukkia vaan.

Minä tulin just syömästä, mustikkarahka oli niin hyvää että! Tuntuu että nyt kun on takaisin töissä tulee noita kiloja helpommin. Liikunta jää vähemmälle, istumatyö ja sitten tuo työpaikan lounasruoka jälkiruokineen. Mä voisin ottaa itselleni tavoitteeksi -12kg. Sen kun olen saavuttanut on vauvan yrityksen aika.

Esikoisella tänään 3-v synttärit. Juhlitaan tänään perheen kesken, viikonloppuna tulee vieraita. Hurjaa että siitä on jo kolme vuotta kun tyttö syntyi!

Vierailija
31/68 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-haaveilija täällä, en tiedä muistatteko mua, kun on niin paljon uusia :) Mutta siis meillähän oli esittelypino, jota ei kyllä nyt ole vähään aikaan päivitetty, mutta voin sen laittaa tähän jos joku teistä haluaa sitä päivittää ja voittehan sitä muutella tai tehdä kokonaan uudenkin jos tuntuu että se on huono :) Siinä kyllä on paljon semmoisia mukana, joista minä en ainakaan oo pitkään aikaan kuullut mitään, että vieläkö käyvät täällä vai ei.

Tsemppiä kaikille miehen käännyttämiseen! Minä en onnistunut miestä käännyttämään, mutta meillä oli ehkäisy vähän huononlainen niin tulin ihan äskettäin raskaaksi ja nyt mies lupasi, että jos sattuis kesken menemään niin yritetään heti uudelleen :)

Tansem83 rv. 6+2

Vierailija
32/68 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt Suzie minäkin. Meillä esikoinen 3v nukkuu jatkettavassa, 1v4kk nukkuu pinniksessä. Kohta voi olla aika siirtää nuorempi pinniksestä jatkettavaan ja esikoiselle ajattelin sellaista parvisänkyä. Kerrossänkyjäkin olen katsellu mutta toi jatkettava oli jo aika kallis. Parvisängyn alle sais ton jatkettavan ja sitten myöhemmin molemmat saa kuitenkin omiin huoneisiin jos/kun lapset omiin huoneisiin haluavat.

Ikealla näytti olevan myös kerrossänky josta saa erilliset sängyt. Unipuulla myös kivoja mutta ne ovat kalliimpia.

Ehkä kuitenkin annan pienemmän nukkua vielä pinniksessä. Mua vähän jännittää siirtää esikoinen yläsänkyyn nukkumaan kun on niin levoton nukkuja.

Vierailija
33/68 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[size=4] [b] [color=DeepPink] ♥ ~ ♥ ~ HAAVEILIJAT ~ ♥ ~ ♥ [/size] [/b] [/color]

[size=3] [b] [color=MediumSlateBlue] ♥ Tervetuloa Haaveilijoihin ♥ [/size] [/b]

[color=MediumSlateBlue] [size=2] Haaveilijat kuumeilevat vauvaa, mutta unelman toteuttamisen esteenä on joko mies, joka ei ole vielä lämmennyt ajatukselle omasta pienestä kääröstä tai jokin muu syy kuten vaikkapa elämäntilanne. Jos tunnet kuuluvasi joukkoomme, liity ihmeessä mukaan keskusteluihimme.

Listalle pääset mukaan vastaamalla tähän viestiin ja laittamalla omat tietosi vaikkapa muotoon:

Nimimerkki:

Asuinpaikka:

Oma ja miehen ikä:

Kauanko olet kuumeillut:

Opiskelu/Työt:

Harrastukset:

Muuta:

[/color][/size]

[size=3][b][color=DeepPink]~ ~ ~ ~ ~ ~ HAAVEILIJOITA OVAT ~ ~ ~ ~ ~ ~ [/size][/b][/color]

[size=2][color=OrangeRed][b]Kinttunen

[size=1]Asuinpaikka: Pohjois-Pohjanmaa

Oma ja miehen ikä: minä 24, mies 25

Kauanko olen kuumeillut: muutaman kuukauden

Opiskelu/Työt: Opiskellaan kansainvälistä kauppaa

Harrastukset: kuntoilu, käyn puntilla ja aerobicissä yms. säännöllisesti

[size=2][color=LimeGreen]Ädä78

[size=1]Asuinpaikka: Keski-Suomi

Oma ja miehen ikä:

Kauanko olen kuumeillut:

Opiskelu/Työt:

Harrastukset:

Muuta: lapset 10, 4 ja 1 v 7 kk, haaveena suurperhe, ainaskin pari pikkuista vielä¿

[size=2][color=OrangeRed]Kiharapää

[size=1]Asuinpaikka: Turku

Oma ja miehen ikä: itse olen 23 v, mies 25 v.

Kauanko olen kuumeillut: 3,5 vuotta

Opiskelu/Työt: Olen ammatiltani lähihoitaja, pitkäaikaissairaanhoidossa

Harrastukset: partio, purjehdus, ulkoilu, kaverin muksun hoito

Muuta: Olen lapsirakas

[size=2][color=LimeGreen]Mareila

[size=1]Asuinpaikka: pk-seutu

Oma ja miehen ikä:

Kauanko olen kuumeillut:

Opiskelu/Työt: kotiäiti, opiskelee

Harrastukset:

Muuta: naimisissa ja pojat 5v ja 1v 4kk

[size=2][color=OrangeRed]Kisumama

[size=1]Asuinpaikka:

Oma ja miehen ikä: 36v.

Kauanko olen kuumeillut:

Opiskelu/Työt:

Harrastukset:

Muuta: muksu 9, ei avoliitossa, jonkinmoinen ehkäisy käytössä, haaveilee avoliitosta, useammista (ainaki yhdestä vielä) lapsista jne¿ :o) (bongailee limoja, lämpöjä jne.. ja kuvittelee oireet about joka kuukausi) :o)

[size=2][color=LimeGreen]lappanen

[size=1]Asuinpaikka:

Oma ja miehen ikä: 27v.

Kauanko olen kuumeillut:

Opiskelu/Työt:

Harrastukset:

Muuta: naimisissa, esikko on 1 ½v. [color=DeepPink]*Yritys alkanut joulukuussa*[/color]

[size=2][color=OrangeRed]kristinamom

[size=1]Asuinpaikka: Pirkanmaalla paritalossa

Oma ja miehen ikä: minä 23v.,avomies(kihlattu)26v.

Kauanko olen kuumeillut:

Opiskelu/Työt: Itse olin 4v. töissä edellisen valmistumisen jälkeen,siinä välissä ä.loma ja nyt olin siis reilun vuoden kotona,kun lähdin töihin ja sitten elokuussa pääsin erikoistumaan anestesiaan ja edelleen hämärä päämäärä lääkikseen;)Mies tällä hetkellä myös opiskelee tuotantotaloutta.Mä käyn töissä muutamia yövuoroja kuussa koulun lisäksi.

Harrastukset:

Muuta: esikoinen,tytär 1,8v

[size=2][color=LimeGreen]Hätähousu

[size=1]Asuinpaikka:

Oma ja miehen ikä:

Kauanko olen kuumeillut:

Opiskelu/Työt:

Harrastukset:

Muuta:

[size=2][color=OrangeRed]-Isla-

[size=1]Asuinpaikka:

Oma ja miehen ikä:

Kauanko olen kuumeillut:

Opiskelu/Työt:

Harrastukset:

Muuta:

[size=2][color=LimeGreen]pohjankruunu

Oma ja miehen ikä: minä 23, mies 22

Kauanko olen kuumeillut: vuoden verran

Opiskelu/Työt: opiskelen sisustusalaa

Harrastukset: purjehdus, elukat (3 kania, 1 kissa), lukeminen, käsityöt (ompelu) ja värkkäily, netin vauvasivuilla pyöriminen :)

[size=2][color=OrangeRed]Joanna74

[size=1]Asuinpaikka: Nurmijärvi

Oma ja miehen ikä: minä 32, mies 31

Kauanko olen kuumeillut: pysyvä olotila

Opiskelu/Työt: kotiäitinä 6 vuotta

Harrastukset: lukeminen, musiikki

Muuta: naimisissa, 2 lasta eli poika 6 ja tyttö 3 v. Asuinpaikan muutos

tämän vuoden aikana ja sitä myötä toivottavasti omakotitalo. Mies on suosiollinen kolmannelle, itse haluan vielä odottaa n. vuoden verran.

[size=2][color=LimeGreen]Jonkunvaimo

[size=1]Asuinpaikka:

Oma ja miehen ikä:

Kauanko olen kuumeillut:

Opiskelu/Työt:

Harrastukset:

Muuta:

[size=2][color=OrangeRed]Suvi-Tuulikki

[size=1]Asuinpaikka: Pirkanmaa

Oma ja miehen ikä: itse 23 mies 25

Kauanko olen kuumeillut: kauan, aina vaan enemmän viimeisen parin vuoden ajan kun ollaan seurusteltu

Opiskelu/Työt: työtön, teen sijaisuuksia päivähoidossa

Harrastukset: etunimet, lukeminen, leipominen, ulkoilu

Muuta:

[size=2][color=LimeGreen]cerwa

[size=1]Asuinpaikka: Itä-Suomi

Oma ja miehen ikä: mä 25v, mies 28v.

Kauanko olen kuumeillut: syksystä -06

Opiskelu/Työt: lähihoitaja, työskentelen vanhusten parissa

Harrastukset: kirjeenvaihto, lukeminen, kirpparit, larppaus

Muuta: kaksospojat 2002

[size=2][color=OrangeRed]laMame

[size=1]Asuinpaikka: Asumme Pirkanmaalla

Oma ja miehen ikä: sekä mies että minä 28

Kauanko olen kuumeillut: koko elämäni olen vauvakuumeen kourissa kärvistellyt

Opiskelu/Työt: työskentelen lasten kanssa

Harrastukset: Harrastuksiin (siis omiin) ei ole aikaa, eikä suurta mielenkiintoa, teen kaikkia juttuja mieleni mukaan ja silloin kun aikaa on.

Muuta: Lapsia on ennestään kolme, 9-4 vuotiaita.

[size=2][color=LimeGreen]Peeva

[size=1]Asuinpaikka: Naantali

Oma ja miehen ikä: itse 28 ja mies 30

Kauanko olen kuumeillut: haaveissa toinen lapsi jo esikoisen syntymästä asti, todellinen vauvakuume noin kuukauden

Opiskelu/Työt: Töissä

Harrastukset: Melko vähäiset

Muuta: 2 v.poika ja aloittelija kuumeilussa

[size=2][color=OrangeRed]P.J.S.

[size=1]Asuinpaikka: Tampere

Oma ja miehen ikä: 24 ja 27

Kauanko olen kuumeillut: kuopuksen syntymästä asti, eli n. 8kk ;)

Opiskelu/Työt: Kotiäitinä (koulutukseltani kosmetologi)

Harrastukset: Terveellisten elämäntapojen opettelu, lenkkeily, dekkarit

Muuta: Kotona häärii meidän vanhempien lisäksi esikoistyttö (kohta 4v) ja pikku-ukko (8kk)

[size=2][color=LimeGreen] -mamma

[size=1]Asuinpaikka:keski-suomi

Oma ja miehen ikä:minä 27, mies 35

Kauanko olen kuumeillut:jonkin aikaa

Opiskelu/Työt:töissä

Harrastukset: lapsen kanssa puuhailu

Muuta:naimisissa, 1 lapsi, 2 vuotias poika

[size=2][color=OrangeRed] Sanjuska75

[size=1]Asuinpaikka: Kanta-Häme

Oma ja miehen ikä: minä 31, mies 33

Kauanko olen kuumeillut: vajaan vuoden

Opiskelu/Työt: hoitoalalla työskentelen

Harrastukset: uinti/vesijuoksu, sauvakävely, sudokut, lukeminen

Muuta: yksi tyttö (06/05), jolle siis kuumeillaan sisarusta. Mieskin jo mukana kuumeilemassa. Toivottavasti yritys alkaisi kevään kuluessa.

[size=2][color=LimeGreen]Muhku85

[size=1]Asuinpaikka: Keski-Suomi

Oma ja miehen ikä: minä 22 ja vastentahtoinen mies 26

Kauanko olen kuumeillut: syksy -06 asti

Opiskelu/Työt: Vanhustyössä painetaan tällä hetkellä yötyöläisenä

Harrastukset: Koiran kanssa peuhailu, ulkoilu ja lukeminen

Muuta: Meillä on häät tiedossa tänä vuonna ja olenkin siihen rytäkkään saanut kiusakseni vauvakuumeen :) Ensimmäisen alulle panosta haaveilen. Mies vaan ei ole vielä muuta luvannut kuin että katsomme asiaa loppuvuodesta.

[size=2][color=OrangeRed]MaaLisko

[size=1]Asuinpaikka: Pohjois-Savo

Oma ja miehen ikä: 25 & 24

Kauanko olen kuumeillut: hmmm...muutaman kuukauden

Opiskelu/Työt: Valmistun (toivottavasti) tänä keväänä (amk), ja sitten alkaa töiden etsiminen.

Harrastukset: Ratsastus

Muuta: Esikkotyttö täyttää pian 2v., eli toista kuumeilen.

[size=2][color=LimeGreen]Popin_äiti

[size=1]Asuinpaikka: Varsinais-Suomi

Oma ja miehen ikä: 27v ja 33v

Kauanko olen kuumeillut: pari-kolme kuukautta

Opiskelu/Työt:Taloushallinnon tehtävissä

Harrastukset: Laskettelu, golf, ulkoilu, elokuvat ym.

Muuta: Esikoispoika 03/2005, rakennusprojekti käynnissä, mies vähän vastahakoinen, kun esikoinen oli niin huono nukkuja ensimmäiset 12 kk. tavoitteena kuitenkin saada kakkonen niin, että ikäero tulisi olemaan noin 3v.

[size=2][color=OrangeRed]Nippe_Nappe

[size=1]Asuinpaikka: Kerava

Oma ja miehen ikä: minä 24 ja mies 29

Kauanko olen kuumeillut: liian kauan, jo 18vuotiaasta asti!

Opiskelu/Työt: Sisälähetti

Harrastukset: koira ja kissat, ruuan laitto, lukeminen, luovat työt

Muuta: Mulla on missio! Mies joko suostuu tai sitten erotaan, enempää en odota, odottanut jo 5vuotta. Nyt saa riittää. Enkö olekkin kauhea? :)

[size=2][color=LimeGreen]AnHa76

Oma ja miehen ikä: 31 ja 37

Kauanko olen kuumeillut: Kesästä-06 asti

Opiskelu/Työt: Tehdastyö ja kolmivuoro

Harrastukset: Käsityöt, lukeminen, lenkkeily, MLL ja Vesaiset

Muuta: Kolme lasta -98,-99 ja -03. Syli kaipaa vielä yhtä vauvaa, mutta mies ei halua(vielä?). Olen pinoutunut jo suurperhekuumeilijoihin.

[size=2][color=OrangeRed]sara_71

Oma ja miehen ikä: 35, mies vähän nuorempi

Kauanko olen kuumeillut: syksystä -06

Opiskelu/Työt: Kotiäitinä nyt

Harrastukset: Käsityöt, lukeminen

Muuta: Mies olisi tyytyväinen yhteen lapseen (taapero 8/05), mä taas olen aina toivonut vähintään kahta lasta. Tilanne on avoin, mies haluaa miettiä asiaa uudestaan 2-3 vuoden kuluttua.

[size=2][color=LimeGreen]Sognatore (=Italiaa, tarkoittaa haaveilijaa)

Oma ja miehen ikä: Minä 27, mies 25

Kauanko olen kuumeillut: Koko ikäni, kovassa kuumeessa kolmisen vuotta

Opiskelu/Työt: Minä lähihoitaja, töissä lasten parissa, mies yrittäjä

Harrastukset: Heh.. koira, leffat, lukeminen, kutominen, haaveilu :)

Muuta: Kuumeilen esikoista, mies ei vielä halua lasta, mutta olemme silti olleet ilman ehkäisyä jo 1v4kk, minä joka kk pettyen

[size=2][color=OrangeRed]pomelo

[size=1]Asuinpaikka: ulkomaat

Oma ja miehen ikä: 30v ja 34v.

Kauanko olen kuumeillut: Tän vuoden alusta 07.

Opiskelu/Työt:

Harrastukset:

Muuta: Esimmäistä suunnitellaan, elämäntilanne vielä auki. Mutta tämän vuoden puolella kuitenkin tarkoitus aloittaa ensimmäisen yrittäminen.

[size=2][color=LimeGreen]Tytikkä

[size=1]Asuinpaikka: Joutseno

Oma ja miehen ikä: Oma 25, miehen 28

Kauanko olen kuumeillut: pari viikko, mies ehotti et kesällä...

Opiskelu/Työt: Toukokuussa valmistun, jolloin lähen töihin takaisin

Harrastukset: opiskelu(iltaisin), lukeminen

Muuta: Esikoinen on 1 v 2 kk

[size=2][color=OrangeRed]Constantin

Oma ja miehen ikä: 29 ja 33

Kauanko olen kuumeillut:

Opiskelu/Työt: tietotekniikkaa

Harrastukset:

Muuta: lapset -03 ja -05, kolmonen haaveiluasteella. Toteutus vasta 1-2 vuoden kuluttua

[size=2][color=LimeGreen]pupu

[size=1]Asuinpaikka: häme

Oma ja miehen ikä: mie 25, mies 27

Kauanko olen kuumeillut: varmaan aina =)

Opiskelu/Työt: kotiäitinä

Harrastukset: lukeminen,liikkuminen,lasten kanssa touhuilu

Muuta: meillä pojat 01 ja 06

[size=2][color=OrangeRed]-Lehmis-

Oma ja miehen ikä: Minä 22v. mies 23v.

Kauanko olen kuumeillut: Vuoden verran kuumetta potenut, välillä enemmän ja toisinaan vähemmän.

Opiskelu/Työt: Hoitoalaa opiskelen ja reilu vuosi vielä opiskeluja olisi jäljellä.

Harrastukset: Laiskottelu ja muu itsensä hemmottelu

Muuta: Miestä vielä vauvapuuhiin pitäisi taivutella. Hänkin vielä opiskelee. Hänellä myös reilu vuosi opiskeluja jäljellä. Tavoite olisi, että miehen saisin suostuteltua loppu kesästä tai syksystä vauvakuumeeseeni mukaan ja ehkäisykin voitaisiin pois sitten jättää... Saas nähdä miten tämän typyn käy :)

[size=2][color=LimeGreen]Aleida

[size=1]Asuinpaikka: Kymi

Oma ja miehen ikä: minä 20 ja kihlattu 22

Kauanko olen kuumeillut: reilusti toista vuotta kunnolla

Opiskelu/Työt: opiskelen (jäljellä reilu vuosi)

Harrastukset:

Muuta: Miestä olen yrittänyt " käännyttää" jo varmaan sen vuoden, mutta ainakin vielä tuloksetta. Kyllä se nyt pikkuhiljaa rupeaa lämpenemään:) Toivotaan, että pillerit saan jättää mahdollisimman nopeesti pois, kun nytkin yksi liuska jäi välistä!

[size=2][color=OrangeRed]Piparikeiju

[size=1]Asuinpaikka: Kuopio

Oma ja miehen ikä: 24/27

Kauanko olen kuumeillut: 1kk, mies varmaan jo ½ vuotta

Opiskelu/Työt: opiskelen sisustusta

Harrastukset: shoppailu, käsityöt, sisustus

Muuta: Lapset -00 ja -04. Ennen tositoimiin ryhtymistä täytyy muuttaa ja vaihtaa paikkakuntaa, ja saada työt rullaamaan.

[size=2][color=LimeGreen]Sanska82

[size=1]Asuinpaikka: Mellilä

Oma ja miehen ikä: minä 23 ja avokki 24

Kauanko olen kuumeillut: kuumeilua takana kohta neljä vuotta

Opiskelu/Työt: Tällä hetkellä olen yksityisessä perheessä hoitamassa 1vuotiasta poikaa, ammatiltani olen lähihoitaja

Harrastukset: Tällä hetkellä ainoastaan lenkkeily

[size=2][color=OrangeRed]hyrysysy

[size=1]Asuinpaikka: varsinais-Suomi,Raisio

Oma ja miehen ikä: 39v (avomies 42v)

Kauanko olen kuumeillut: haaveillut toisesta pian n.kolmisen vuotta

Opiskelu/Työt: opiskelen laitoshuoltajaksi

Harrastukset: lapsen vieminen jumppaan ja jumpan aikana lueskelen kirjaa

Muuta:meillä hiljan 4-vuotta täyttänyt IVF-hoidolla alkuunsa saanut vauhdikas neiti. Mies ei suostuenään hoitoihin. Mulla PCO,joten ilman mitään hoitoja ei toista tule. Nyt olen popsinut teroluttia,metformiinia ja clomifeenia. Noiden tehosta ei vielä ole tietoa. Yritän olla asettamatta suuria toiveita moiseen hoitoon,mutta silti toivon parasta.

[size=2][color=LimeGreen]Apple80

[size=1]Asuinpaikka: Ulkomaat, Suomeen muutto edessa tana vuonna

Oma ja miehen ikä: 26/26

Kauanko olen kuumeillut: esikoista noin 6kk

Opiskelu/Työt: Toissa taloushallinnon tehtavissa

Harrastukset:Laskettelu, golf

Muuta:

[size=2][color=OrangeRed]Murunmamma06

[size=1]Asuinpaikka: Helsinki

Oma ja miehen ikä: minä 29 mies 28

Kauanko olen kuumeillut: esikoista kuumeilin monta vuotta, nyt kakkosta todenteolla muutaman kuukauden

Opiskelu/Työt: kotiäitinä tällä hetkellä

Harrastukset: vauvajumppa, kärrylenkit, perhekahvilat, järjestötyö

Muuta: Meillä kohta 10kk vanha muru, jolle nyt kaveria kuumeilen

[size=2][color=LimeGreen]Aada

[size=1]Asuinpaikka: etelä-suomi

Oma ja miehen ikä: 25&24

Kauanko olen kuumeillut:

Opiskelu/Työt: Äippälomalla

Harrastukset:

Muuta: kaksi lasta poika(-04) ja tyttö(-06), kuumeilen säännöllisen epäsäännöllisesti kolmatta sitten joskus syntyväksi

[size=2][color=OrangeRed]Ahtojää78

[size=1]Asuinpaikka: Uusimaa

Oma ja miehen ikä: molemmat 29

Opiskelu/Työt: tutkija

Harrastukset:

Muuta:

[size=2][color=LimeGreen]Puolukanvarpu

[size=1]Asuinpaikka: Vantaa

Oma ja miehen ikä: 30/26

Kauanko olen kuumeillut: n. 4kk, mies ei ole lämmennyt ajatukselle ollenkaan

Opiskelu/Työt: kaupan täti/tällä hetkellä kotihoidon tuella ainakin elokuulle asti, jatkon näkee sitten

Harrastukset:-

Muuta: esikko syntynyt 3/2005, naimisiin ensi kesänä

[size=2][color=OrangeRed]Lady82

[size=1]Asuinpaikka: kymenlaakso

Oma ja miehen ikä: 24 ja 29

Kauanko olen kuumeillut: Puolisen vuotta

Opiskelu/Työt: Toimistotyö

Harrastukset:

Muuta:

[size=2][color=LimeGreen]mardela76

[size=1]Asuinpaikka: Etelä-Pohjanmaa

Oma ja miehen ikä: oma 31

Kauanko olen kuumeillut:

Opiskelu/Työt:

Harrastukset:

Muuta: Poika 6 vuotta

[size=2][color=OrangeRed]pma78

[size=1]Asuinpaikka: Länsi-uusimaa

Oma ja miehen ikä: 29 ja 30

Kauanko olen kuumeillut: n. 1v.

Opiskelu/Työt: Palasin tammikuussa hoitovapaalta töihin.

Harrastukset:

Muuta: Naimisissa, esikoinen täyttää huhtikuussa 2v. Mies on jo käännytetty, mutta yritystä ei vielä aloitettu. Ehkäpä myöhemmin tänä vuonna. :)

[size=2][color=LimeGreen]Spazzie

[size=1]Asuinpaikka: Lappi

Oma ja miehen ikä: 22 ja mies 28

Kauanko olen kuumeillut: Kesästä 2006

Opiskelu/Työt: Opiskelen amk

Harrastukset:

Muuta:

[size=2][color=OrangeRed]adalea

[size=1]Asuinpaikka: e-pohjanmaa

Oma ja miehen ikä: oma 24, miehellä vähän enemmän

Kauanko olen kuumeillut: mulla vauvakuume tulee ja menee, mutta nyt näyttäisi muuttuvan vakavempaan suuntaan

Opiskelu/Työt: mulla opiskelut kesken yo:ssa, siinä suurin syy vauva-hankkeen siirtymiselle jonnekin tulevaisuuteen

Harrastukset: jos joskus on ylimääräistä aikaa, käytän sen netissä tai kaupoissa lorvimiseen

Muuta: perheeseen kuuluu minä, mies, 1v3kk poika ja kaksi kissaa

[size=2][color=LimeGreen]Dharmian

Oma ja miehen ikä: n. 26v molemmat

Kauanko olen kuumeillut: 1,5v

Opiskelu/Työt: Juu, töissä ollaan :)

Harrastukset: kaikenlaista sekalaista liikuntaa yrittelen harrastaa aina välillä

[size=2][color=OrangeRed]Niamey_85

[size=1]Asuinpaikka: Kokkola

Oma ja miehen ikä: Minä 22v. Mies 30v.

Kauanko olen kuumeillut: Muutaman kuukauden!

Opiskelu/Työt: Ammatiltani ompelija mutta hoitovapaalla vakituisesta siivoojan työstä. Mies vakituisessa kaupanalan työssä.

Harrastukset: Käsityöt, Leipominen, Ruuanlaitto ulkoilu ja uusimpana Avon kosmetiikan myynti!

Muuta: Naimisiin mentiin 16.6.2006 ja esikois tyttö syntyi 19.8.2006!

Keskenmeno 2005. Kakkosta aletaan yrittämään vielä hoitovapaani aikana :)

[size=2][color=LimeGreen]Mansu-85

Oma ja miehen ikä: 22 ja mies 24

Kauanko olen kuumeillut: noin kolme vuotta, kunnolla 1,5 vuotta

Opiskelu/Työt: Opiskelijoita molemmat, minä kätilöksi joka ei tosiaan auta yhtään tämän kuumeen kanssa!

Harrastukset:-

Muuta:-

[size=2][color=OrangeRed]Ull-Maij

[size=1]Asuinpaikka: Oulu

Oma ja miehen ikä: 24 ja 24

Kauanko olen kuumeillut: 3 kuukautta

Opiskelu/Työt: Myyntineuvottelija, nyt vanhempainvapaalla ja sitten jään kodinhoitotuelle.

Harrastukset: Ratsastus ja ponin hoitaminen

Muuta: Esikko syntynyt 16.09.06. Perussairauteni vuoksi ei olla vielä alettu yrittämään, toivottavasti syksyllä.

[size=2][color=LimeGreen]tk83

[size=1]Asuinpaikka: Kirkkonummi

Oma ja miehen ikä: 23 ja kohta 28

Kauanko olen kuumeillut: Epäsäännöllisen säännöllisesti monta vuotta

Opiskelut/Työt: Päiväkodissa häärään

Harrastukset: Koira

[size=2][color=OrangeRed]Nyyttinukkis

[size=1]Asuinpaikka: Etelä-Karjala

Oma ja miehen ikä: Itse 24v ja mies 25v.

Kauanko olen kuumeillut: Vuoden päivät ja ei laannu, ei sitten millään.Eikä helpota asiaa sekään, että mieskin on mukana hengessä.

Opiskelut/Työt: Opiskelen ja olen osaaikatöissä. Käyn koulua todella kovalla vauhdilla, sillä haaveena on saada perheeseen lapsi. Rohkeus ei kuitenkaan riitä hankkia lasta kesken koulun. Vaikka onhan sekin käynyt mielessä

Harrastukset: Käsillä näpertely, koiran kanssa ulkoilu...

[size=2][color=LimeGreen]HeikkoPeikko-78

[size=1]Asuinpaikka: Etelä-Pohjanmaa

Oma ja miehen ikä: 28 ja 31

Kauanko olen kuumeillut: vasta n. 3kk, mutta kuume sitäkin kovempi

Opiskelut/Työt: Kotiäiti tällä hetkellä

Harrastukset: Lukeminen ja karaoke

Muuta: Lapset 7/02, 12/04 ja 8/06.

[size=2][color=OrangeRed]Virvaliekki

Oma ja miehen ikä: Itse 25 ja mies 28

Kauanko olen kuumeillut: mennen tullen aina, nyt enemmän 1,5v

Opiskelut/Työt: Opiskelen yliopistolla kasvatustieteet pääaineena, työskentelen päiväkodeissa sijaisena sekä teen kotihoitoa pääasiassa vanhuksille.

Harrastukset: Lukeminen, piirtäminen, pyöräily

Muuta: Tahtoisin lapsen niin monesta syystä ja niin kovasti paljon että ihmettää.

[size=2][color=LimeGreen]tuttiluppana

[size=1]Asuinpaikka: Kanta-Häme

Oma ja miehen ikä: 26 ja 27

Kauanko olen kuumeillut: yli vuoden

Opiskelut/Työt: valmistun maisteriksi viim. keväällä -09

Harrastukset: retkeily, käsityöt, aikuisbaletti

Muuta: Esikoinen,poika, syntynyt 15.3.2005. Miehen käännytys menossa.

[size=2][color=OrangeRed]kalliope

[size=1]Asuinpaikka: Etelä-Suomi

Opiskelut/Työt: toimittaja, määräaikainen

Harrastukset: ulkopelit kesällä, lukeminen, kirjoittaminen, lautapelit miehen kanssa

Muuta: ehkäisy jätetty pois 5/07

[size=3][color=DeepPink]HAAVEILIJOITA on tällä hetkellä 55

[size=2][color=MediumSlateBlue][b] Esikoisesta haaveilevat: [/b] Kinttunen, Kiharapää, Sanska82, pohjankruunu, muhku85, Nippe_Nappe, pompelo, -Lehmis-, Aleida, Sognatore, Suvi-Tuulikki, Apple80, Lady82, Ahtojää78, Spazzie, Dharmian, Mansu-85, tk83, Nyyttinukkis, Virvaliekki, kalliope

[b] Kakkosesta haaveilevat: [/b] Kisumama, lappanen, kristinamom, Jonkunvaimo, Peeva, -mamma, Sanjuska75, MaaLisko, sara_71, Tytikkä, hyrysysy, Murunmamma06, Puolukanvarpu, mardela76, pma78, adalea, Niamey_85, Ull-Maij, tuttiluppana

[b] Kolmannesta haaveilevat: [/b] Mareila, cerwa, P.J.S., Joanna74, Constantin, pupu, Piparikeiju, Aada

[b] Neljännestä haaveilevat: [/b] Ädä78, laMame, AnHa76, HeikkoPeikko-78

[size=3][color=DeepPink]HAAVEILIJAT, jotka ovat onnistuneet miehen suostuttelussa ja päässeet *tositoimiin*:

[size=2][b][color=MediumSlateBlue] Snowflake, Milenna, lappanen, Popin_äiti, Tango-mama, mariatar84

[size=3][color=DeepPink]Plussanneet HAAVEILIJAT:

[size=2][b][color=MediumSlateBlue] Milenna, sanle, plumeria, Tango-mama, Snowflake, Tansem83

Vierailija
34/68 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en näköjään saanut sitä esittelyä taaskaan toimimaan oikein... en tiedä mikä siinä on kun ei noi loppu koodit mee oikein :(

Vierailija
35/68 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatetaan tuota esittelypinoa, niin näkisi yhdeltä viestiltä, keitä muita täällä pyörii! :) Näköjään tamsem jo laittoikin esittelyn, mutta taitaapi olla aika paljon sellaisia, joihin minä en ainakaan ole kerinnyt tutustua, ja sellaiset puuttuu, jotka täällä nytten enimmäkseen kirjoittelevat... Nyt vaan sit jonkun pitäisi ruveta tuota päivittelemään... Voisinhan minäkin tietysti, mutta taidan olla siihen liian laiska.. ;) Ja osaisinkohan edes...

Hapsumuru, rupee vaan tossuja tehtailemaan. Minäkin rupesin ennen ensimmäistä raskautta, ja olikin sitten jo muutamat tossut valmiina, kun sitten vauva ilmoitteli itsestään! Kivasti niiden tekemisessä aika kuluu, ja kyllä se mieskin lopulta huomaa, miten tärkeää se sulle on.. Meillä ainakin mies oli ihan innoissaan joka kerta kun esittelin uuden parin!

Meillä mies sanoi eilen, että jos antaisin vähän aikaa hänelle miettiä ihan itsekseen, enkä koko ajan kyselisi, että milloin, niin hänkin saattaisi ruveta myöntymään.. Tarkoittaen siis sitä, että en saisi painostaa, mutta muuten kyllä puhua asiasta.. Joten nytpä yritän olla kyselemättä jonkin aikaa..

Muuten oon kyllä ihan täpinöissäni, ja tytön kanssa on niin ihanaa olla nyt kun ajattelee, ettei ensi vuoden lopulla enää välttämättä ollakaan päivisin kahdestaan kotona, vaan tyttö saattaa olla jo isosisko.. Oi että, niin isolta tuntuu jo tuo neiti, vaikka niin pieni vielä onkin.. On se rakas.

Vierailija
36/68 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmottaudun myös mukaan haaveilemaan!!

Olen haaveillut toisesta lapsesta jo kohta vuoden... Esikoinen on 1v4kk. Haluaisin niin kovasti lapset pienellä ikäerolla, mutta mies haraa vastaan :(. Tosin pientä lämpenemistä on ollut nyt lähiaikoina havaittavaissa, mutta tuskin yritystä aloitetaan ihan heti kuitenkaan.

Lueskelin tätä ketjua ja tunnistin itseni monesta tekstistä. Kilojen kanssa kamppaillaan täälläkin, olisi varaa pudottaa vaikka 10kg! Mutta miten se on niin vaikeaa vastustaa kaikkea hyvää?? Taas tänäänkin lähti kauppareissulta mukaan karkkipussi, jota nyt mussutan..

Alisa

Vierailija
37/68 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten varmaan tarkkasilmäisinä huomasittekin.. ;) Nyt sitten vaan kaikki sinne ilmoittautumaan, niin saadaan lista päivitettyä!

Vierailija
38/68 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pitkään mies ei suostunut kolmannen yrittämiseen. Sitten sain miehen suostuvaiseksi, mutta migreenini ja siihen käytettävät lääkkeet olivat este. Nyt olen jättänyt estolääkkeet pois ja ensimmäistä kiertoa jännitän. Voi kunpa onnistuisi heti kerralla eikä olisi taas pettymyksiä pettymyksien jälkeen, kuukaudesta toiseen...

Vierailija
39/68 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avataanko sitten erikseen sellainen höpinäketju, ja tuohon HAAVEILIJAT -ketjuun vaan ne ilmoittautumiset listalle...? Niin sitten saatais jossain vaiheessa se lista päivitettyä ja siirrettyä taas uuden höpinäketjun aloitukseksi.. En ollenkaan tiedä, miten näitä listoja on kenelläkin tapana tehdä, joten ottakoon vaan joku muu reippaasti ohjat käsiinsä, jos siltä tuntuu! ;)

Avatkoon sitten seuraava kirjoittelija vaikka sen höpinäketjun...

Vierailija
40/68 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tarpeeksi vissiin kuunnellut kun jankutan samaa ja intän perusteluita että miksei just nyt :) ne (miehet) on kyllä aika helposti manipuloitavissa kun oikeen alkaa kiusaan niitä ;) mun pitäs mennä kierukka poistattaan ennen kun aletaan toteuttaa haavetta. mietin vaan sitä(ja kirjotin jo muuallekin..) että voinko luottaa lääkärin sanaan kun sanoi kierukkaa laittaessa että sen voi itekin nyppästä pois... sattuukohan se tai onkohan jotain riskejä kun ite ottaa pois??