Hoi tyylitaiturit, onko nämä kengät juhlakengiksi sopivat?
http: //www. raffaello-network. com/raffties/detail. php?itemid=84430&rangeid=29
Minua jotenkin hämää se että ovat mokkaa, ovatko silti riittävän juhlavat? Tiedossa on yhdet häät mihin tarvisin kengät, ja toki saisivat olla sellaiset että käyttöä riittäisi jatkossakin eli ajattomat, mitään kulta/hopeahipsukoita en tahtoisi...
Kommentit (4)
Mulla on ollut yhdet vaaleat mokkakengät ja menivät tosiaan kauhean näköisiksi, eivätkä oikein puhdistu millään. Taidanpa katsella jotain muuta, kiitos vinkistä! ap
joilla ne saa likaa ja kosteutta hylkiviksi. Varsinkin mokka kannataa suojata heti. Kyse kenkäkaupasta, joku teflonpohjainen on varmaan sopiva.
mutta ei se silti poista sitä seikkaa, että ne aika helposti likaantuu käsittelyistä huolimatta. Itse olen omistanut elämäni aikana kolmet vaaleat mokkaiset juhlakengät ja kaikki on käsitelty hyvin, sillä kahdet näistä kengistä oli aika arvokkaat. Tästä huolimatta kengät meni todellakin aika nopeasti likaisiksi ja huomasin, että erityisesti märkä nurmikko on sellainen, joka tarttuu eikä lähde millään pois. Yhdet kengät ostin nimenomaan häihin ja nämä häät olivatkin sellaiset, että ne vietettiin lähestulkoon kokonaan pihalla (juhlateltta oli ulkona). Koko aamupäivän oli satanut vettä ja kengät oli hyvästä käsittelystä huolimatta illalla jo aika julman näköiset... siinä tanssin tuoksinnassa kun vielä pari henkilöä astui jalan päälle, niin kyllä harmitti vietävästi ku kengät oli pilalla.
mutta kovin käytännölliset eivät välttämättä ole, sillä mokka (erityisesti valkoinen sellainen) likaantuu tosi helposti. Jää sellasia paskasia rantuja (nimimerkillä kokemusta on). Eli jos häät on jossain, missä pitää vähänkään pihalla, nurmikolla, märässä maassa tms. kävellä niin voi olla että kengät ei kauan hyvältä näytä. Muuten tosi nätit kengät ja esim. sisäjuhliin mielestäni oikeen sopivat.