Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Enteileekö synnytystä vai mitä ?

11.07.2007 |

Nyt on viikkoja 36+1 ja kummallinen fiilis on vallannut mun mielen. Mietinkin, ett onko tässä jo synnytys kuinka lähellä vai onko tää jotain muuta.

Neuvolalääkärissä eilen todettiin, että kohdun ulkosuu jo auki ja pehmeä ja vauvan pää tosi alhaalla.

Mulla on sitten muuten itellä outo olo..kamala väsymys tai lähinnä sellainen henkinen väsymys ja laiskotus, kaikki normaalit päivän asiat tuntuu tosi vaikeilta. Ja tuolla alapäässä on tuo erite muuttunut paljon runsaammaksi ja vetisemmäksi. Melkeinpä jo niinkun lorahtelee ja eilenkin jo luulin, että tuli lapsivettä, mutta ei kai kuitenkaan. Alamahaa jomottelee ja välillä selkää..

Mitäs tuumitte, kuulostaako kenestäkään äskettäin " poikiintuneesta" tutuilta oireilta ?

lion76

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu, että vauvan liikkeet olis jotenkin hiljentyneet tai ei ole enää niin vilkas kuin aiemmin. Tosin onhan toi tilakin pienentynyt, mutta jostain joskus luin, että ennen synnytystä vauva rauhottuu..

Vierailija
2/4 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama asia, jos joku osaa vastata. Mullakin ollu viime päivien aikana älytöntä väsymystä ja tarttee paljon lepoa, mut minä en koe arjen pyrittämistä työläänä. Seisaallaan ei jaksa enää niin paljon olla, kun vielä joitain päiviä sitten. Supisteluja on menkkamaisia aaltoilevia ja kovotuksia. Paineen tunnetta alavatsalla ja vauva selkeesti laskeutunut alemmas, sen tänään neuvolassakin totesivat. Kohdun suu on ollut pehmentyneenä jostain rv18-20 saakka. Pistävää tunnetta kohdun suulla. Ja tosiaan sellasta valumisen tunnetta, kun valkovuotoa tulee, josta jo välillä epäilin että olis limatulpaa, mut tiedäppä sitä.

Kiva jos joku osais vastata.

vauva2006 rv36+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee tosiaan entiseen malliin, mutta selkeesti vauva lakeutunut alemmas.

Vierailija
4/4 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan nyt kuitenkin, jos vielä joku vastailisi.

lion