Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

-Paholaisen talo- Tosi tarina!!

Vierailija
11.07.2007 |

On vuosi 1974.

Ronald DeFeo vihasi isäänsä ja halusi tappaa hänet ja oli jopa suunnitellut kuinka sen tekisi.

Ronald käytti huumeitä ja hänen isänsä oli siitä tietoinen.

13 Marraskuuta alkoi tapahtua. Ronald päätti toteuttaa suunnitelmansa.

Hän tappoi koko perheensä, vanhemmat sekä sisarukset.

Myöhemmin kuulusteluissa hän kertoi, että häntä oli ' ohjannut' tumma hahmo. Ääni oli käskenyt tappamaan kaikki perheenjäsenet. Vanhemmat, kaksi veljeä sekä siskon.

Talo oli käskenyt tehdä niin!

Ampuminen tapahtui yöllä, eikä kukaan naapuritalossa kuullut laukauksia! Vaikka naapuriin oli vain 1,2 metrin matka. Uhrit eivät olleet edes kyenneet huutamaan apua ollessaan shokissa tapahtuneesta.

Taloon muutti myöhemmin toinen perhe, tietämättöminä talon tarinasta. Ja näytti taas siltä, että historia aikoi toistaa itseään!!

Tämä perhe kuitenkin ehti pelastua kauhulta.

He lähtivät talosta nopeasti jättäen KAIKKI tavaransa taloon, palaamatta koskaan hakemaan niitä sieltä pois!

Tämä kyseinen talo Amityville' ssä on edelleen mysteeri monille!

Onko talo oikeasti paha?

Siellä on käynyt tutkijoita toisensa jälkeen.

Sanotaan, että talo on rakennettu vanhalle intiaanien hautuumaalle, ja että nämä piinaavat taloa.

Eräs pariskunta meni tutkimaan taloa ja mies meni taloon. Hän ei ole koskaan uskonut yliluonnollisiin ilmiöihin. Mutta tämän talon pahuus tuntui hänessä heti, kun astui kellariin!

Hän tunsi kuinka voima työnsi hänet maahan. Ja näki ' varjoja' .

Tästä talosta on tehty kirjoja sekä elokuvia!!

Eli kyseessä on The Amityville Horror -elokuva.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyseessähän ei vissiin ole paranoidinen skitsofrenia... ei vissiin. kaikkee te uskotte!

Vierailija
2/15 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorempana. Talon yläikkunat olivat valot päällä kuin silmät, pappi meni siunaamaan taloa ja taloon kertyi paljon jotain kärpäsiä tms. Tapeteista alkoi vuotaa verta, kellarin lattia hajosi ja perheenisä oli kainaloita myöten veressä, jossa oli pääkalloja yms. Talo oli kanssa rakennettu intiaanien hautausmaan päälle. Hyi hirveä leffa, vieläkin kylmät väreet! Nimeä en muista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysinen elokuva on nyt muuten myös mm. Makuuneissa lainattavissa.

1. The Amityville Horror (2005)

Kuvaus; " Äänet käskivät minun tappaa kaikki."

Marraskuussa 1974 nuori mies tappoi kaikki Perheenjäsenensä näiden nukkuessa. Mies kertoi Talon äänien ajaneen hänet näihin järjettömiin teurastuksiin.

Vuotta myöhemmin Lutzin perhe muuttaa pahaa aavistamatta jylhään taloon osoitteessa 112 Ocean Avenue, Amityville. Käsittämättömät tapahtumat alkavat seurata toisiaan. Äänet palaavat. Toistuuko pahuuden historia?

2. The Amityville Horror - Special Edition (1979)

Kuvaus; Kotia parempaa paikkaa ei ole... jos etsit vertahyytävää kauhua! James Brolin, Margot Kidder ja Oscar -voittaja Rod Steiger joutuvat pimeyden voimien saaliiksi " kauhistuttavassa" (Variety) tarinassa sanoinkuvaamattoman pahuuden riivaamasta talosta. Yksi kaikkien aikojen kuuluisimmista kummitustalotarinoista iskee suoraan kotisohvallesi!

Vierailija
4/15 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

googleta esim. sanoilla amityville house ja katso kuvia.

Vierailija
5/15 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtäkään kauhuleffaa. Jos joskus näen samantyylisiä taloja, heti muistuu leffa mieleen. t. 2

Vierailija
6/15 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amityvillestä taitaa olla vanhempikin versio? No, kaksi versiota nähnyt ja petyin pahasti, parempi kuulla/lukea tämä tarina kuin katsoa elokuva.

Vierailija
7/15 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

purkutraktorilla maan tasalle? t. 2

Vierailija
8/15 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siksi ei ole laitettu maan tasalle et kok hömppä on hollywoodia :D eka murhaperhetapaus tapahtui oikeasti,toinen perhe oli joku palkattu ja sen jälkeen ku he muutti pois niin tehtiin heti tää elokuva,tää kaikki selitettiin elokuvan mukana tulleessa läpyskässä... englannin kieltä osaavat voi osata ettiä tiedon myös netistä,talossa asutaan edelleen,on asuttu aina,osoite jouduttiin muuttamaan (talo siis kyllä samalla paikalla edelleen) koska perhe joka asui kyllästyi ihmisiin jotka netistä löysi osoitteen ja lähti ettiin " kummistustaloa"

Vierailija
9/15 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on New Yorkissa. Ja nykyään erinäköinen kuin aluksi.

Ihmettelen samaa, et miksi sitä ei ole purettu!

Google earthilla pääsee katsomaan sitä kans ja näkee et se on aika kalliilla asuinalueella. Tai ainakin muut talot näyttää siltä.

Village of Amityville, New York.

Talosta uusi kuva

www . helloghost . com / images / Amityville / Amityville . Today . jpg

Vierailija
10/15 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

http : // www . amityvillehorrortruth . com / articles / lutzinterview1 . html

Vierailija
11/15 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tietenkin uskoo mihinkä haluaa!!

Olen sattumoisin mennyt talon ohi. Ja se ei ollut kiva tunne.

En uskaltanut kuitenkaan mennä sisälle, vaikka mahdollisuus olisi siihenkin ollut.

Eräs sukulaiseni, joka asuu tuolla kylässä on käynyt talossa ja kertonut, että siellä tuntui oikeasti siltä kuin häntä olisi koko ajan tarkkailtu.

Vierailija
12/15 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsesuggestio on henkilö tiedostamatta tai tiedostetusti aiheuttaa itselleen jonkin epätodellisen asian tai tapahtuman.

Tyypillisin esimerkki itsesuggestiosta on uskonnolliset kulttimenot joissa henkilö pyrkii autuaallisiin tunnekokemuksiin tai omiin mielipiteisiin vaikuttaminen toistamalla jatkuvasti jotakin asiaa.

Vierailija
13/15 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyytyväisenä ja mitään huomaamatta talon ohi. Kun menet pällistelemaan " kummitustaloa" , luot ne pahat fibat ihan itse. As simple as that.

Vierailija
14/15 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jos et tietäsi talon taustoista mitään kävelisit

tyytyväisenä ja mitään huomaamatta talon ohi.

Minä voin todistaa tuon lauseen vääräksi.

Muutin (nykyisin ex) irlantiin kihlattuni kanssa (joka on siis irkku). Asuimme hänen äitinsä kanssa samassa talossa.

Kun astuin taloon eka kerran, tunsin että siellä oli jotain muuta meidän lisäksi. En vain tiennyt mitä se olisi.

Meni ehkä noin vuosi siitä kun olin muuttanut sinne.

Olin illan yksin kotona miehen ollessa töissä, anoppi pelaamassa bingoa.

Katsoin yksin telkkaa olohuoneessa ja tunsin kuinka joku tuijotti mua.

Tunsin että ikkunan alla olisi sohva jossa istui mies ja hän tuijotti minua siitä!!

Ikkunan alla ei ollut meillä siis sohvaa ollenkaan.

Kerroin asian myöhemmin anopille ja häne meni ihan valkoiseksi eikä sanonut minulle mitään.

Kului muutama viikko kun ex kysyi et mistä olin kuullut sen?!! Ja kysyin et minkä. N mut kuitenkin asiaan... -> Selvisi, että anoppini isä oli tapansa mukaan istunut siinä sohvalla ja katsonut telkkaa!!

Tämä talo oli häneltä peritty. Ja oletettavasti sitten kuollut siihen taloon.

Anoppi tilasi papin seuraavana päivänä siunaamaan talon.

Enkä sen jälkeen tuntenut häntä enää siellä!!

Vierailija
15/15 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä sitä hullua haastateltiin, ja se kertoi kun oli ekas tappanut vanhempansa, sitten sisaruksensa. Niistä äänistä se ei maininnut. On kuulemma 30v aikana muuttanut monesti kertomustaan.

Hullu mikä hullu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän