Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minä olen todella lihava.. painan 193 kg. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
11.07.2007 |

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio kuolla lihavuudesta johtuviin sairauksiin, vaan elää joskus tasapainoista elämään ilman paino-ongelmia

Muuten olen ihan tavallinen ihminen, kolmen lapsen äiti ja hieman vanhempi 40+, naimisissa. Uskallatko antaa sähköpostiosoitteen, niin kirjoittelen ihan varmasti?

Vierailija
22/28 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei musta ole siihen! uskokaa jo.. ruoka on liian hyvää. nytkin vaan haaveilen siitä tuplahampurilaisista mitä mies tuo. :)´

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

syödä itseään hengiltä? se nautiskelu ruualla muuten loppuu kun kuolee jos et sitä tiennyt.......

Vierailija
24/28 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai veteleekö mies vaan johonkin hikiseen poimun väliin?

Vierailija
25/28 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun noin paljon syöt.... vaatii nimittäin melkoista selkärankaa syödä itsensä liki 200 kiloiseksi

Vierailija
26/28 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nauttii harvemmin herkkuja tai yleensä mitä tahansa ruokka, kaikki maistuu paljon paremmalta kuin jos sitä söisi ylenmäärin!

Ja mä ainakin tiedän sen, että kun mä olen laihduttanut itseni normaaleihin mittoihin, ei se elämä siihen lopu! Tulee uusia nautintoja, esim. vaateostoksilla olo, joka on nyt kaukana nautinnosta ja liikunta maistuu paremmalle. ja pitäähän sitä joka tapauksessa syödä, eli se nautinto ei mene ikinä, muuttuu vain hiukkasen terveelliseen suuntaan!

" se joka kysyi sua laihdutuskaveriksi"

Vierailija
27/28 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihduttamista olen kokeillut monta kertaa ja pisin dietti kesti puolipäivää, joten se siitä.

ap

Vierailija
28/28 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä on miehesi motiivi pitää sinut noin lihavana? Et käy ulkona, joten ukkosihan sitä ruokaa sinulle kantaa. Molemmat keskustelemaan psykologille, hus!