Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tehdäkö kolmas vai ei? Perustelut,

Vierailija
10.07.2007 |

eikä sit mitään, älä tee, kun tarttee täältä kysellä ;)

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon seuraavan kahden sarjan aikana siis isompien lasten olisi tarkoitus päästä aloittamaan koulu niin, että minä olisin sitten aina koulun jälkeen kotona vastassa.

Tämä siis jos lasten " hankkiminen" sujuu meiltä yhtä helposti vielä parin vuoden kuluttua kuin aiemmin.

Toisaalta tietysti taas tuntuu jo siltäkin, etten enää mitään moista jaksaisi... joten saa nyt nähdä miten tässä tullaan toimimaan.

Vierailija
42/43 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kolme, molemmat ikäerot 1v11kk. Kohta ovat 6v, 4v ja 2v.

Olen aina halunnut 3 lasta ja kun oli 2 niin tuntui, että joku puuttui vielä. Halusin peräkanaa (jos mahdollista, ainahan ei tosiaan ole, kun ei tule), että menee kaikki samaan syssyyn. Jos olisi saatu ensi kaksi ja myöhemmin mietitty iltatähteä niin olisi jäänyt kolmas saamatta, ollaan niin laiskoja. Kun kaksi olisi olleet jo isoja ja helppoja niin siihen olisi jäänyt.

Mut kaksi lasta on tosi helppoa, kun kolmeen vertaa. Molemmat saa kahdenkeskistä aikaa vanhemmilta helposti. Kolme tappelee koko ajan huomiosta vanhemmilta. Plus tietty rahakysymykset. Mut mun mielestä enemmän jaksamisongelma. Eräs tutun tuttu totesi aikanaan, että olisivat halunneet kolme lasta miehen kanssa, mutta tulivat siihen tulokseen, että he ovat henkisesti ja fyysisesti kahden lapsen vanhempia. Enempää eivät jaksa.

Et jos tuntuu siltä niin älä tee kolmatta. Mä olisin kyllä katunut, jos en olisi tehnyt (=yrittänyt). Olen äärionnellinen, kun sain kolme, joista aina (=lapsesta asti) haaveilin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmille on nyt omat huoneet varattuna (tällä hetkellä ovat vielä samassa mutta muutaman vuoden päästä viimeistään laitetaan omiinsa) jos kolmas tulisi ei hänelle siis olisi omaa makuuhuonetta.

Auto olisi täynnä joten tila-auto tarvittaisiin sillä joudumme kuljettamaan usein kyydissämme myös anoppia.

Lasten hoitoon vienti olisi oikea ruljannssi ja kuka sellaisen lauman nyt mieleellään kotiinsa ottaisi?

Raha.... Sitä ei ole yllin kyllin.

Hermot on aivan tarpeaksi kireällä näiden kahdenkin kanssa.

Tässä nyt muutama näin alkuun....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän