Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva muuttui kärttyisäksi ja unet lyhenivät, syöttövälit lyhenivät, kun rintamaidolta korvikkeelle? Allergiaa?

Vierailija
10.07.2007 |

Eli jouduin lopettamaan ikävän lääkekuurin vuoksi imetyksen ja nyt menty kohta viikko NAN-maidolla... Vauva selvästi epätyytyväisempi kuin aikaisemmin, itkuisempi, ja unet huononivat.. Ikää pienellä vasta 1,5 kk. Voi siis olla varmaan mitä vain, mutta miten allergian mahdollisuus...? Suvussa on maitoallergiaa ollut, en tosin tiedä miten periytyvästä jutusta kyse.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylihuomenna neuvola, jossa saan ottaa asian puheeksi, mutta jos jollakin nyt jotain kommentoitavaa niin auttais ehkä itkua kuunnellessa :-(

Vierailija
2/3 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän vauvan jolle ei sopinut kuin semper-maito

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

soijapohjaista äidinmaidonkorviketta, se sopii useimmille vauvoilla. (On tosin hieman kalliimpaa...)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi