Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Akateemin Fletch ei osaa kirjoittaa Aspergerin syndroomaa oikein!

Vierailija
03.07.2007 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiiressä jätin vahingossa yhdestä sanasta osan kirjoittamatta ja korjasin heti asian! Fletch sen sijaan on jo moneen kertaan kirjoittanut Asberger eikä edes korjaa virhettään! Eikö näe edes muiden viesteistä että se on Asperger?

Vierailija
2/14 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Kiiressä jätin vahingossa yhdestä sanasta osan kirjoittamatta ja korjasin heti asian! Fletch sen sijaan on jo moneen kertaan kirjoittanut Asberger eikä edes korjaa virhettään! Eikö näe edes muiden viesteistä että se on Asperger?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai pitäisikö sanoa narut?

Vierailija
4/14 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi sanajärjestyksenikin on usein pielessä. En ole onneksi opiskellut yliopistossa suomen kieltä ja -kirjallisuutta, koska silloin kirjoitusvirheeni olisivat voineet olla menetstykseni suhteen merkityksellisimpiä. (Kirjoitan muuten usein myös broilerin ja suunnittelun väärin...)

Vierailija
5/14 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla samaan kategoriaan menevät projekti ja koulutus. kammottavan hankalia sanoja :D

Vierailija
6/14 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mikähän siinä suunnittelussa on?

mulla samaan kategoriaan menevät projekti ja koulutus. kammottavan hankalia sanoja :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkni ja muutenkin kirjaimet välillä hyppivät.



Ainiin ja musita = muista.



En muista nyt edes niitä vakiovirheitä joita aina tulee.

Vierailija
8/14 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tähän asti luullut että se on Aspenger eikä Asperger :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevan tosi urpo tyyppi. en haluis tuntea.

Vierailija
10/14 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle siis varmaan sallitaan kirjoitusvirheet kuten serivce (service), Filand (Finland) jne :-) muitakin sanoja on mitä aina kirjoitan väärin mutta eipä just nyt tule mieleen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Olen tähän asti luullut että se on Aspenger eikä Asperger :D

Onneks av opettaa. :D

Vierailija
12/14 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Vierailija:


Olen tähän asti luullut että se on Aspenger eikä Asperger :D

Onneks av opettaa. :D

T: se toinen, joka luuli Aspergeria Aspengeriksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan joku tehnyt tutkimusta kirjoittaako toinen käsi nopeammin ja siksi kirjaimet vaihtavat paikkaa? Minulla nimittäin käy näin. Oikea käsi ehtii ensin näppäilllä vaikka olisi vasemman vuoro.

Vierailija
14/14 |
03.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä en osaa kirjoittaa edes lapseni nimeä oikein: Oliver on ihan liian usein Olvier :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän