Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääk, meidän poika säästää mopoa varten!

10.07.2007 |

Kroonisesti rahanahne 13-vuotiaamme kertoi juuri, miksi hinkuu niin paljon erilaisia hommia, joista voi ansaita rahaa. Säästää kuulemma mopoa varten. Nytkin olisi tarjolla ollut kivempaakin tekemistä, mutta halusi mieluummin matonpesupaikalle, kun naapurissa asuva vanhempi rouva on tarjonnut 5 euroa per pesty matto (meidän omat juuriharjapesun tarpeessa olleet matot on jo pessyt samalla taksalla.) Samainen rouva juuri kysyi minulta, saako pojalle tarjota viinimarjojen poimintaurakkaa, kun kuulemma on niin reippaan, ahkeran ja kiltin (;-), muuttamisesta on joskus hyötyä...) oloinen poika. Toki annoin luvan, koska mikä minä olen toisen bisneksiin puuttumaan, mutta se mopo-juttu ei kyllä ilahduta pätkääkään. Koko mopo olisi niin paljon helpompi kieltää, jos pojalla ei olisi omia rahoja sen ostoon (tosin mies luultavasti silti puhuisi minut asiassa yli) ja minä ihan oikeasti en haluaisi sitten aina olla sydän syrjällään huolesta, kun penikka pihasta poistuu. Onhan tässä vielä kaksi vuotta armonaikaa, mutta minä kyllä aloitin huolehtimisen jo nyt. Perhana!

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Koskas olet kuullut jonkun uineen lyhtypylvästä päin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme