Onko joku tykännyt olla Muumimaailmassa? Siis lapset? Me olimme siellä ja on kyllä tylsääkin tylsempi paikka :(
Kommentit (123)
sitten lapset sanoivat, että ei men sinne haluta...
Se on vähän sellainen taaperoiden katselupaikka - meillä halutaan äksöniä =).
Outoja lapsesi - en ole koskaan kuullut muista lapsista, jotka eivät siellä viihtyisi.
joten nautimme reissusta. 5-vuotiaskin oli aivan tyytyväinen, vaikka se reissu oli ajateltu lähinnä pikkusiskon iloksi.
Esim Hemulin talo. Semmoinen päästä päähän läpi kuljettava pikku talo, joka on kuin junanvaunu. Siinä ei ole mitään asumisen edellytyksiä. Se on kuin joku pikkuruinen museo tai näyttely. Ei ollenkaan näytä siltä, että siinä joku asuisi. Siis surkeasti halvalla tehty.
Minua nolottaa aina kun näen siellä japanilaisturisteja pariskuntina ilman lapsia. Luulevat varmaan paljon hienommaksi paikaksi. Järjestävät häitäkin sinne ne japanilaiset. Noloa. Turun Sanomissa sanottiin, että ne maksavat paljon ja ovat aivan liian harjoittelemattoman kotikutoiset. Siis eivät ollenkaan hintansa väärtti ne häät. NOLO.
Ollaan käyty siellä, kun lapset tykkää katsella niitä muumihahmoja. Muuta mielenkiintoista siellä ei olekaan.
Kierrettiin se kahdessa tunnissa ja lapset oli sen jälkeen ihan samaa mieltä että nyt pois. Tuskin mennään koskaan enää uudestaan.
Sopii varmaan muumifanaatikoille ja sit ihan 1-2 vuotiaille se paikka. Vanhemmilta vaatii hurjasti kärsivällisyyttä.
Lapsista toki kiva.
En todellakaan ymmärrä, että ihmiset ottavat oikein hotellipaketin ja viettävät jopa päivän tai pari Muumejen parissa.
Eräät kaverimme ovat käyneet siellä jo kuuden vuoden ajan joka kesä.
Eikö ihmisillä oikeasti ole käsitystä paremmasta?
Kävimme 6 vuotta sitten ja jo silloin oli aivan kauhee paikka. Ihmisiä aivan liikaa ja taloihin ja paikkoihin joutui jonottomaan. Istuinpenkkejä ei ollut tarpeeksi missään ja ne hinnat, huh. Talot ja polut olivat ränsistyneitä, roskia pitkin poikin. Kun kävimme oli kuuma kesäinen päivä, hiekka pöllysi aivan hirveesti, silmät ja korvat täynnä hiekkaa .
Se jälkeen en ole käynnyt enkä mene.
Sen pitäisi menestyä todella huonosti, jotta tajuaisivat rakentaa paremmat asumukset.
Mun käsittääkseni sillä on ollut vuosien mittaan kaikenlaisia vaikeuksia.
Eiks siellä jotkut häätkin on järjestetty tänä vuonna ?
t 11
Sellaisia kalliita, mutta ei kovin hienoja.
Oltiin pari viikkoa sitten ja olin positiivisesti yllättynyt paikasta. Mielestäni oli siistiä (vessat, ruokailutilat ym.) ja kaikki toimi hyvin. Mielestäni ihan tasokas paikka ja luonto ja merimaisemat aivan uskomattoman hienot.
Maksoit siis rasvaisen hinnan merimaiseman ja luonnon katsomisesta.
Ymmärrän että sellaista harmittaa joka tulee kaukaa. Naantali kyllä muuten on ihana paikka.
Zoolandia sen sijaan oli positiivinen yllätys!
mutta Muumimaailman on varsinainen irvikuva.
Eli maksan, jotta pääsen valitsemaan, mihin maksulliseen ravintolaan pääsen syömään.
RAhastuksen maku jäi koko paikasta.
joista minun tietoni ovat.
Se on ilmeisesti onnistunut markkinoimaan itsensä ulkomaalaisille ryhmille - fiksu liike. Nämähän sitten eivät pyörrä portilta, vaikkeivät tykkäisikään. Ja Suomeen matkaavat ovat varakkaasta päästä, joten rahaakin varmaan kuluttavat.
Minä tykkäsin enemmän Tukholman Junibackenista! On aidompi.
13
Vierailija:
Eikö ihmisillä oikeasti ole käsitystä paremmasta?
Me tykättiin ja mennään tänä vuonna uudestaan. 4-vuotias poikamme toivoo sitä. Eikä meistä vanhemmistakaan mitenkään kauheaa ollut käydä siellä kahtena päivänä. Hotellipaketti on meistä halpa.
Ihan kiva että muillakin alkaa silmät aueta.
t: mm 21
ei kai tykänny kun hälppys koko ajan että mennää pois kai oli liian tylsä mut kun mentiin linnanmäelle niin oli uhan innoissaan siis ei tykänny muumimaailmasta. ei kylläkään äitikään tykänny.