Muutamalle ensimmäiselle reikihoitoa
Käy makuulle ja keskity. Sano hep niin aloitan. Se kuka on nro 2 saa ensin hoitoa. Kerrothan tuntemuksistasi hoidon jälkeen. Keskityn kerrallaan noin 3min. Koskaan ennen en ole näin etäisesti hoitanut ketään mutta kokeillaan.
Kommentit (22)
lähetin vatsaasi hoitavaa energiaa. Auttaa pientä vauvaa tai jos siellä on jotain muuta häikkää. Kerrothan omista tuntemuksistasi
En tietääkseni ole raskaana! Lantion alueella tunsin kyllä jotain ja jalkoja pisteli :-)
2
ehkä menkat alkamassa tjn. Kovin kuumaa ainakin tuntui kohdun seudulla
olla käynyt eri suuntauksen kurssit kuin minä, koska minulle on opetettu etähoidot aivan eri tavalla kuin satunnaiselle tuntemattomalle lähettämisenä.
Tuntuu outo lämpö toisessa kyljessä...enkä nyt yhtäkkiä keksi mitään, mikä voisi sen täällä paikan päällä aiheuttaa. Aika jännää. :)
- 7
Sinullakin tunsin vatsassa lämmintä, suorastaan kuumaa. Lisäksi kaulassa tuntui todella kylmälle, en osaa sanoa että mitä se voisi olla. Onko sinulla kurkku kipeä? Ihottumaa? Tuntui minenomaan kaulan seudulla. Ehkä hieman korvaanpäin myös. Vatsan poltteluun en osaa sanoa mitään, tuntui kuumemmalta mitä kakkosella. Hänellä lähinnä mukavan lämpöistä sinulla polttavaa. Lähetin parantavaa energiaa
Vierailija:
Sinullakin tunsin vatsassa lämmintä, suorastaan kuumaa. Lisäksi kaulassa tuntui todella kylmälle, en osaa sanoa että mitä se voisi olla. Onko sinulla kurkku kipeä? Ihottumaa? Tuntui minenomaan kaulan seudulla. Ehkä hieman korvaanpäin myös. Vatsan poltteluun en osaa sanoa mitään, tuntui kuumemmalta mitä kakkosella. Hänellä lähinnä mukavan lämpöistä sinulla polttavaa. Lähetin parantavaa energiaa
Ohhos.
En tiedä mistä voisi johtua.
Kurkku oli kyllä viikonloppuna vähän kipeä, muttei merkittävästi.
Aika mielenkiintoista! Kiitos. :)
Lähetin paljon sinne energiaa, jos vähän hoivaisi. Lisäksi tunsin poltetta oikeassa kämmenessä, oletko ollut kauan koneella? Ranne kipeä?
Vierailija:
Lähetin paljon sinne energiaa, jos vähän hoivaisi. Lisäksi tunsin poltetta oikeassa kämmenessä, oletko ollut kauan koneella? Ranne kipeä?
oi
-aika jännä juttu, en ole ennen uskonut että tällainen toimisi, mutta näköjään toimii! toinen ranne ON kipä, kun olen istunut tässä jo kauan, ja lisäksi selkä ON kipeä, siinä tunsinkin sellaista hassua kihelmöintiä/pistelyä/lämpöä!
Kiitos!
oletko erittäin sairas tai masentunut? Lähetin paljon energiaa ympäri kehoasi, toivottavasti auttaa johonkin vaivaan. Missään tietyssä kohtaa en tuntenut mitään erikoista vaan poltti ja oli kylmä samaan aikaan koko kehossa.
osuit oikeaan. minulle tuli kuitenkin tosi levollinen olo. paljon kiitoksia Sinulle!
lisäksi vatsassa kylmää, onko vatsa kipeä tai jotain vialla siellä? Energiaa lähti molempiin, silmän kirvely tuntui inhottavalta, aivan kuin piilarit olisivat olleet ikuisuuden päässä
erityisesti vatsan seudulla, oletko raskaana? Selvästi tunsin pienellä alueella vatsaa erittäin lämmintä.