onko noloa toivoa 40vuotislahjaksi rahaa matkaa varten?
Kommentit (7)
60-kymmpiset ja siitä eteenpäin ymmärrän. musta on tosi noloa, että rahoitat muilla jonkun kuppasen matkanne.
muuten ehdi pitää yhteyttä ja jälleennäkeminen on aina yhtä riemastuttavaa!
Ja jos kutsussa on selkeästi sanottu, että jos haluat muistaa sankaria jotenkin ja sinä ilmeisesti et halua, niin älä sitten muista.
Jotenkin tuo kommentti kuppaisesta matkasta kertoo paljon sen sanojasta.
Kuka edes viettää 40-vuotisjuhlia tai haluaa 40-vuotislahjoja? Malta vielä 10 vuotta...
matkalle olisi kiva lähteä, jos vaikka keräisi yhdessä vierailta rahaa siihen. Voit värvätä jonkun kaverisi järkkäämään juhlia tai kutsumaan vieraita, niin siinä samalla sitten voi ehdottaa tuota rahan keräämistä.
on mulla ihan omat rahat reissua varten, mut hieman tiukkaa tekee kun 4 lastakin tulee mukaan joten ns taskurahaa ajattelin lähinnä. Moni kuitenkin kysyy mitä toivon niin siinä säästyisi heiltä sekin vaiva, ja jos esim 5 henk antaa 20-30e onhan sekin paljon rahaa.
tai joku teräksinen taskumatti.
Laita kutsuun vaikka niin, että jos haluatte muistaa minua jotenkin, niin matkaa varten on juhlissa purkki, johon voit vaikka tyhjentää kolikkokukkarosi.
Itse tosin tiedät ystäväpiirisi tavat parhaiten, mutta mun mielestä ei siis ole noloa.
Ehdotin, että pyytäisi näitä " toisenlaisia lahjoja" , mutta kuulemma olisi hänenkin vuoronsa joskus saada rahaa. Hehkuttaa oikein sitä, kuinka ihmiset pyytää rahaa matkakassaan ja kukaan ei oikeasti vahdi, käykö matkalla vai ei. " ja voihan sitä käydä vaikka Virossa, kuka sitä vahtii, käyttikö ne rahat vai ei"
Olen miettinyt, etten mene synttäreille, jos oikeasti kehtaa pyytää rahaa. Täytyy puhua isälle asiasta, kun äiti yleensä kuuntelee isän mielipiteitä. Hävettää ajatuskin tuosta kerjäämisestä, kun vanhempani ovat todella varakkaita ja asuvat siellä luksuskämpässään kalliiden tavaroiden keskellä. Ja sinne pitäisi sitten rahdata rahaa vähempiosaisten sukulaistenkin. (nämä tietysti eivät koske meitä lapsia) ylipäätään äidiltäni olisi tyylikästä pyytää, ettei lahjoja tuoda ja jos aivan pakko, niin sitten jonnekin SPR:lle.
Tarviiko mainita, että äiti on rakas, mutta hävettävän ahne ja mauton.