Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koiranpentu ja vauva yhtäaikaa? Onko kokemuksia? Laskettu aika on pikapuoliin ja nyt löydettiin kivasta yhdistelmästä pentu.

Vierailija
09.07.2007 |

Tekisi mieli ottaa toinen koiruus. Jos synnytys ja kaikki muu sen jälkeen menee kuten edellisillä kerroilla, niin pennun kanssa pärjäisi varmasti hyvin. Mutta koskaan kun tiedä...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koira tai vauva alkaa oleen lähempänä vuotta kun tulee toinen taloon. meillä koira oli 11kk kun esikoinen syntyi ja tuo koira oli luonteeltaan aivan mainio. lapset sai roikkua päällä miten huvitti ja korkeintaan tuo vain nuolaisi kasvoja. ei koskaan pomppinut rattaita/vaunuja vasten vaan korkeintaan luvan kanssa käveli vierelle nuuskaisemaan lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla