Kumman otan? miesasiaa...
A) on hyvin koulutettu, tulee taloudellisesti kivasti toimeen, arvostettu henkilö mutta.. on luonteeltaan aika pyrkyrimäinen, ei puhu aina ihan totta, vaan siitä vierestä mikä välillä häiritsee. Sananvalmis.On muutama vakavampi suhde takana. Ei mitenkään eritysen lahjakas missään mutta siis koulutettu henkilö.
Tavallisen näköinen, ei komea eikä ruma mutta ihan kateltava.
Harrastaa liikuntaa.
B) Ammattillinen koulutus, on hyvin valistunut kuitenkin. Hyväsydäminen, rehellinen,oikeudenmukainen.. ne luonteenpiirteet tulee vahvasti esille. Osaa käyttää rahansa, ei tuhalaile, on kuitenkin aina siististi ja hyvällä mualla pukeutunut. Vähän vanhan-aikainen tyyppi. Hyvännäköinen, pitkä mies. Ei mitään vakavia suhteita takana, tapailuja ei muuta.
Kommentit (37)
Ei sitä miehen varallisuuden perässä kannata välttämättä juosta, sehän voi ottaa eron koska tahansa semmosesta siipeilijämuijasta ;-)
Ei sitä miehen varallisuuden perässä kannata välttämättä juosta, sehän voi ottaa eron koska tahansa semmosesta siipeilijämuijasta ;-)
Olisipa tyhmää kysellä tälläisiä jos en olisi itse varma että kelpaanko edes.
Kumpikin on kosinut.
ap.
ei kuulosta kosivalle tyypille ollenkaan
silti miehet ovat kosineet sinua! Outoja, epäilyttäviä tyyppejä molemmat siis kun kosivat naista jonka kanssa eivät edes seurutele! Etsisin normaalimpaa miestä....
en seurustelisi kahden kanssa yhtäaikaa.
A puhuu lapsista ja perheen perustamisesta ja tulkitsen sen jo kosinnaksi,
B kysyi mitä mieltä olen jos eläisimme loppuikämme saman katon alla.
Tiedän kyllä että molemmat haluavat vakavampaa suhdetta.
ap.
Tietävätkö miehet että sinulla on myös toinen mies ja siitä huolimatta ovat kosinneet?
Joten minusta niin kauan kun en tiedä kumman kanssa alan seurustelemaan, en omasta mielestäni tee mitään väärää. Olen toki tapaillut jo aika kauan tätä herra A:ta, B on uudempi tuttavuus.
ap.
seksiä ja ollaan vasta tapailuasteella. Eli pidän outona sekä A että B-vaihtoehtoa.
kahden miehen kanssa ja pelaaman jotain suhdepeliä.
Olen sen heille
sanonut että en halua seksiä ennenkuin olen varma tunteistani.
Luulen kyllä että se on yksi syy miksi he molemmat ovat niin kiinnostuneita minusta.
ap.
A hakee ilmeisesti edustuskelpoista vaimoa ja äitiä lapsilleen, b on rakkaudessa pettynyt ja vissiin vähän yksinkertainen. A:ta en itse ottais koska en pidä tuon tyyppisistä ihmisistä, muta b:tä en suosittele sulle, koska särjet sen sydämen kuitenkin. Voi olla että se a sopii sulle ihan hyvin, rakennatte hienon talon ja pidätte yhdessä kulissia yllä. Kai silleenkin voi olla onnellinen.
aika epätoivoisilta varsinin B kun ei ole edes koskaan vakavasti seurustellut kenenkään kanssa ja nyt pienen tapailun jälkeen kosii jos sinua! Huhhuh!
t: Omansa löytänyt, ei tarvinnyt epäröidä eikä miettiä ja hyvin menee...
erilainen kuin muut, ehkä siinä on se syy että mulla riittää näitä miehiäkin jos niin haluan.
ap.
Jos minä makaisin kummankin kanssa nini sitten takuulla ne molemmat olisivat tosi hyviä heppuja jotka kelpaisi teillekkin? :D
niin muahan on kosittu kymmenen kertaa ainakin, en vain ole itse tajunnut.
Eikä toi nyt kauhean fiksulta kuulosta, että alkaa tapailemaan toista, jos tapailee jo yhtä. Mutta kukin tavallaan. Ja onhan se erilaista, verrattuna meihin muihin naisiiin, joista osa varmasti on fiksuja ja kauniita.
Yksi kerrallaan, ja sitäolen samaa mieltä, kun se Oikea osuu kohdalle, tän kaltaisten asioiden pohtiminen (nettipalstalla!) on ihan turhaa.
Alkuperäiseen kysymykseen. Ottaisin B:n ihan vilpittömyyden, aitouden ja rehellisyyden takia. Mutta A sopii paremmin ap:lle.
Kumman nyt valitsetkin, jätähän se toinen sitten ajoissa.
erilainen kuin muut, ehkä siinä on se syy että mulla riittää näitä miehiäkin jos niin haluan.
ap.
Minä olen fiksu ja todella kaunis nainen..
Hep trolli takaisin kiven alle. Talviunien aika!
Varsinkin jos mietit asiaa niin pitkälle, että kumman kanssa voisit perustaa perheen.
A kuulostaa hieman liian itsekeskeiseltä...