Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumman otan? miesasiaa...

Vierailija
10.10.2008 |

A) on hyvin koulutettu, tulee taloudellisesti kivasti toimeen, arvostettu henkilö mutta.. on luonteeltaan aika pyrkyrimäinen, ei puhu aina ihan totta, vaan siitä vierestä mikä välillä häiritsee. Sananvalmis.On muutama vakavampi suhde takana. Ei mitenkään eritysen lahjakas missään mutta siis koulutettu henkilö.

Tavallisen näköinen, ei komea eikä ruma mutta ihan kateltava.

Harrastaa liikuntaa.

B) Ammattillinen koulutus, on hyvin valistunut kuitenkin. Hyväsydäminen, rehellinen,oikeudenmukainen.. ne luonteenpiirteet tulee vahvasti esille. Osaa käyttää rahansa, ei tuhalaile, on kuitenkin aina siististi ja hyvällä mualla pukeutunut. Vähän vanhan-aikainen tyyppi. Hyvännäköinen, pitkä mies. Ei mitään vakavia suhteita takana, tapailuja ei muuta.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin jos mietit asiaa niin pitkälle, että kumman kanssa voisit perustaa perheen.

A kuulostaa hieman liian itsekeskeiseltä...

Vierailija
22/37 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä miehen varallisuuden perässä kannata välttämättä juosta, sehän voi ottaa eron koska tahansa semmosesta siipeilijämuijasta ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä miehen varallisuuden perässä kannata välttämättä juosta, sehän voi ottaa eron koska tahansa semmosesta siipeilijämuijasta ;-)

Olisipa tyhmää kysellä tälläisiä jos en olisi itse varma että kelpaanko edes.

Kumpikin on kosinut.

ap.

Vierailija
24/37 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kuulosta kosivalle tyypille ollenkaan

Vierailija
25/37 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

silti miehet ovat kosineet sinua! Outoja, epäilyttäviä tyyppejä molemmat siis kun kosivat naista jonka kanssa eivät edes seurutele! Etsisin normaalimpaa miestä....

Vierailija
26/37 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en seurustelisi kahden kanssa yhtäaikaa.

A puhuu lapsista ja perheen perustamisesta ja tulkitsen sen jo kosinnaksi,

B kysyi mitä mieltä olen jos eläisimme loppuikämme saman katon alla.

Tiedän kyllä että molemmat haluavat vakavampaa suhdetta.

ap.

Vierailija
27/37 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietävätkö miehet että sinulla on myös toinen mies ja siitä huolimatta ovat kosinneet?

Vierailija
28/37 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten minusta niin kauan kun en tiedä kumman kanssa alan seurustelemaan, en omasta mielestäni tee mitään väärää. Olen toki tapaillut jo aika kauan tätä herra A:ta, B on uudempi tuttavuus.

ap.

Vierailija
29/37 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiä ja ollaan vasta tapailuasteella. Eli pidän outona sekä A että B-vaihtoehtoa.

Vierailija
30/37 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahden miehen kanssa ja pelaaman jotain suhdepeliä.

Olen sen heille

sanonut että en halua seksiä ennenkuin olen varma tunteistani.

Luulen kyllä että se on yksi syy miksi he molemmat ovat niin kiinnostuneita minusta.

ap.

Vierailija
31/37 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

A hakee ilmeisesti edustuskelpoista vaimoa ja äitiä lapsilleen, b on rakkaudessa pettynyt ja vissiin vähän yksinkertainen. A:ta en itse ottais koska en pidä tuon tyyppisistä ihmisistä, muta b:tä en suosittele sulle, koska särjet sen sydämen kuitenkin. Voi olla että se a sopii sulle ihan hyvin, rakennatte hienon talon ja pidätte yhdessä kulissia yllä. Kai silleenkin voi olla onnellinen.

Vierailija
32/37 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika epätoivoisilta varsinin B kun ei ole edes koskaan vakavasti seurustellut kenenkään kanssa ja nyt pienen tapailun jälkeen kosii jos sinua! Huhhuh!

Vierailija
33/37 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: Omansa löytänyt, ei tarvinnyt epäröidä eikä miettiä ja hyvin menee...

Vierailija
34/37 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

erilainen kuin muut, ehkä siinä on se syy että mulla riittää näitä miehiäkin jos niin haluan.

ap.

Vierailija
35/37 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä makaisin kummankin kanssa nini sitten takuulla ne molemmat olisivat tosi hyviä heppuja jotka kelpaisi teillekkin? :D

Vierailija
36/37 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin muahan on kosittu kymmenen kertaa ainakin, en vain ole itse tajunnut.

Eikä toi nyt kauhean fiksulta kuulosta, että alkaa tapailemaan toista, jos tapailee jo yhtä. Mutta kukin tavallaan. Ja onhan se erilaista, verrattuna meihin muihin naisiiin, joista osa varmasti on fiksuja ja kauniita.

Yksi kerrallaan, ja sitäolen samaa mieltä, kun se Oikea osuu kohdalle, tän kaltaisten asioiden pohtiminen (nettipalstalla!) on ihan turhaa.

Alkuperäiseen kysymykseen. Ottaisin B:n ihan vilpittömyyden, aitouden ja rehellisyyden takia. Mutta A sopii paremmin ap:lle.

Kumman nyt valitsetkin, jätähän se toinen sitten ajoissa.

erilainen kuin muut, ehkä siinä on se syy että mulla riittää näitä miehiäkin jos niin haluan.

ap.

Vierailija
37/37 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen fiksu ja todella kaunis nainen..

Hep trolli takaisin kiven alle. Talviunien aika!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi