Mitä teen (takin osto asiaa)
Minulla ei ole yhtään talvitakkia ja eilen ostin 300e maksavan ulkoilu (laskettelu) takin.
Takki oli täysin ylihintainen, mutta toimiva, näti ja lämmin.
Ulkoilen paljon lasten kanssa ja takkia tarvitsen.
Nyt tulin katuma päälle, onko takki aivan liian kallis? Tarvitsen kuitenkin ns. paremman takin jolla voin käydä ulkona. Esim. villakangastakin tms
Nyt ei ole rahaa ostaa toista takkia.
menenkö palauttamaan takin ja ostan 2 halvempaa?
Ja mites kun takki on maksettu kortilla (ei luotto) niin saakjo rahat käteisenä vai palauttaako ne rahat tilille?
Kommentit (8)
Osta 2 halvempaa, tuolla summalla saat 2 hyvää takkia aivan varmasti. Ja rahat saat käteisenä takas. Ainakin mä oon saanu, jos oon maksanut pankilla tai electronilla.
ostat sitten toisen takin joulun jälkeisistä alennuksista
talvitakkeja yleensä.
Ahdistaa ajatus, että palautan enkä löydäkään tilalle mitään.
ap
Jos takki oikeesti on 300€:n arvoinen, siis jos uskot että se kestää hyvänä useamman vuoden, älä silloin palauta. Voithan sä ostaa vaikka Henkasta jonkun 60€:n siistin takin tälle vuodelle. Mä olen sitä mieltä että kannattaa panostaa laatuun.
Vain viallisen tuotteen, joka vaihdetaan ehjään.
Vai ostitko nimenomaan avokaupalla?
myyvät avokaupalla ilman mitään erityistä sopimistakin. Ei tarvitsisi, mutta asiakaspalveluasenteella näin tekevät.
Tärkein takkisihan tuo on. Sitä käytetään paljon lasten kanssa ulkoillessa ja sen pitää kestää. Osta toinen halvempi takki muihin tarkoituksiin.
Että palauta vaan.