Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen joka on juuri päättänyt miehensä kanssa hankkia lapsen vastailee kysymyksiinne hetken!

Vierailija
09.07.2007 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tätä lapsiasiaa mietitty meillä jo pitkään, siitä lähtien kun mentiin naimisiin pari vuotta sitten. Nyt vaan tuntuu että kaikki olis kunnossa vauvaa varten, uusi koti, hyvä rahatilanne jne.

Vierailija
2/6 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan varmaan tietoinen että niitä lapsia ei tuosta vaan hankita. Jotkut joutuvat pettymään kuukausi ja vuosi toisensa perään. Mutta onnea vaan teille " hankinnassa"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten se, että sain justiinsa papa-kokeen tulokset ja se oli täysin puhdas. :) Viimeisten parin vuoden ajan siellä on ollut poikkeamia ja olin jo varautunut että seuraavaks mennään loop-hoitoon joka voi kuulemma vaikeuttaa raskaaksi tuloa ja lisätä ennenaikaisen synnytyksen riskiä. Nyt kun ne muutpkset kuitenkin parani itsestään olin niin onnellinen että aattelin että nyt on oikea aika. :)

Vierailija
4/6 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se nyt vaan on sellanen ilmaus jota käytetään! Kyllä mä nyt sen tiiän ettei niitä lapsia niin vaan hankita.

Vierailija
5/6 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

, että ketään kiinnostaa sinun ja miehesi lastenhankinta? Oletko erityisen lahjakas tai älykäs, että vastauksillasi olisi erityistä merkitystä ihmiskunnalle?

Vierailija
6/6 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

8, olemme toki varautuneet.