Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette tällaisesta häälahjan pakkaamisesta?

Vierailija
09.07.2007 |

Kyseessä kimppalahja (astiasarjaa), useampi osallistuja. Koska jokainen oli ostanut erikseen jotain, pakattiin kaikki samaan laatikkoon, joka oli vanha halpahallista ostetun kahvinkeittimen laatikko.

Ja ei, en ole itse saanut tätä lahjaa enkä antanutkaan. Mutta kyllä vaan huvitti tämä, kun se laatikko komeili lahjapöydässä =). Toki iloinen yllätys hääparille kun avasivat laatikon =)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tosin olisin yrittänyt hankkia vaikka tukevan pahvin alustaksi, jolle kaikki yksittäiset esineet olisi voitu sommitella kauniisti ja sellofaania ympärille. Tai sitten päällystänyt lahjapaketin vaikka paperilla, vanhalla tapetilla tms.

Vierailija
2/5 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ideasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

häissä ei missään nimessä saa kyylätä toisten tuomia lahjoja! Lahjapöytä on kierrettävä mahdollisimman kaukaa, ettei vain näe mitä joku muu on tuonut.

Vierailija
4/5 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin vain testata täällä miten tämä otetaan, jos joskus jossain muussa yhteydessä tulisi käytettyä ideaa =)

Tietääkseni tämä ei ollut tarkoituksellista, mutta kyllä se silti ainakin minua nauratti. Kuinkahan moni siinäkin lahjapöydän ääressä on käynyt supisemassa, että miten noi kehtaa tuoda kympin kahvinkeittimen =)

ap

Vierailija
5/5 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ainakin tapana outo huumori, josa nolataan toista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi