Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Usein laihana kuulee näitä päivittelyjä:

Vierailija
20.05.2008 |

Voi kauheeta, kun oot laiha! Syötkö sinä mitään?

Ei tunnu kivalle, ei..

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
20.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ruokaa syödään (mies käy töiden lomassakin kotona syömässä) ja suunnilleen samanpituisia ollaan. Olen ihmetellyt, että mistä moinen painoero, kun vaan säilyy (ja vahvistuu) vuodesta toiseen. Yksi selitys lienee leipä. Mies syö sekä aamuisin että lounaan yhteydessä pari viipaletta leipää enemmän kuin minä, neljä viipaletta per päivä, niin jopas siinä tulee pitkän ajan kuluessa aika lailla enemmän energiaa, varsinkin jos leivän päällyksenäkin jotain rasvaista leikkelettä, juustoa tms.

Vierailija
22/27 |
20.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihdutus- ja laihuusvastainen yhteiskunta, että mieluummin sairastutetaan ihmiset lihomisesta ja lihavuudesta johtuviin diabetekseen ja tuki- ja liikuntaelinsairauksiin ja rasvamaksaan ja sydän- verisuonisairauksiin ja aivohalvauksiin kuin annetaan heidän laihduttaa tai pysyä laihoina :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
20.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-vuotiaana bulimiaan ja syömishäiriökierre on jatkunut jo 15 vuotta. Kaikki tämä vain siksi, että terveydenhoitajan, vanhempien ja "kaverien" piti jatkuvasti nälviä pienen tytön painosta ja laihduttamisesta. Hyvin toimi. Joten olkaa kilttejä ja antakaa lapsienne olla lapsia edes vähän aikaa..

..Mutta halvaksi ei tämä yhteiskunnalle eikä minulle tule, sillä olen tarvinnut paaaljon lääkkeitä, terapiaa ja myös osastohoitoa enkä silti ole VIELÄkään terve. Mielummin ottaisin rasvamaksan kuin tämän helvetin, johon varmaan vielä kuolenkin ennen kuin ehdin edes keski-ikään. No, olenhan sentään laiha! Halleluja!

Vierailija
24/27 |
20.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulle sanotaan kylässä aina et ootko taas laihiksella? Älä enää laihduta kun oot jo ihan riuku. Joopa joo.... kun en ole laihiksella ollut varmaan koskaan.

Vierailija
25/27 |
20.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkakin tökeröä sekin. Läskit saa kuulla puhtaita ilkeyksiä ja ''vitsejä'', puhumattakaan niistä katseista, jotka seuraavat joka suupalaa joka julkisesti vedetään napaan.

Vierailija
26/27 |
20.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettele, miten jotkut on lihavia. AIVVVAn järkyttävää syömistä. Lähes kaikilla lihavilla.

Vierailija
27/27 |
20.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mielestäni edes ole mitenkään huomattavan laiha, olen kyllä hoikka (165cm/53kg). Tässä esimerkkinä normaalin päivän ruokailu:

Aamiaisena lähes aina puuroa vähäkalorisen mehukeiton kanssa.

Aamupäivällä esim. banaani tai joku muu hedelmä.

Lounas runsas kasvisruoka tai kana/liharuoka, eli aina lämmin ateria (ravintolasta) + jälkiruoka ainakin parina päivänä viikossa.

Iltapäivän aikana syön yleensä aina jotain pientä herkkua, kuten suklaapatukan tai pullaa tms.

Kun tulen töistä, syön vaihtelevasti joko pari leipää (päällä juustoa, lohta, kalkkunaa tms), jugurttia tai rahkaa. Joskus syön toisen lämpimän aterian vielä illalla, mutta useimmiten lounaalla ollut lämmin ateria riittää minulle. Telkkarin ääressä tulee vielä naposteltua joko hedelmiä tai jotain makeaa, kuten keksejä/suklaata/marjarahkaa. Täytyy tunnustaa, että syön lähes joka päivä suklaata jonkin verran.

Liikuntana on 2xvko kuntosali, 1-2krt/vko tunnin juoksulenkki + 1krt/vko jooga.