JOULUKUISTEN MAANANTAI
Kommentit (8)
Nyt on reissuttu ja ei voi kyllä lomaksi sitä sanoa kun päästii kyläpaikassa remontti hommiin...plääh!" kyl sitä halusi auttaa,mut tiesi sit auttaneensa kun selkää ja jalkoja juili monta päivää...
kiva tulla kotia mutta piisaa hommaa...pese pyykkiä ja tee sitä ja tätä...
nyt viellä on potta treenit ton neidin kaa ja malttamaton neiti istumaan potalla sit kun istunu potalla nii koht pisut tulee lattialle ja yleensä viellä matolle... mut nyt ite vaan jaksettava ja harjoteltava se homma meillä...
mul toi paino ei vaan nouse ja pelottaa seuraava neuvola...
masu ei kasva vaik kuin haluis=) no kai se viel siitä kasvaa...
onko teillä ollu ns...erillaisia vaiheita seksin suhteen?
(jos liian henk.koht.ei tähän ole pakko vastata)
mul oli ihan alus et ei hirveesti kiinnostanu eikä haluttanu,oli kai jonkun laista ns.pelkoa et kunhan vain se pieni kestäis mukana matkassa... nyt taas tullu ihan mahottomat halut ja mieskin on ihan ihmeissään=) ,tosin mielissään on mun haluista;)
sit on jotenkin hellyyden kipee koko ajan ja ihana silitellä yhdessä masua ja puhua vaavista ym...
oih se pitäs lähtee ruoan laittoon ja laittaa toinen kone pyörii pyykkiä...jospa ilmakin kirkastuis hiukan et pääsis ulos!
muuten ostin äp -06 toppapuvun asusteineen ja makuupussin ystävältäni ja ne on kyllä kans mieleiset=)
manja ja vilperi 17+5
Tänään onkin oikein kiva päivä: eilen mies oli esikoisen kanssa paljon ja teki kotitöitä, ja minä sain nukkua koko aamupäivän, joten tänään jaksoinkin sitten nousta aamulla virkeänä. Olen huhkinut pyykkien, tiskien ym. järjestelyn kanssa, mutta hyvin olen jaksanut. Pitkään jatkunut väsymys alkaa kai hellittää. Myös mielialanvaihtelut alkavat tasoittua, eikä kamalaa ärtymystä kaikkia pieniä vastoinkäymisiä kohtaan enää tule. Pitkään tuntui, että halkea, kun kaikki suututti niin kamalasti.
Eilen olin taas tuntevinani vauvan liikkeitä, mutta edelleenkään en ole varma, olenko oikeassa. Ehkä jo ensi viikolla tuntuu ihan selkeitä...
Manja: Mulla oli eka raskaudessa niin, että seksihalut sen kuin kasvoivat raskauden etenemisen myötä. Nyt alkaa olla vähän samoja " oireita" : alkuun ei pahoinvoinnin vuoksi hirveästi haluttanut, mutta nyt ovat halut kasvaneet tasaisesti jo jonkin aikaa.
Cillama 15+3
Lauantai-illasta asti ollut vihlovia supisteluja. Tosin tuntuvat vain vatsan puolella ja jalkovälissä, joten luulen, että kyse on vain kohdun kasvuspurtista tms. Ei vaan oikein pysty hirveästi touhuilemaan :(
Jospa tämä tästä helpottaa.
Hippuskainen: Astra on tosi pieni sisältä. Kannattaa katella vaikka VW Passatia, siinä ainakin tila riittää, koska Golfissakin mahtuisi juuri ja juuri kolme istuinta takapenkille. Volvoissa ainakin olisi sitten keskelläkin ihan normaali turvavyö. Itse olen miettinyt V70:ä, jos sais edullisesti dieselinä, mutta taitavat nuo diesel-vehkeet olla kiven alla... Joten voi olla, että pidän nuo kaksi autoa, toisen traikun vetoon ja toisen perheen kuskaamiseen, koska eipä sitä hevosreissuille voikaan koko laumaa ottaa mukaan.
Selvisi, että exänkin uusi emäntä odottaa (olisiko la joskus maaliskuussa..). Vanhinta lasta huolettaa (muutenkin sellainen murehtija), että jos isi tykkääkin uudesta vauvasta enemmän kuin hänestä ja veljestä. Odotus selvisi, koska esikoinen oli nähnyt siellä ollessaan samanlaisia neuvola esitteitä kuin meillä ja pienen salapoliisityön jälkeen oli löytänyt äitiyskortin ja ultrakuviakin :D
Ens viikolla olisi sitten se rakenneultra, toivottavasti siellä on kaikki kunnossa, kovasti kyllä vauva liikkuu. Eilen kuuntelin erityistarkasti nuiden supistelujen takia ja varmaan menee vielä tämäkin päivä kytätessä töiden ohessa. Lapset meni taas muutamaksi päiväksi mummulaan (exän äidin), oli Anoppi aika järkyttyneen oloinen, kun mainitsin tuosta exän odotuksesta (ei varmaan ole sulattanut vielä tätä minunkaan raskautta). Olihan tuossa itselläkin mietittävää, vaikka en kyllä tiedä miksi.. Ehkä lastenkin puolesta...
Marzi 18+6
saako kysellä jokos olette miettineet vaaville nimiä? tytölle vai pojalle(tiedättekö kumpi tulos) ja kummalle vaikempi keksiä?
mitkä on aikasempien lapsien nimet jos niitä on jo?
mä alkanu pohtia nimiä kun meillä ekalla nimi oli vaikea päättää ja miehen kaa niin erillaiset nimet ja mies sai lopulta voiton etunimes nii nyt pidän puoleni=)
meil tyttö on MILLA ELLEN MIMOSA
ja nyt mietitty etunimeks mm...Nella,Minttu,Ella
Miska,Eemil,Eliel,Tiitus
mun nimi Marika ja mies Tommi ja jos poika tulis vois nimi alkaa t kirjaimella....
mä tosi tarkka nimen kanssa ja pitää sointuu jne...ja se vaikeuttaa nimi pohdinnassa...
Täällä on nimi tytölle valmiina ja pojallekin toinen etunimi. Vaikka muutoksia saattaa toki vielä tulla, saas nähdä. Pojalle on jotenkin vaikeampi keksiä nimeä, en tiedä miksi. Ennestään ei lapsia ole.
Jostain syystä en halua, että lapsella alkaa nimi samalla kirjailmella kuin mulla ja miehellä. Se olis mun mielestä jo vähän " liikaa" . (Siis meillä alkaa jo molemmilla samalla) En myöskään halua mitään kauheen erilaista nimeä lapselle, mitään " vääntämällä väännettyä" . Ja etunimen pitää sointua jollain tavalla myös sukunimeen.
Mutta tosiaan, onhan tässä aikaa pohtia...
Ei ole hajuakaan kumpi masussa kasvaa, mä voisin halutakin tietää asian etukäteen, mutta mies ei.. Ja ei kai sitä varmaksi saa tietääkään, ellei mene siihen 3- vai 4D-ultraan.. Me ei olla menossa.
Marzilla on aika jännä tilanne, kun exän uusikin odottaa samaan aikaan... Eiköhän kaikki mene omalla painollaan, ja lapsetkin sopeutuu asiaan hyvin!
Täällä vähän plääh päivä menossa... Oikein mikään ei huvita, siivoilla oon yrittäny, mutta ei vaan jaksais... Jospa ruoka auttas asiaan ja illemmalla vaikka joku leffa.
G ja g 15+4
Seksielämästä...tyttöjen raskaudessa mua ei huvittanu ei yhtään!! Nyt alussa ihan hirveästi ja nyt silleen sopivasti ;) Mies vähän tais jo tottua siihen että koko ajan ;D Ja varsinkin kahden raskauden+imetysajan haluttomuuden jälkeen. Mutta keskiarvo vielä oikein erinomainen vaikka ihan niin paljon ei halutakkaan kuin alussa.
autoista vielä...Astra on juu siro auto ja olitin se vähän arvattu ettei penkit mahdu. Mä en tykkää Passatista ulkonäöllisesti ja ollaan aika Opel henkisiä..isäntä varsinkin joten niitä kattellaan edelleen =) Onneks viel hetki aikaa.
Tänään olen muutaman hetken kerennyt jopa istumaan paikallaan ja rauhottumaan ja kivasti on aina sillon potkuja sadellut =))) Vielä kovin hentosia tai sellasia että huomaa etttä istukka on edessä mut ihan selviä kumminkin. Jospa ne potkut ei tuliskaan sellasiks kylkiluita ruhjoviks ;D
Nyt isännän kanssa rauhottaan kaks iltariehujaa..on vähän yliajalle menny nukkumaan meno ja meno sitten sen mukaista kanssa!!
masu edelleen sen 19+3
kun teillä jo potkut tuntuu ja himottaakin ;-)
Onkohan tänne tulossa tyttö, kun ei ole just minkäänlaisia haluja.. oikein hatuttaa itteenikin ja sääliksi melkein käy miestä..
Oon odotellu " seesteistä ja himokasta" keskiraskautta, mutta kissanvillat.. Toivottavasti tämä ei kestä koko raskautta...
Hippuskainenko pohti painonnousua? Mulla iski ihan mieletön suklaanhimo äsken, oikein kolusin kaapit läpi, että onko jossain edes pala suklaata!! Onneksi löytyi, olis varmaan tarvinnu lähteä kioskille, jos ei olis kaapista löytynyt. Mässäsin oikein kunnolla ja nyt tuli huono omatunto ja paha olo.
Heh, liekö suklaa sitten seksin korvike ;-)
Ja manjalle vielä, että kivoja etunimiä olet miettinyt :-)
Hyvät yöt, eikun mahan viereen kellimään.
Mymmeli vinkkas turvakaukalosta mut meillä ongelma on siis se että meille pitää takapenkille mahtua yks turvavyöistuin naama menosuuntaan, yks turvaistuin selkä menosuuntaan ja sitten tuo turvakaukalo. Meillä on tällä hetkellä Opel Astra farmari ja sinne olis pakko laittaa jalustallinen malli kaukaloa koska keskellä on vain lannevyö. + sitä turvakaukaloa ei todellakaan enää mahtuiskaan sinne köyttämään joka kerta erikseen kun noi kaks muuta on jo köyttänyt. Mutta tuon auton takapenkki on siis inan liian kapea noille kolmelle! Ja etupenkille ei voi laittaa kun on airbag. Mutta eiköhän se auto tästä vaihdu =) Onko jollain kokemusta mahtuuko Opelin Vectraan? Omegaan kyllä menis ja on muuten kiva auto mut mä en diggaa takavetosista talvella. Ja mitään uutta meillä ei todellakaan oo varaa ostaa!
Eilen touhusin enemmän kuin laki sallii ja kyllä oli kankku ja liitokset illalla nukkumaan mennessä kipeät. Mieskin sai tyytyä vaan katteleen tällä kertaa emännän selkää vaikka mieli muuta oliski tehny ;).jestas että väsytti!! Huomas taas tehnees!! Tänään on urakkaa ainakin saman verran jäljellä =O Onneks ukki on lasten kanssa pihalla leikkimökkiä tekemässä, inan helpottaa!
Oon kovin pohtinu millä tän painon sais pysymään ees samassa ja kaipa se olis joku karkkilakko tehtävä!! Mut pystyykö..ei ainakaan tunnu siltä! Eilenki vaan söi vaikka kuinka ällötti..on ihminen vaan tyhmä!
Jep, mut jos menis jatkaa et sais valmistakin joskus!
masuherra 19+3