Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentoi meijän päivää:

Vierailija
09.07.2007 |

lapset 1.5 v ja 4 v

klo 7-9 aamupala, loikoilua. leikkiä

klo 9-10 lastenohjelmia telkasta

klo 10-12 kauppakeskus, äippä shoppailee ja lapset 1h lastenpisteessä (10 euroa)

12-13 lounas

13-15 päiväunet, loikoilua

klo 15 välipala

15-17 kirjastoon pyörillä 8jos ei sada kaatamalla)

klo 17.30 äippä häipyy jumppaan ja isi hoitaa loppuillan ;)))))

t. kotiäiti

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelin ettei tarvitse vääntää rautalangasta... Selitetään nyt siis selkokielellä vielä kerran: Pese ne potut valmiiksi, laita vesikattila liedelle, napsauta se päälle, kun tulet sisään, mene riisumaan lapset, tulet takaisin keittiöön noin siinä ajassa, kun vesi on ehtinyt lämmetä, laita perunat veteen. Riittikö? Alan ymmärtää, miksi sinulla menee tunti siihen, mihin normaaliälyisellä minuutti...

26

Vierailija
22/36 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ril' sin _vaaleanpunaiset_ housut! Maksoivat 30 euroa (oikea hinta 99 e). Laitan häihin loppukuusta. Pitää vielä löytää jokin kiva toppi.

Kuopus nukkuu ja esikoinen pyöräilee tossa pihalla. Mä juon kahvia ja hengailen teijän kaa...

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoden kuluttua.

t. ap

Vierailija
24/36 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai iltapäivästä, jolloin myöskin olet lasten kanssa?

Lapset voivat kattaa pöydän samalla, kun teet ruokaa. Hyvä tapa opettaa ja kasvattaa lapsia siinä ruuan teon ohessa.

Ai niin, mutta sori - sun lasten ei tietty tartte tehdä mitään, kun he vain istuvat valmiin pöydän ääreen.

Vierailija
25/36 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos sen ruoanlaiton takia ei voida ulkoilla. Tuolla lailla saadaan ruoka nopsaan pöytään, vaikka ollaankin ulkona.

Ja minä laittelen kaiken valmiiksi jo ennen kuin lapset heräävät. Ilta-ateria on se, jota kokataan pitkän kaavan mukaan koko perhe. Silloin on isäkin mukana.

Vierailija
26/36 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös lounaalla. Eivät vain tee sitä puoli tuntia, ovat jo oppineet harjoituksella näppäriksi!

Vierailija
27/36 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja koko päivä ollaan loikoiltu himas. Lapset pelailee pleikkaa :) mua ramasee ihan hirveesti ja selkään sattuu.

Repikää siitä

Vierailija
28/36 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää yhtään ihmettele, et toiset mammat masentuu ja haluaa äkkiä kotoa takas töihin. Hah kun lukee näitä teidän supermamien juttuja, niin johan sitä helpomminkin masentuu, kun omat lapset joutuu odotteleen, että itse pesen perunoita tai vielä pahempaa vieläpä kuorin ne, hui! Ehkä pahin juttu on se, että itse luen lehteä sillä välin kun ruoka kypsyy, enkä touhuakkaan lasten kanssa.

Voi mun lapsiparkoja!

Vierailija
29/36 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukonlaulun aikaan, jotta saan pottuni pestyä ennen lasten heräämisiä!

Päivään mahtuu monen monituista tuntia, joiden aikana leikkiä lasten kanssa. Meillä ainakin lapset ovat ihan innoissaan, kun pääsevät mukaan auttamaan ruuan valmistuksessa ja nimenomaan pesemään niitä pottuja=)

Vapaapäivänä ehdimme silti ulkoilla yhtä lailla ennen, kuin jälkeenkin ruuan.

Minusta SINULLA on nyt ongelma ajankäyttösi kansa, jos tämä on liikaa.

T. 33 jne.

Vierailija
30/36 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen aina ruuat alusta loppuun itse, ja lapset ovat sen ikäisiä, että eivät voi olla ulkona itsekseen. Ja sisälle tullessa ollaan niin kiukkuisen nälkäisiä, että ruuan on oltava heti eikä 15 minuutin päästä.

Enkä takuulla herää aamulla kukonlaulun aikaan valmistelemaan lounasta!

Minusta ap:n päivä on ihan ok, ellei vaan mies koe iltaa itselleen liian raskaaksi. Mutta kai kyseessä olikin yksi päivä eikä säännöllinen päiväjärjestys? Siis kun kai se mieskin joskus tarvitsee vapaata.

Ja ne, jotka elävät joidenkin kummallisten kuviteltujen sääntöjen mukaan (aamulla on PAKKO mennä ulos, 2,5 h on PAKKO ulkoilla päivässä, jos muuten teet niin laiska olet), pitäkää päänne kiinni. Jokainen saa elää elämäänsä niinkuin itselleen parhaiten sopii. Lapset voi ottaa mukaan kotitöihin jos haluaa, passata valmiille jos haluaa.. ANTAKAA KAIKKIEN KUKKIEN KUKKIA ja lisätkää hiukan sitä suvaitsevaisuutta!

Hirveää syyllistämistä ja vinoilua taas tämäkin ketju.

Vierailija
31/36 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan pelaavat tietsikalla ja mä saan lorvia ja tehä mitä lystää. Ei tarte sadepäivänohjelmaa keksiä!!!

t. ap

Häälahja on pentikin halla-sarjan tarjoilukulho ja servietit ja sellopakkauksessa taisi olla myös kynttilöitä.

Vierailija
32/36 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä miehen kaa tai laitan yksin lapset nukkumaan.

t. ap

Vierailija
33/36 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku valaista, miksi kotona olevalle lapsella kerhossa käyminen on ' hyvä' , mutta kauppakeskuksen lapsiparkki on huono?

Oma vajaa 3-vuotiaani, joka on viikolla päiväkodissa isän ja äidin ollessa töissä nimittäin kinuaa aina lapsiparkkiin kauppakeskuksessa.

Hänestä viikonlopun ruokaostoksilla on tylsää ja lapsiparkissa huippuhauskaa.

Vierailija
34/36 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

innostu mun shoppailuista, leikkivät mieluummin uusilla leluilla parkeissa.

t. ap

Vierailija
35/36 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua mun meikit levii, kun käkätän tälle!!! Voi mamma mammelssonit... Taitais tehdä pikku töissäkäynnit hyvää itse kullekin...

:D

Vierailija
36/36 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihan hyvä ketju, ainoastaan tuo perunajuttu meni yli.