Olen kakkosnainen ja netistä bongailen varattuja
ukkoja : )Kiva harrastus mutta mulla ei oo mitään siteitä tai velvollisuuksia mihinkään suuntaan ; ) Muutaman kavereideni ukkojen kans on jotain säätöä, mutta tosiaan pitäkää parempaa huolta ukoistanne.'
Mä pidän ulkonäöstäni tosi hyvää huolta ja olen aina freesinä kun miehiä tapaan - ilo silmälle ja tunnun hyvälle - se on mun motto!
Kommentit (13)
" parempaa huolta" pitäisin. Silloinhan se oli pilalla jo lähtiessään, joten pidä hyvänäsi..
se vaan on niin ihanaa naida kun mies on niin halukas jatkuvasti
ja minun mottoni on kireys.. :))
jokainen mies kehuu, kuinka tiukkapilluinen olen. ihana.
miksiköhän vaimot antavat itsensä löystyä?
olen myös itse naimisissa... ja tapailen nuorempia. Hyi en mitään nelikymppistä tai vanhempaa huolis.
jos miehelläni olisi toinen!
Mutta en saa sitä lähtemään edes duunikavereiden kanssa kaljalle. Armeijakavereitaan tapaa n. kerran vuodessa kun itse olen juhlimassa ulkomailla.
Varo, ette päästä itseäsi rakastumaan niistä kehenkään, tuskin haluat äitipuoleksi kuitenkaan?
siis se, joka tapailee sitä viisikymppistä, en tiedä, mikä ihmeen himo minulla iskee, kun näen trimmatun, korkealle koulutetun viisikymppisen, voisin syödä sellaisen.
Minulla käy aina mielessä, että sillä on ehkä jo vanhan miehen peppu. Ja se siitä.
sellainen vähän ruttuinen (vrt. nahistunut persikka) ja roikkuvahko.
nyt on pakko mennä nukkumaan ennen kuin saan painajaisia tästä palstasta ja vanhoista pepuista!!
Jos nainen on tosi visuaalinen, toki tuolla on väliä. Itse keskityn jotenkin siihen etuosaan niin kauheasti, että se takaosa jää huomaamatta.
Vierailija:
Jos nainen on tosi visuaalinen, toki tuolla on väliä. Itse keskityn jotenkin siihen etuosaan niin kauheasti, että se takaosa jää huomaamatta.
Niin mäkin! Se on kyllä hauskaa...