Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Millainen oli Hartwall Arenan Nalle Puh -esitys? ev
Kommentit (2)
Lavasteet oli kivat ja valaistus hieno. Mutta ne hoonosoomijuontajat oli noloja ja koko hommasta jäi aika lailla rahastuksen maku.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Hienosti oli kaikki kulissit tehty, ja upeat asut..
Se oli kiva kun kaikilla oli samat äänet kuin noissa piirretyissäkin.
Ei ole moittimista.
Ainut, että miksi aikuiset antoivat pienten lastensa juosta lavan eteen, kun kohta ne jo lähtivät kiipeämään rappuja pitkin lavalle ja järjetyksen valvoja juoksi kerta toisensa jälkeen nostamaan lapset rapuilta pois. Ja siinä olisi muutenkin voinut sattua..