Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni paljasti minulle eilen suureksi yllätyksekseni, että hänellä on ollut 8kk suhde varattuun mieheen.

Vierailija
08.07.2007 |

En olisi millään uskonut.. ystäväni on todella fiksu, hyvin koulutettu, älykäs ja hienotunteinen nainen, hyvä ystävä. Kovasti oli myös moraalisissa tuskissa tämän vaimon takia. Mutta en kyllä toden totta olisi hänestä uskonut.

Ja samalla heräsi sääli tätä vaimoa kohtaan..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näissä suhteissa täytyy olla kyse sellaisista pariskunnista, joilla on paljon omia menoja, omaa aikaa tai hirveästi töitä jatkuvalla syötöllä, että voi edes toiselta salaa tehdä tuollaista. Mun mies käy kerran vuoteen jossain viihteellä, jos sillonkaan, töistäkin tulee aina samantien kotiin. Ei siinä paljon ehtisi suhteita ylläpitämään. No, tosi ikävä juttu jokatapauksessa.

Vierailija
2/6 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut mulle valkeni tän tarinan myötä, miten mielikuvituksellisia tapoja ihmiset keksivät pettäessään puolisoaan. Esimerkiksi työpäivän aikana voi tavata, voi soitella työpuhelimesta, avata uusia liittymiä tai ostaa pre-paideja.. voi lähteä lenkille tai harrastamaan.. jne..

ihan uskomaton jymäytys sille vaimolle. Tulee varmasti TÄYSIN puun takaa, jos jäävät kiinni.

ap

ps. Kertaakaan eivät ole baarissa/ravintolaillan aikana tavanneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No... elämä on.

Vierailija
4/6 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mä en voi ymmärtää, miten tuo on käytännössä mahdollista, en sitten mitenkään

näissä suhteissa täytyy olla kyse sellaisista pariskunnista, joilla on paljon omia menoja, omaa aikaa tai hirveästi töitä jatkuvalla syötöllä, että voi edes toiselta salaa tehdä tuollaista. Mun mies käy kerran vuoteen jossain viihteellä, jos sillonkaan, töistäkin tulee aina samantien kotiin. Ei siinä paljon ehtisi suhteita ylläpitämään. No, tosi ikävä juttu jokatapauksessa.

Juuri tuollaisista pariskunnista onkin kyse (tunnen peräti kolme...) Ainakin jos sivusuhde kestää pitempään. Tietenkin aina tulee mieleen, että miten vieraantunut täytyy olla omasta puolisosta, jos ei joko huomaa että toisella on suhde tai että pystyy tekemään tuollaista pitkään.

Vierailija
5/6 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiat vielä hyvin.

Vierailija
6/6 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nussivat 2 tuntia ja sen jälkeen mies lähti taksilla kotiin. Vaimo ajatteli, että olipa fiksusti, kun tuli kotiin jo ennen puolta kolmea.

Näin Tampereella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan