Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Hyvä närästyslääke raskaanaolevalle?
08.07.2007 |
Tämä olo alkaa olla kokopäiväistä... =/ Jatkuva korventaminen rinnan kohdalta! Tähän asti olen ottanut iltaisin vaan Samarinia yhden annoksen.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Apteekista saa.