syyni 2. naisena olemiseen:
kun aina petetyt vaimot väittää, että toisen naisen osa on vain kurja olo, huorana oleminen varatulle, kun ei omaa saa, ja haluaisi sen miehen itselleen..
minä henk. koht. tunnen mieletöntä kiihotusta siitä, että kun rakastelemme tämän varatun miehen kanssa, niin hänhän sitten myös tekee samaa vaimonsa kanssa, ja--vaimo on onnellisen tietämätön siitä, että hänen sisällään oleva aviomiehensä kyrpä on juuri hetki sitten ollut minun sisälläni.. " sairasta" tai ei, mutta tunnen siitä mieletöntä kiihkoa. ja juuri tämän takia rakastan olla tässä kolmiodraamassa mukana.
ja, emme käytä kondomia, josta johtuen, meillä onkin jo yksi lapsi:))
että semmoinen kiihotuksen aihe on syynä, miksi haluan olla 2. nainen.
syitä on tosiaan monia, mutta tuo on minun.
ja kaikkein parasta ja nautinnollisinta on rakastella tämän miehen kanssa heidän aviovuoteessaan, kun vaimo on esim. töissä.
ja tämä tarina on tosi.
lisäksi tämä mies on hyvä isä lapsellemme.
olemme olleet " yhdessä " jo 5 vuotta.
Kommentit (55)
Itsehän kerroit, että parasta on aviovuoteessa nussiminen. Suurinosa raiskaajista ja pedofiileistä ei myöskään KYKENE NÄKEMÄÄN (eivät siis aivan aidosti näe sitä) aiheuttamaansa kärsimystä, vaikka kiihottuvat juuri nimenomaan siitä. Heidän (ja ilmeisesti myös sinun) tunne-elämä on vinoutunut.
isä tapaa lastaan ihan ilman oikeuden määräyksiäkin:))
ja niin kauan, kun hän on vaimonsa kanssa, hän ei voi ottaa lasta päiviksi luokseen.. nyt tapaamme päivisin, ja joskus iskä on yötä meillä.
ja jos hankkii lapsia vaimonsa kanssa, ei se ole meiltä pois. ei lapsemme mihinkään häviä, eikä iskä.
ja--heidän liitto on ollut katkolla, ja nyt miettivät jatkavatko vielä yritystä. siitä vaan, minä istun mielelläni " kakkosorrella" , kiitos.
kuten joku jo ketjussa aiemmin kertoi, oli tullut petetyksi miehensä puolesta, ja erosivat: rakastajatar jätti miehen sen jälkeen. ei ollut enää kiksejä siinä, mies oli vapaa. sama asia.
Vierailija:
Vaikkapa yhteishuoltajuuden? Pitää lapsen luonaan puolet kuukaudesta tai edes jokatoinen viikonloppu?
Miten suhtaudut?
Tai siihen että mies hankkii vielä vaimon kanssa lapsen?
Tai jatkavatkin liittoaan hamaan tulevaisuuteen asti ja sinä istut aina siellä kakkosorrella? Mistäs tietää mitkä kiksit vaimo saa sinusta ja miehestään?
Vierailija:
isä tapaa lastaan ihan ilman oikeuden määräyksiäkin:))
ja niin kauan, kun hän on vaimonsa kanssa, hän ei voi ottaa lasta päiviksi luokseen.. nyt tapaamme päivisin, ja joskus iskä on yötä meillä.ja jos hankkii lapsia vaimonsa kanssa, ei se ole meiltä pois. ei lapsemme mihinkään häviä, eikä iskä.
ja--heidän liitto on ollut katkolla, ja nyt miettivät jatkavatko vielä yritystä. siitä vaan, minä istun mielelläni " kakkosorrella" , kiitos.
kuten joku jo ketjussa aiemmin kertoi, oli tullut petetyksi miehensä puolesta, ja erosivat: rakastajatar jätti miehen sen jälkeen. ei ollut enää kiksejä siinä, mies oli vapaa. sama asia.
Vierailija:
Vaikkapa yhteishuoltajuuden? Pitää lapsen luonaan puolet kuukaudesta tai edes jokatoinen viikonloppu?
Miten suhtaudut?
Tai jatkavatkin liittoaan hamaan tulevaisuuteen asti ja sinä istut aina siellä kakkosorrella? Mistäs tietää mitkä kiksit vaimo saa sinusta ja miehestään?
.. huomaatte ykskaks ihmettelevänne, kuinka tässä näin kävi-- teillä oli onnellinen avioliitto, ihan mies ja kaikki hyvin, nyt mies jätti sinut ja lapset, olet yksin, sairaana ja katkerana.. mietit, että mikä oikein meni pieleen, olisiko kuitenkin kannattanut olla hieman estottomampi. ?
vai miksi miehesi lähti toisen naisen matkaan?
Koska ei kykene rakastamaan ihmisiä, vaikka niitä läheisiä olisikin.
vain ja ainoastaan 2. naista. Miehessä ei tietenkään ole mitään vikaa... Harvemmin kuitenkan nainen tekee aloitteen varattuun, että kyllä ne on ne omat ukkonne, jotka juoksevat naisten perässä.
Vierailija:
.. huomaatte ykskaks ihmettelevänne, kuinka tässä näin kävi-- teillä oli onnellinen avioliitto, ihan mies ja kaikki hyvin, nyt mies jätti sinut ja lapset, olet yksin, sairaana ja katkerana.. mietit, että mikä oikein meni pieleen, olisiko kuitenkin kannattanut olla hieman estottomampi. ?
Vierailija:
vain ja ainoastaan 2. naista. Miehessä ei tietenkään ole mitään vikaa... Harvemmin kuitenkan nainen tekee aloitteen varattuun, että kyllä ne on ne omat ukkonne, jotka juoksevat naisten perässä.
että mieti haluatko alkaa viiden lapsen yksinhuoltajaksi. Jos haluat niin petä ja petä sellaisen kanssa joka haluaa olla meidän riiviöiden äitipuoli, hoitaa arjen heidän kanssaan, minä voin pitää sitten vaikka jokatoinen viikonloppu.
Että mukavaa uusperhettä vaan :)
olen tavannut montaa miestä, jotka olivat laittaneet ilmoituksen deittipalstalle.. nämä teidän omat varatut kullannuppunne, syyttömät raukat.. lapseni isänkin bongasin sellaiselta palstalta..
kannattaisko teidän pikkuvaimojen vaikka joskus lukaista deittipalstoja, jos vaikka osuisi oman mussukkanne ilmoitus silmään? ja kovaa..
Vierailija:
Estottomampi, siinä se tosiaan.
Tässä ketjussa puhutaan nyt eri asiasta. Kyllä niitä miehiäkin syytellään, mutta eri ketjuissa. Tässä ketjussa puhutaan nyt kuitenkin ap:sta, joka on nainen ja haluaa erityisesti nussia varatun kanssa, koska se kiihottaa häntä.
Mietitään pää kuumana, että kuinka pahalta tuntuukaan pikkuvaimolta kun kuulee, että mies on ollut vieraissa ja jättää.
Kuka ja millainen on ihminen, joka miettii mielessään innoissaan, että kuinka ihanaa on kun toisilla tuntuu pahalta?
Minä näkisin tämän asian niin, että kannattaisi miettiä, miltä lapsista tuntuu kun vanhempien liitto sortuu. Ovatko nämä kakkosnaiset innoissaan siitäkin? Ehkä he tosiaan miettivät yksinään sängyissään, että " ähäkutti pikkuvaimo, kohta sun pilvilinnas sortuu ja ähäkutti teidän kakarat, kohta se teidän kulissi kaatuu ja saatte itkeä ja elämänne särkyy" .
Onko teitä kohdeltu huonosti, koska haluatte toisille pahaa?
Ja tämän ap:n lapsi. Niin, tuntui tosi pahalta. Kun hän alkaa kysellä taustastaan niin äiti vastaa " juu, isäs uittaa mulkkuaan minussa vaimonsa jälkeen. Isäs on naimisissa ja sulla on sisarpuolia, mutta ne ei halua olla sun kans tekemisissä. mutta mitäs me siitä välitetään kunhan olen saanut kuitenkin jonku pikkuvaimon elämän pilattua. Sun isovanhemmat ei halua nähdä sua, mutta kai ymmärrät sen kun olen voittanut kisan ja saanut varatun miehen."
Lapsella todella surullinen tulevaisuus ja tulee olemaan aikuistuminen ja juurien etsiminen vaikeaa. Lapsi tässä on kuitenkin syytön kaikkeen. Lapsi voi olla vanhempana todella katkera äidilleen ja isälleen.
Nämä pikkuvaimot huutaa kuorossa solvauksia, koska pelkäävät itse menettävänsä miehensä. Omaa egoaan nostaakseen pitää solvata 2. naista ja maalailla ties, mitä kauhukuvia. Pelkäättekö oikeasti noin paljon, että omalla miehellänne olisi joku salanainen ja teidän pitää nyt jo verhota pelko yliampuvaan halveksuntaan?
Minua ei ole koskaan pelottanut mitkään salarakkaat tai toiset naiset. Jotain elämässä olen oppinut ja se on se, että toista ei voi pakottaa tai pitää väkisin. Minä haluan, että mieheni on minun kanssa, koska haluaa, eikä sen takia, että ei uskalla jättää. Jos hänellä olisi toinen nainen, niin kyllä se satuttaisi, mutta en jaksa pelätä sitä. Minulla ei myöskään ole mitään halveksuntaa yleisesti toisia naisia kohtaan, koska he ovat ihmisiä kuten me muutkin ja jokaisen salasuhteen takana on oma tarinansa. Tiesittekö, että mm. Johannes ja Kyllikki Virolainen aloittivat suhteensa salasuhteena? Heidän avioliittoaan pidettiin erittäin onnellisena.
Miten suhtaudut?