Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

syyni 2. naisena olemiseen:

Vierailija
08.07.2007 |

kun aina petetyt vaimot väittää, että toisen naisen osa on vain kurja olo, huorana oleminen varatulle, kun ei omaa saa, ja haluaisi sen miehen itselleen..

minä henk. koht. tunnen mieletöntä kiihotusta siitä, että kun rakastelemme tämän varatun miehen kanssa, niin hänhän sitten myös tekee samaa vaimonsa kanssa, ja--vaimo on onnellisen tietämätön siitä, että hänen sisällään oleva aviomiehensä kyrpä on juuri hetki sitten ollut minun sisälläni.. " sairasta" tai ei, mutta tunnen siitä mieletöntä kiihkoa. ja juuri tämän takia rakastan olla tässä kolmiodraamassa mukana.

ja, emme käytä kondomia, josta johtuen, meillä onkin jo yksi lapsi:))

että semmoinen kiihotuksen aihe on syynä, miksi haluan olla 2. nainen.

syitä on tosiaan monia, mutta tuo on minun.

ja kaikkein parasta ja nautinnollisinta on rakastella tämän miehen kanssa heidän aviovuoteessaan, kun vaimo on esim. töissä.

ja tämä tarina on tosi.

lisäksi tämä mies on hyvä isä lapsellemme.

olemme olleet " yhdessä " jo 5 vuotta.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mun ukkoni kanssa naiskentelet, niin olet jo TODELLA epätoivoinen ;-DD. Itsekin meinaan sen heivata, joten eipä väliä.

Vierailija
22/55 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mammat, meitä ap:n kaltaisia on enemmänkin, saattaa jo ensi viikolla tosiaan miehenne saada minun pimpsaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

:-)

Vierailija
24/55 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä säälin sinun lastasi, en sinua, miestä tai vaimoa. Te olette kaikki aikuisia ja voitte niin halutessanne vaikka hypätä jyrkänteeltä alas tai naida ihan ketä hyvänsä ja miten puhtailla/likaisilla vehkeillä hyvänsä. Vaimokin voi ottaa ja lähteä jos on järkevä ihminen. Toisin on kuitenkin sinun lapsesi laita, hän on lapsi ja syytön isänsä likaisiin/puhtaisiin vehkeisiin tai äitinsä intohimoiseen haluun haistella niissä piilevää toisen naisen emättimen tuoksua.

Jos mieheni joskus naisi sinun kaltaisen naisen kanssa, hän saisi naida ihan rauhassa. Minä en todellakaan piittaa niiiin typerästä miehestä. Ainoastaan häpeäsisin sitä, että minun lapseni kantavat sellaisen otuksen geenejä.

Vierailija
25/55 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ukko ulos! Avioeroa hain ja oman kämpän lasten kanssa. Entiseen en voinut jäädä, koska ajatuskin siitä, että ukko on nainut sitä akkaa meidän kodissa...

Kerkesin olla pari viikkoa omassa kämpässä kun tämä naikkonen jätti mieheni. Syy ei selvinnyt miehelle koskaan. Nyt se taisi selvitä ap:n kirjoituksesta. Tosin sitä vähän epäilinkin. Kiksit loppui kun mies olikin vapaa!!!

Tuosta on nyt about 3v aikaa. Päätettiin myöhemmin yrittää uudestaan, mutta eipä tuo kokemus unohdu, ei multa eikä mieheltä!

Vierailija
26/55 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yksi noista ilkkujista ja tämä hulvaton ketju antoi hyvät naurut, mutta sen lapsen asema kyllä vetää sääliksi.

31.

Vierailija
27/55 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 31...

Vierailija
28/55 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullinen elämä lapsellasi, jos juttu on totta :' (

Vierailija
29/55 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin pilkkaan sua ja kaikkia idiootteja pettäjämiehiä ja naisia, koska olette likaisia, moraalittomia sutturoita ja paskakasoja. Mua ei yhtään haittaa vaikka mieheni pettäisi minuak, me olemme aikuisia ja vapaita ihmisiä. En omista häntä. Tosin suhteemme silloin loppuisi, koska siihen ei kuulu kolmannet ihmiset.

Mä en ikinä alennu tuollaiseksi sutturaksi, enkä ikinä seurustelisi petturimiehen kanssa.

Joten naureskele sinä siellä keskenäsi sen minkä omissa valhemaailmoissasi pystyt. Lapsesi on ainoa joka käy sääliksikin, niin vihattu lapsi ja vain äitinsä takia. Tai sitten lapsi joka ei koskaan tunne isänsä sukua tms. Lapsi joka on jo itsessään valhe.

Vierailija:

te pilkalliset naurajat ja ivaajat, JOS joskus käy niin, että selviääkin omalla miehellänne olevan suhde, tai lisäksi vielä salasuhteesta syntyneitä lapsia-- muistakaa silloin ivaava naurunne, ja miettikää sanontaa, " se parhaiten nauraa, joka viimeksi nauraa" ... se taidan olla silloin minä.

enkä muuten tunne yhtään sääliä silloin teitä kohtaan, toisin kuin te tunnette ivaa nyt minua kohtaan.

toivottavasti... putoatte pilvilinnoistanne.. vielä joskus..

ja ensi viikolla, nain taas, ehkä juuri sinun miehesi kanssa;)

Vierailija
30/55 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on todennäköisesti hyvinkin rakastettu.

Törkeää puhetta sinulta. Sinä et ole mikään arvostelemaan kenenkään äidin tai isän tunteita/rakkautta lapseen. Pidä nyt vaan huoli omista asioista ja rakkaudestasi OMIIN lapsiisi.

t. ulkopuolinen sivusta keskustelua seurannut

Vierailija
31/55 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainut, joka tosiaan vihaa lastamme, on miehen vaimo.

ja kyseisen henkilön kanssa lapsi ei ole tekemisissä, joten sen naisen vihantunteet eivät vaikuta lapseni elämään.

onko kyseisen kommentoijan kohdalle kenties sattunut kaltaiseni tapaus, kun noin vihaa purat lastani kohtaan?

-ap

Vierailija
32/55 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja kyseisen henkilön kanssa lapsi ei ole tekemisissä, joten sen naisen vihantunteet eivät vaikuta lapseni elämään.

onko kyseisen kommentoijan kohdalle kenties sattunut kaltaiseni tapaus, kun noin vihaa purat lastani kohtaan?

-ap

Vierailija
33/55 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisaruspuolet, äitipuolen sukulaiset/ystävät, miehen sukulaiset jne. niin syytön kuin pieni lapsi vanhempiinsa onkin. Äiti=ap varmasti rakastaa kyllä lastaan sillä tasolla, kun ap voi ketään rakastaa (hänen intohimonsa nimittäin vaikuttavat melko sadistisilta).Hänen sadistisuudestaan päättelisin, että hän on itse melko kaltoinkohdeltu ihminen.

Vierailija
34/55 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella säälittävää, toivottavasti saat joskus edes kokea aidon ja rehellisen rakkauden, ja lapsesi myös!

Vierailija
35/55 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin ,että lapsi parka, niin vihattu. JA varmasti onkin, jos miehen vaimo tietää tuosta äpärästä. Sitä vihaa silloin vaimo, vaimon sukulaiset, kenties omat sisaruksetkin, koska kyseinen lapsi (vaikka syytön onkin, toisin kuin vanhempansa) aiheuttaa niin paljon pahaa.

Jos taas lapsesta ei tiedetä, hän on likainen salaisuus, jota ei voi esitellä isänsä sukulaisille jne.

Eikä kyllä yksikään lastaan oikeasti rakastava vanhempi tekisi omalle jälkeläiselleen noin paskamaista temppua. Siinä on taas vaan omat tarpeet kaiken edellä, ei väliä vaikka lapsi kärsii, äiti ostaa jätskin. Ja isikin käy kattomassa, silloin kun oikealta perheeltään pääsee. Mummolaan ei kyllä tarvitse kysellä...

Vierailija
36/55 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsia ei onneksi tarvitse kenenkään vihata, ja heillä on ihan oikea isäkin, Ja isän puolen sukulaiset. Ja ihan oikeast sisaruksetkin.

Onks sun lapsella?

Vierailija:

-ap

Vierailija
37/55 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkärangaton äijä..Mutta se on ilmeisesti vakka kantensa löytänyt?

Vierailija
38/55 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis isällä on veli ja sisko enää hengissä, ja heidät kyllä tavataan, kun aika on " kypsä" .. ei ole ihan helppo kuvio, niinkuin ymmärrätte. tai ette.

isän ystävät kyllä tietävät, ja heitä tapaamme.

Vierailija
39/55 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä, kun ajattelet toisen ihmisen (vaimo) kärsimystä (sitä kun mies pettää). Ja tämä sadistinen nautinto on siis sinun suurin syy 2. naisena olemiseen. Jos olisit mies, olisit luultavasti raiskaaja.

Vierailija
40/55 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en ole koskaan, koskaan edes vihjaissut vaimolle että miehensä pettää. se ei ole tarkoitus. tarkoitus on, että vaimo ei tiedä.

silloin vain, juuri ennen lapsemme syntymää, mies meni tunnustamaan asian vaimolleen ihan omasta halustaan, koska oli tulossa isyyden tunnustamiset sun muut jutut.

eli en tosiaan aio koskaan kertoa vaimolle, että olen edelleen kuvioissa mukana.

.. raiskaaja.. johan oli veto:))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan