syyni 2. naisena olemiseen:
kun aina petetyt vaimot väittää, että toisen naisen osa on vain kurja olo, huorana oleminen varatulle, kun ei omaa saa, ja haluaisi sen miehen itselleen..
minä henk. koht. tunnen mieletöntä kiihotusta siitä, että kun rakastelemme tämän varatun miehen kanssa, niin hänhän sitten myös tekee samaa vaimonsa kanssa, ja--vaimo on onnellisen tietämätön siitä, että hänen sisällään oleva aviomiehensä kyrpä on juuri hetki sitten ollut minun sisälläni.. " sairasta" tai ei, mutta tunnen siitä mieletöntä kiihkoa. ja juuri tämän takia rakastan olla tässä kolmiodraamassa mukana.
ja, emme käytä kondomia, josta johtuen, meillä onkin jo yksi lapsi:))
että semmoinen kiihotuksen aihe on syynä, miksi haluan olla 2. nainen.
syitä on tosiaan monia, mutta tuo on minun.
ja kaikkein parasta ja nautinnollisinta on rakastella tämän miehen kanssa heidän aviovuoteessaan, kun vaimo on esim. töissä.
ja tämä tarina on tosi.
lisäksi tämä mies on hyvä isä lapsellemme.
olemme olleet " yhdessä " jo 5 vuotta.
Kommentit (55)
rakastin sitä miestä.
Nyt hän on kokonaan minun.
Tämäkin on totta.
YÖÖÖKS! Ukko uittelee muniaan missä sattuu...
yritettiin olla erossa, mutta aina vaan olemme yhdessä..
vaimo siis tietää lapsesta, ja menneistä, mutta ei tiedä että sama peli jatkuu.
Pakko kysyä et oliks se sun valttikortti hankkiutua raskaaks ja saada ukko lopulliseen ansaan?
ja , mies tietää ettei meillä edelleenkään ehkäisyä ole käytössä, eli---
tämä vaan on meidän juttu.
Jos teillä on lapsi ja mies todellakin toimii ihan oikeana isänäkin lapselle, niin hänen on oltava PALJON arjessa mukana. En usko etteikö vaimo sitten tietäisi asiasta. Toinen vaihtoehto on, että mies ei todellisuudessa ole läsnäoleva isä teidän lapsellenne. Siitä valitettavasti kärsii eniten (taas kerran) sinun viaton lapsesi.
sen kyllä maistaa, että putipuhdasta on;)
Vierailija:
Jos teillä on lapsi ja mies todellakin toimii ihan oikeana isänäkin lapselle, niin hänen on oltava PALJON arjessa mukana. En usko etteikö vaimo sitten tietäisi asiasta. Toinen vaihtoehto on, että mies ei todellisuudessa ole läsnäoleva isä teidän lapsellenne. Siitä valitettavasti kärsii eniten (taas kerran) sinun viaton lapsesi.
taidat itsekin olla sille miehelle jo vähän vanha juttu.
Ap nuoleskelee ukon vehkeitä sen jälkeen, kun ukko on hetki sitten uitellut niitä muijansa kanssa. Onpa ap:llä ylentävä osa...
kyllähän sen nyt haistaa/ maistaa kyrvästä, jos sitä ei ole seksin jälkeen pessyt!
kyllä on pessyt, ennenkuin minä otan suihin..
ettekö nyt tajua... huoooh..
-ap
Etkö välitä tippaakaan lapsestasi? Ja vieläkö lisää oot tekemässä lapsia tollaselle " isälle" ?
miten eroan yksinhuoltajasta, joka on tehnyt lapset avioliitossa, eroaa ja isä jää tapaavaksi osapuoleksi.. ?
meidän lapsi on tehty avioliiton ulkopuolella, mutta häntä rakastetaan yhtälailla kun liitossakin tehtyjä, ei ainakaan vähempää.
ei lapsi kärsi.
isänsä silmäterä.
Ap siis kiltisti aina haistaa/maistaa, että oliskohan se ukko mahdollisesti vaivautunut pesemään vehkeensä muijassa uittamisen jälkeen...
Viettääkö lapsi joskus esim. jouluja isänsä kanssa? Miten äitipuoli suhtautuu lapseesi?
te pilkalliset naurajat ja ivaajat, JOS joskus käy niin, että selviääkin omalla miehellänne olevan suhde, tai lisäksi vielä salasuhteesta syntyneitä lapsia-- muistakaa silloin ivaava naurunne, ja miettikää sanontaa, " se parhaiten nauraa, joka viimeksi nauraa" ... se taidan olla silloin minä.
enkä muuten tunne yhtään sääliä silloin teitä kohtaan, toisin kuin te tunnette ivaa nyt minua kohtaan.
toivottavasti... putoatte pilvilinnoistanne.. vielä joskus..
ja ensi viikolla, nain taas, ehkä juuri sinun miehesi kanssa;)
ihan paskanjauhantaa. saan kyllä muitakin..
että silleen, nro 2
-ap