Flirttailevat isät sairaalassa :/
Aika jännä juttu, että todella moni isä jonka lapsi lapsi on sairaalassa hoidossa niin flirttailee hoitajalle.
Viime yönä taas huomattiin se. Meitä oli kaksi alle 3kymppistä kaunista hoitajaa töissä ja kun äidit lähtivät kotiin niin isät aloittivat kunnon flirttailun.
Ihan kuin kukkoja tunkiolla, jotka pöyhentelevät höyheniään ja koittavat olla erityisen hyviä :) Aloittavat reippaasti riisumaan kalsarisilleen kun hoitaja on huoneessa. Yrittävät naurattaa koko ajan. Kertovat pikkutuhmia vitsejä...
Aavistuksen kiusallinen tilanne, miten pitäisi reagoida? Eikä tämä ole yksittäinen tapaus, vaan niitä riittää jokaiselle yövuorolle.
Kommentit (27)
Vierailija:
Seuraavassa vuorossa kiusallanikin laitoin punaiset stringit :DKyllä oli miehen ilme muikea! Sen jälkeen lisäsi panoksia ja alkoi puhua vähän liian karskia kieltä, mutta mä olin kuin viilipytty. Hauska oli kun mies yritti kaikkensa.
Perhe oli avioeroperhe ja mies vapailla markkinoilla, joten sen takia tein näin. Mutta tulee niitä ehdotuksia ihan " kunnon" isiltäkin.
Ihmettelen työnantajaasi? eikö sulle ole opetettu miten pukeutua asiallisesti? Me ei todellakaan saada vetää valkoisen alle punaisia stringejä, jos ne näkyy törkeesti läpi!
T: HUS:in hoitaja
että ne isät on hermostuneita sen lapsen vuoksi eivätkö oikein osaa olla, joten kaikki mikä vie huomion siitä lapsesta on hyväksi, eikö?
Luulen, että kyse on sijaistoiminnosta. Kun huoli omasta lapsesta on suuri eikä pysty tekemään asialle mitään, purkautuu stressi tällaiseen täysin älyttömään toimintaan. Ihmisethän saattavat möläytellä mauttomia vitsejä esimerkiksi hautajaisissa, kun eivät osaa käsitellä tilanteen aiheuttamia tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Yök
Sulla on kyllä paha oksennustauti kun pitää yli kymmenen vuotta vanhaan trolliketjuunkin yökkiä.
ja jotain sellaistakin siinä on, että koska vaimo ei ole sillä hetkellä ns. " available" , niin huomio kiinnittyy " saatavilla" olevaan naiseen.