Te varattujen kanssa olevat,Kuinka teidän salasuhteessa voi
ikinä puhua mistään luottamuksesta tai rehellisyydestä?
Kommentit (87)
Mies oli pitänyt toista naista liki kaksi vuotta. Joskus vaimo vihjaili, että onkohan meidän ukolla joku toinen kun tekee niin ja näin, mutta naureskeli omille jutuilleen. Heillä ei ollut ongelmia, ei ainakaan mitään isoja. Kolme lasta, joten kai sitä seksiäkin on joskus ollut.
Miehen mielenkiinto kakkosnaiseen lopahti ja sitten alkoi ongelmat. Miehen omatunto alkoi vinkua ja valittaa, ahdistus oli valtava. Ja mitä teki toinen nainen, kun mies pisti suhteen poikki... soitti vaimolle kahden vuoden jälkeen ja kertoi koko homman.
Eli... nainen oli kuin olikin kiukkuinen siitä, että oli tullut jätetyksi. Hän olikin luonut jonkun harhakuvan mielessään siitä, että tässä ollaan yhdessä nyt ja forever. Miksei nainen heti kertonut suhteesta vaimolle? Miksi sitten kun mies oli jo tehnyt päätöksen, että haluaa elää perheensä kanssa?
Nyt mies saa tasaisena virtana " älä jätä mua" viestejä kakkosnaiselta. " Tuu takasin mun luo"
Se siitä " en haluakaan sitotutua ja tää on ihanaa kun on niin vapaata.." asenteesta.
pettäjät ja heidän hoitonsa.
Vaikka omakin suhteeni mieheen alkoi silloin kun hänellä vielä oli toinen... Tosin hän olisi pistänyt suhteen heti poikki jos olisin antanut, mutta en tahtonut pilata heidän elämäänsä jos miehen kanssa ei olisi onnistunutkaan. Sen tesin ihan oikeasti että heillä ei seksiä ollut, joten voiko sinänsä pettää jos naien on sanonut että mies voi mennä vaikka huoriin, kun häntä ei kiinnosta?
En kuitenkaan olisi halunnut tuolle naiselle mitänä pahaa elämässä, mutta väistämättä häntä satutin. Ja se tuntuu minusta pahalta aina. Vaikka suhteemme ansiosta mieheni pelastui (exän kanssa käyttivät päihteitä, mun kanssa ei)
Mutta joo, en voi hirveästi arvostaa näitä ihmisiä jotka ihan tieten tahtoen ehdoin tahdoin satuttavat toita, kun haluavat vähän vaihtelua.
Itselläni oli aikoinaan pitkä suhde varattuun mieheen. Olimme toisillemme koko ajan todella rehellisiä. Hän sanoi, ettei aikonut jättää vaimoaan ja tapaili lisäksi muita naisia. Myös minä tapailin muita miehiä ihan aktiivisesti. Kun sitten lopulta tapasin nykyisen mieheni, lopetin kyseisen suhteen. Ei minua ainakaan käytetty hyväksi. Nautimme molemminpuolisesti toistemme seurasta. Puhuimme välillä kaksikin tuntia puhelimessa ja teimme paljon muutakin kuin harrastimme seksiä. Ehkä toisissa olosuhteissa olisimme olleet perinteisessä parisuhteessa, tai sitten emme, en tiedä. Mutta vieläkin olen tyytyväinen tuohon suhteeseen, sain siitä todella paljon. Nykyään vanhempana ja viisaana en kyllä enää samaan ryhtyisi ja tavallaan kadun silloista kaksinaamaisuuttani.
Usko pois, se on täysin mahdollista.
Ei mua haittaa eikä kiinnosta, jättääkö mies vaimonsa tai ei. Kunhan ei vaan mun luo muuta jos jättää! :D Seksi on loistavaa, muuta en halua.
Se, monenko muun kanssa mies makaa, ei todellakaan kiinnosta, kunhan ne muut ei ole mun sänkyyn tunkemassa.
Vierailija:
Toinen nainen on aina hyväksikäytetty viitä vaille prostituoitu. Jos mies välittäisi, hän jättäisi vaimonsa. Selitykset siitä kuinka ei voi jättää lapsiaan tms., ovat kukkua koska lapset ja muut jäävät jos todellinen rakkaus tulee eteen kuten olemme saaneet lehdistä niin monta kertaa lukea.Älkää suostuko olemaan varapatjoja, menetätte vain itsekunnioituksenne.
Sama stoori, tosin olin se toinen nainen, enkä huolinut miestä luokseni hänen päästyään vaimosta eroon!
Seksiä ja rakkautta ei pidä sekoittaa keskenään. Seksi on fysiologinen tarve, rakkaus on jotain paljon suurempaa. On seksiä ilman rakkautta, ja rakkautta ilman seksiä, joskin ne parhaimmillaan kuuluvat yhteen.
En halua parisuhdetta, se ei sovi tämänhetkiseen elämäntilanteeseeni. Olen täysin tyytyväinen sinkkuäitinä, jolla on kiva työpaikka, ystäviä, ihanat lapset, harrastuksia, ja säännöllinen tyydyttävä seksielämä. Mutta ei miestä, jonka mielipiteet täytyisi ottaa huomioon, kun suunnittelen omia menojani. Ei kiitos sellaista mulle vielä, erostakin on liian vähän aikaa. Saan tarvitsemani seksin ja hellyyden siinä, kun mies käy luonani pari kertaa viikossa.
Jos rakastun, en halua jakaa rakastani toisen kanssa. Mutta seksin suhteen en välitä, missä mies mulkkuaan uittaa, kunhan uittaa sitä tarvittaessa minussakin.
57
Vierailija:
Seksiä ja rakkautta ei pidä sekoittaa keskenään. Seksi on fysiologinen tarve, rakkaus on jotain paljon suurempaa. On seksiä ilman rakkautta, ja rakkautta ilman seksiä, joskin ne parhaimmillaan kuuluvat yhteen.
En halua parisuhdetta, se ei sovi tämänhetkiseen elämäntilanteeseeni. Olen täysin tyytyväinen sinkkuäitinä, jolla on kiva työpaikka, ystäviä, ihanat lapset, harrastuksia, ja säännöllinen tyydyttävä seksielämä. Mutta ei miestä, jonka mielipiteet täytyisi ottaa huomioon, kun suunnittelen omia menojani. Ei kiitos sellaista mulle vielä, erostakin on liian vähän aikaa. Saan tarvitsemani seksin ja hellyyden siinä, kun mies käy luonani pari kertaa viikossa.
Jos rakastun, en halua jakaa rakastani toisen kanssa. Mutta seksin suhteen en välitä, missä mies mulkkuaan uittaa, kunhan uittaa sitä tarvittaessa minussakin.
57
En oikein koskaan pidä järkevinä moisia yleistyksiä, että joku joka moista harrastaa on eittämättä ns. kylmä ihminen. Kulta pieni, asia voi olla ihan päinvastoin. Ne kylmät kapakalat saattavat lymytä niissä avioliitoissa.
t. kakkonen
Vierailija:
En oikein koskaan pidä järkevinä moisia yleistyksiä, että joku joka moista harrastaa on eittämättä ns. kylmä ihminen. Kulta pieni, asia voi olla ihan päinvastoin. Ne kylmät kapakalat saattavat lymytä niissä avioliitoissa.t. kakkonen
Tiedän, että mies ei jätä naistaan. Sanoo jopa, että heillä menee hyvin, mitä en aivan usko, jos minua tapailee. Minä en ole tilivelvollinen kenellekään. Voin tapailla ketä haluan. Tapailen siis muitakin, jos kohdalle sattuu. Jos joku vakavastiotettava sattuisi kohdalle, jättäisin nykyisen suhteeni. Tuskin sattuu.
näitä " vaimoni ei ymmärrä minua" -miehiä on erittäin paljon. Tein myös omat erehdykseni, jota suuresti kadun.
Sitä olen ihmetellyt, että miksi jalkavaimot kuvittelevat olevansa se vahvempi, kauniimpi, parempi sängyssä, parempi laittamaan ruokaa jne. Ja aviovaimo aina kuvitellaan tylsäksi, harmaaksi, frigidiksi jne. Itse tiedän monta tällaista tapausta ja joka tapauksessa vaimot ovat varsin edustavia, tyylikkäitä, koulutettuja ja fiksuja. Siksi miehet eivät heistä loppujen lopuksi halua edes luopua, vaan käyttävät yksinäisiä naisparkoja vain hyväkseen.
nimimerkki Been there, done that.
Mulle kyseessä oli ihan puhtaasti suhde, jossa mies oli tosi seksikäs ja mukava, mutta ikinä en olisi hänen kanssaan seurustellut, juuri epäluotettavuuden takia. Sanoinkin sen hänelle monta kertaa.
Hänen kihlattunsa oli väkivaltainen ja suhde päättyikin aika pian meidän suhteen alettua. Mies haikaili mun perään, mutta itse löysin siinä vaiheessa miehen, johon halusin sitoutua ja nyt olen onnellisesti naimisissa. Enkä petä. Olin silloin ja olen edelleen sitä mieltä, että kakkosen ottaminen on varatun henkilön moraalinen valinta. Sinkut tehkööt mitä lystää, ei kukaan varattu mies tai nainen tohon tilanteeseen vasten tahtoaan joudu!
Vierailija:
näitä " vaimoni ei ymmärrä minua" -miehiä on erittäin paljon. Tein myös omat erehdykseni, jota suuresti kadun.Sitä olen ihmetellyt, että miksi jalkavaimot kuvittelevat olevansa se vahvempi, kauniimpi, parempi sängyssä, parempi laittamaan ruokaa jne. Ja aviovaimo aina kuvitellaan tylsäksi, harmaaksi, frigidiksi jne. Itse tiedän monta tällaista tapausta ja joka tapauksessa vaimot ovat varsin edustavia, tyylikkäitä, koulutettuja ja fiksuja. Siksi miehet eivät heistä loppujen lopuksi halua edes luopua, vaan käyttävät yksinäisiä naisparkoja vain hyväkseen.
Itse olen kaukosuhteessa lasteni isään. Mulla ja sillä toisella miehellä on hyvä olla yhdessä. Joo, ja siihen kuuluu seksiäkin. Olemme toisemme parhaat kaverit ja saatamme nauraa tyhmille jutuille monta tuntia yhdessä ollessa. En halua menettää parasta kaveriani millään muotoa, mutta me molemmat kyllä tiedämme ettei meidän suhde toimisi parisuhteena. Eli, kumpikaan meistä ei halua muuttaa asioiden nykytilaa.
En suoraan sanottuna ole suonut ajatustakaan koko vaimolle.
Miksi luulet, että jotakuta käytetään hyväksi? Kumpikin saa mitä haluaa: seksiä saman, hyväksi todetun kumppanin kanssa, ilman pelkoa siitä, että toinen ei ymmärrä poistua aktin jälkeen. Win-win situation se on molemmille, mun mielestä.
Eri asia sitten jos toinen nainen kuvittelee liikoja, mutta mä en ainakaan kuvittele, eikä mies ole koskaan mulle luvannutkaan avioeroa tai muutakaan.
Vierailija:
näitä " vaimoni ei ymmärrä minua" -miehiä on erittäin paljon. Tein myös omat erehdykseni, jota suuresti kadun.Sitä olen ihmetellyt, että miksi jalkavaimot kuvittelevat olevansa se vahvempi, kauniimpi, parempi sängyssä, parempi laittamaan ruokaa jne. Ja aviovaimo aina kuvitellaan tylsäksi, harmaaksi, frigidiksi jne. Itse tiedän monta tällaista tapausta ja joka tapauksessa vaimot ovat varsin edustavia, tyylikkäitä, koulutettuja ja fiksuja. Siksi miehet eivät heistä loppujen lopuksi halua edes luopua, vaan käyttävät yksinäisiä naisparkoja vain hyväkseen.
Eivät kaikki halua.
Mulla on ystävä, jonka miehellä on toinen nainen, on ollut jo vuosia. Ystäväni pitää itsepäisesti kiinni miehestään, koska ei halua toisen naisen voittavan ja saavan hänen miestään omakseen. Totuus on kuitenkin se, ettei tämä toinen nainen edes haluaisi miehen kanssa parisuhdetta, tai mitään vakavampaa. Seksi ja satunnainen seura riittää.
Ystäväni kärsii liitossaan, ajoittain kuvittelee että mies on jättänyt toisen naisen, ja tuhlaa arvokkaita vuosia siihen, että itsepäisesti roikkuu siipassaan, jota ei siis itse edes halua, mutta ei voi potkia ukkoa poiskaan kun luulee tämän muuttavan sitten toisen naisen luo, jolloin nainen voittaisi!
Mulla on vain tämä yksi elämä, enkä näe asiakseni kantaa huolta vaimon onnellisuudesta ja tunteista. Laittakoot miehensä kuriin, jos osaa ja haluaa.
Vierailija:
73 vaikeaa varmaan tossa tilanteessa olettakaan että ajattelisit vaimoa kun on vaan se minäminäminäminä
yksinäisyys tulee-Sitä saa mitä tilaa