Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~Haahujen uusi pino~

07.07.2007 |

Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä.

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~

Adette Minä 27 ja mies 27 ja esikoisen yritys aloitettu 9/05. Terolutit ja clomit avuksi 4/06. Alkuraskauden keskenmeno 8/06.

bambiino 25 v. mies 27 v. Meillä on tyttö 04/05, ja keskenmeno 12/06 (rv 11+5).

Elisabeth72 Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.

Essi78 Vauvalle annettiin lupa tulla 12/2006, plussa 01/2007, km 02/2007 Vauvakuume jatkuu edelleen!

hobe69 Olen 38v, mies 34v. Meillä on poika vm.-06, asumme Etelä-Pohjanmaalla. Tuulimuna 11/04 km. 05/07

-Idaliini- Kaksi km takana ensimmäinen 12/05 (rv 5) ja toinen 2/06 (rv 8 ja lääkkeellinen tyhjennys) Minä kohta 20 v ja mies pari vuotta vanhempi ja oulun seudulla asustellaan. Vauva ois todella tervetullut.

Isotikru olen 37-v lähihoitsu pääkaupunkiseudulta ja mies on kahta vuotta vanhempi.

Lapsia on 4, poika vm-93, tytär-vm-96 ja kaksostytöt vm-00.

Jellonamami Ikää 40. Neljä km välillä tammikuu - marraskuu 2006 (viikoilla 2 - 8). Onneksi lohtunani on 2,5 vuotias pieni prinsessamme. Häntä ennen ei yhtään km, joten tämä on ihan uusi tilanne.

Leijonanhymy Olen 24-vuotta ja mies samoin, pohjoisemmassa Suomessa asutaan. Itselleni on tullut kaksi km tänä vuonna. Ensimmäinen riipaisi kesäkuussa, rv 12 uä:ssä todettiin alkio kuolleeksi rv8 eli keskeytynyt km ja kaavintaan siitä sitten.

Liliane Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.

Menier eka km rv5-6 1/06. Uutta yritystä ekojen kuukautisten jälkeen, plussa 6/06 joka meni kesken nyt 10/06 rv 19+6. Luultavasti yritystä jatketaan...

miukkeli75 Olen 31-vuotias ja ensimmäistä lasta odottamassa yhdessä miehensä kanssa. Koin keskenmenon 12/2006.

Moila Olen 26-vuotias, mies 28. Meillä on 1,5-vuotias poika. Toukokuussa annoimme toiselle luvan tulla. Heinäkuussa sain plussa. Viime tiistaina kävin yksityisellä rv9+0. Sikiön todettiin kuolleen rv8+4. Torstaina mulla oli kaavinta. Putosin kovaa ja korkealta, vaikka osasin olla varuillani.

Norkki2 Minä olen 27v. ja mies 29v. Yritystä takana 1/06 ja 11/06 ollaan aloitettu lapsettomuushoidot, hoidoissa yksityisellä puolella. Minulla todettu pco. Eka plussa 2/07 ja km rv 5+6.

Passionate Olen vm81 ja mies vm75. Ensimmäisestäni haaveilen, miehelleni lapsi olisi jo kolmas. Jätimme ehkäisyn pois 02/07 ja jo 04/07 saimme plussan. Viikko sitten niskapoimu-ultrassa (rv 12+3) paljastui keskeytynyt keskenmeno (pikkuinen vastasi viikkoja 9+) ja seuraavana päivänä jouduin kaavintaan. Kunhan ensimmäiset kuukautiset ovat tulleet ja menneet, olisi ajatuksena aloittaa yritys uudestaan.

Pirpsu Olen 22v, mies 24v. Km.03/07, ensimmäistä kuumeillaan.

puddighinu olen 30v, vielä kuukauden, mies 35v. asumme Sienassa Italiassa ja ekaa yritetään. Alkuraskauden km vkolla 5, kaavinta vkolla12. Nyt innolla odotetaan koska jälkivuoto loppuu ja menkat alkaa niin päästään taas tositoimiin.

puhbear oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.

Rouvavauva 2.11.2006 rv. 7+0 alkuraskauden ultrassa löytyi kaksi sikiöpussia, mahdollinen tuulimunaepäily. Uusi käynti 9.11.2006 rv. 8+0 oli selkeää kehitystä tapahtunut sikiöpusseissa ja sikiöissä ja kaksi viikkoa myöhäisempi hedelmöitymisaika nähtiin myös vahvaksi mahdollisuudeksi. Kolmas ultra määrättiin 23.11.2006 ja siellä tuli tuomio, sikiö(ide)n kehitys on pysähtynyt, lähete naistentautien poliklinikalle. 24.11.2006 rv 10+1 tehtiin kaavinta.

toivoilmari Olemme molemmat 38 ja yritämme neljättä. Minulla on 17,14 ja meillä 3v lapset. Sain km 04 vkolla 11 ja 05 viikolla 15 (Np ultrassa kaikki oli hyvin).

Viiputin Olen 32v 1,5 vuotiaan ihanan tytön äiti. Mies on 33v ja asumme Länsi-Suomessa. Alkuraskauden km 3/07.

villiina83 Aviomieheni kanssa olemme molemmat 23-vuotiaita, ja esikoista kovasti haaveillaan. Yritys alkoi 06/06, mutta ensimmäinen raskaus oli tuulimuna, joka keskeytettiin 08/06. Uutta raskautta nyt yritellään paremmalla onnella.

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~

ex-haahut eli jo plussanneet!!

Juuliar74 plussa 6.10.2006, la 12.6.2007

ÄIPPÄ_80 plussa ?, la 17.6.2007

sani-74 plussa 17.10.2006, la 26.6.2007

Koala-72 plussa 19.10.2006, la 28.6.2007

Pikkutiikeri76 plussa ?, la ?

DreamOne plussa 13.11.2006, la 25.7.2007

Moment plussa 20.11.2006, la 29.7.2007

pumpsu plussa 1.12.2006, la 3.8.2007

Helga76 plussa 2.12.2006, la 13.8.2007

kaisuli79 plussa 5.12.2006, la 13.8.2007

77mm plussa 10.12.2006, la 24.8.2007

nipsu-79 plussa 11.12.2006, la ?

Ultsi75 plussa 7.1.2007, la 13.9.2007

levinia plussa 9.1.2007, la 16.9.2007

Tuutupii plussa 12.1.2007, la 23.9.2007

lumipyry70 plussa 22.1.2007, la 27.9.2007

fairytales77 plussa 8.2.2007, la 18.10.2007

Tari plussa 19.2.2007, la ?

72oinas plussa 26.2.2007, la 4.11.2007

Pakkastaivas plussa 7.3.2007, la 15./16.11. 2007

Isotikru plussa 16.3.2007, la?

Siru-Sofia plussa 3.5.2007

Jonttu plussa ?, la ?

Laihduttavat haahuilijat /b]

Nimimerkki:

Pituus ja lähtöpaino, BMI:

Ongelmakohdat:

Keinot:

Tavoite:

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täällä toisinaan kurkkinut.. Olin jonkin aikaa mukana keväällä tammikuisen km jälkeen ja sitten oli niin epävarmaa yritettäiskö raskautta enää ollenkaan, että ilmoittauduin pois joukosta. Plussasin sitten kesällä kuitenkin ja nyt rv 12+3. Viime viikolla ultrassa vahva syke :-)

Onpa mukavaa, että on niin monia plussanneita. Toivon kovasti oikein turvallista matkaa maailmaan jokaiselle pienelle vauvalle!

Ja kaikille haahuille hurjasti plussaenegiaa!

Trappa

Vierailija
2/43 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan

Olen 32v ja mieheni 29v. Koimme juuri kesken menon ja uutta yritellään heti kuin on lupa. Ennestään meillä ei ole lapsia ja " meidän poika" oli 10 kuukautis keirron yrittämisen tulos, mutta valitettavasti asia valkeni mielle 3 päivää sitten. Haikein mielin vielä täällä mutta tulevaisuuteen katsoen.

Laihdutus urakkaa aloittelen tässä väliajalla, leivästi ylipainon puolella olen ja raskautumis mahdollisuuksia olisi sillä tarkoitus lisätä.

T: Vacsuli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiputin: Pahoittelut tädin saapumisesta. Mä jo olin ihan varman, että nyt... =( Mutta tsemppiä uuteen kiertoon!

Trappa: Ihania kuulumisia siellä! Itse odottelen, että kahden viikon päästä pääsee varhaisultraan. =)

Vasculi 75: Pahoittelut, että sinäkin tulit tänne. =( Toivottavasti uutta ei tarvitse yrittää niin kauaa. Sitähän sanotaan, että km:n jälkeen tärppää yleensä nopeasti, mutta eihän se kaikilla niin mene. Voimia paranemiseen ja onnea uuteen yritykseen!

Oireet täällä ovat voimistuneet, että kyllä siellä massussa jotain tapahtuu. =D Vielä kaksi viikkoa varhaisultraan... Töissä on taas pitänyt ilmoittaa raskaudesta heti, koska työssäni tarvitaan ajoittain läpivalaisua. Eli lähimmät työkaverit ja pomot tietävät asiasta. Ja kun yhtään ei vielä haluaisi kenellekään asiasta puhua... =(

Eipä täällä muuta. Odottavat on fiilikset.

Tsemppiä kaikille!!! ;)

Vierailija
4/43 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että taidan minäkin kuulua tänne. Kirjoittelen jonkun verran tuonne ensikoihin ja ymmärrystä ja tukea sieltäkin on saanut valtavasti, mutta kun on tarve vaan puhua, puhua ja puhua tästä..

Ensinnäkin onnea oikein kovasti teille plussanneille!! Ja rohkeutta ja uskoa matkalaisen kyydissä pysymiseen!!

Olemme siis mieheni kanssa molemmat kolmikymppisiä ja ensimmäistä lasta yritetään. Km tuli rv 11+3 noin kuukausi sitten. Kehitys oli pysähtynyt viikolla 8. Huolestuin, koska raskausoireet loppuivat ihan tyystin ja lääkäri sitten totesi tilanteen. Hoidettiin kaavinnalla, koska häät oli suunniteltuna viikon päähän ja itsekin tässä tilanteessa toivoin mieluummin kaavintaa kuin lääkkeellistä tyhjennystä.

Siinä sitten häitä järjestellessä meni se pahin aika ja nyt kun on ollut enemmän aikaa miettiä, on tullut kauhea tarve saada jutella asiasta ja mieluiten vielä sellaisen kanssa, joka tietää, mitä käyn läpi. Aivan hyvin voin omasta mielestäni muuten, mutta sellainen yleinen haikeus ehkä koko ajan läsnä, mitä ei ole ollut ennen. En halua ajatella yhtään, millä viikoilla olisin nyt, tuntuu, että tulisin hulluksi ja itkisin vain. Ei Yhtään huvita nähdä raskaana olevia ystäviä eikä kuulla mitään vauvajuttuja tai mitään. Ei vain pysty, tekisi mieli muutenkin olla kotona vain. Samankaltaisia kokemuksia teillä muillakin oli onneksi ollut..

Tuossa viikko sitten tuntui, että jos ei nyt ole tulehdus tullut niin sitten on ovis, sen verran railakkaasti otti alavatsalle. Oikein piti Buranaa ottaa. Ovis se oli, ja ihana oli huomata että elimistö pelittää jälleen! Joku muukin sanoi, että km jälkeen oli ovis tuntunut selvemmin? Aina sen oon kyllä tuntenut, mutta en nyt aivan näin valtavasti. Että tässä nyt menkkoja vaan odotellessa, kyllä pitäsi ens viikolla tulla jos tuosta oviksesta laskee. Sitten saa alkaa yrittää uudelleen..

Moni muukin pelkää täällä samaa asiaa, mutta aivan kauhistuttaa se, että mitä jos ei tärppääkkään pian uudestaan.. Miten sitä kestää.. Kun tässä on se toivo aina, että elimistö jotenkin raskautuu herkemmin, kun on juuri ollut raskaana, mitä jos niin ei käykkään. Ja jos niin onnellisesti käy, että tulee raskaaksi, niin sitten saa alkaa pelätä, että tulee taas keskenmeno.. Mitä jos meillä ei vain suju tämä.. Miten sitä osaisi rauhoittua..

Että tällästä avautumista täältä pesee, toivottavasti kestätte.. Mukavia syyspäiviä teille kaikille, toivoo Fiiu.

Vierailija
5/43 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tismalleen samanlaisia tuntemuksia tuon raskautumisen kestämisen suhteen. Ja oli meillä näköjään lähes samaan aikaan raskauden kestoa keskenmenokin. Ehkä uslla on asian läpikäyminen jäänyt kesken kun oot voinut keskittyä häihin. Luin itse juuri kirjan aiheesta ja suositten lämpimästi: Syntymätön, kirj. Ulla Järvi, 2007. Oli meidän kirjastossa. Täällä sitä oli kehuttu, ja siten bongasin.

Tärppi onnea! Kaikille tietysti.

T:Vacsuli

Vierailija
6/43 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taisi mennä melkein puolen vuotta, etten käynyt lainkaan näillä sivuilla. Halusin nollata koko tilanteen, ja miehen kanssa sovittiin, että uusi yritys aloitetaan kesän loppupuolella. Mullahan nuo kaikki vuodot oli aivan sekaisin tuon keskenmenon jälkeen, joten päädyin sitten syömään pillereitä. Ja nyt ollaan siinä vaiheessa, että pillerit jäi perjantaina pois, ja tänään alkoi vuoto (toivottavasti viimeistä kertaa). Lähden tosi innolla tähän uuteen yritykseen, enkä ajattele mitään negatiivisia asioita (tai ainakin yritän olla ajattelematta). Mutta tänään tosiaan kp 1, ja pian päästään tositoimiin!

Vierailija
7/43 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se oli sitten plussa, ihan oikea plussa, ei haamu! Katsotaan mihin asti tama pysyy matkassa mukana...Nyt ei kun varaamaan aika laakarille, mulla oli vasta streptokokki-infektio, ja tekee kovin mieli tarkistaa etta se lahti kaikki veke niilla antibiooteilla ettei kay niin kuin edellisessa yrityksessa.

Vierailija
8/43 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pidetään peukkuja!!! Tarrasukkia ja vauvaliimaa pienelle RUTKASTI matkaan!!!! :-D

Kävin edellispäivänä jälkitarkastuksessa yksityisellä kaavinnan jälkeen. Tuli sitten selvyys sillekin, miksi kuukautiskierrot ovat aina olleet epäsäännöllisiä ja pitkiä... ----> Monirakkulaiset munasarjat.

Lääkäri ei sanonut asiaan muuta, kuin että vaikuttaa juuri kiertojen pituuksiin, ja että ovulaatiota ei aina välttämättä tapahdu ja jos tapahtuu, ei ajankohtaa voi laskea mitenkään. Netistä sitten lähdin itse selvittelemään asiaa, ja joidenkin tutkimuksien mukaan tämä saattaa lisätä keskenmenoriskiä... =( Gyne totesi keskenmenon olleen huonoa tuuria, eikä millään tavalla viitannut munasarjojen monirakkulaisuuteen tässä asiassa. Tiedä häntä sitten...

Gyne kehoitti touhailemaan miehen kanssa joka kierrossa heti vuodon loputtua 2-3 päivän välein. Ajattelin ottaa ovulaatiotestit käyttöön, kuten jo aiemmin totesin. Kohdun limakalvot vaikuttivat parantuneen oikein hyvin, joten gyne kannusti tarttumaan uudestaan vaan toimeen samantein. =)

Hyvää viikonloppua vaan kaikille. Me lähdemme miehen kanssa ulos syömään ja myöhemmin ajattelin houkutella hänet vällyjen väliin. ;)

-Passionate-

Vierailija
9/43 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos onnitteluista ja tarrasukista! En ihan viela uskalla siirtya tonne odotuspuolelle vaikka mieli tekiskin...

Mulla on kanssa monirakkulaiset/kystaiset munasarjat. Siskolla myos, mutta siskolla on kanssa kolme lasta joten eikohan mekin onnistuta! Gynis ei mullekkaan pahemmin kommentoinut asiaa, mutta eikohan se km riski ole suurentunut vaan ihan hippusen verran, luulisin. Sellanen juttu viela, etta mulla on KM jalkeen tuntunut ovis tosi selvasti, ihan kun olis menkat tulossa kesken kierron, mutta vaan toiselle puolelle.

Vierailija
10/43 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vanha listaemo huhuilee :) Ajattelin tulla kertoilemaan kuulumisia pitkästä aikaa...

Eli meillähän alkoi tutkimukset tuossa keväällä ja clomi-kuurin sain. Kävi sitten niin uskomattoman onnellisesti, että heti ensimmäisestä clomi-kuurista tulin raskaaksi :) Onhan tämä tosi pelottavaa ollut, ja edelleenkään ei mistään voi olla varma, mutta päivä kerrallaan eletään. Varhaisultrassa käytiin rv7+6 sekä mielenrauhani vuoksi myös rv9+4. Uskomatonta se on aina nähdä pienen sydämen syke, ei voi oikeen edes todeksi uskoa :) Tänään oli sitten NP-ultra, jonka mukaan kaikki on hyvin. Turvotusta 0.8mm ja vauva oli todella vilkkaalla tuulella heti aamutuimaan :) Upea näky.

Kaikille Haahulaisille tsemppiä ja voimia yritykseen, kaikki järjestyy kyllä!

Terkuin: Villiina & Tilliäinen rv12+4

Vierailija
11/43 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Villiina!! Ihanaa lukea noin hienoja uutisia sinulta. Olenkin usein miettinyt mitä sinulle kuuluu. Tosi upeeta!!

Onnea myös puddighinulle.

vm69

Vierailija
12/43 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

villiina: Todella ihanaa, että olet plussannut ja vielä jo noin mukavilla viikoilla! Onnea oikein paljon ja paljon vauvaliimaa pikkuiselle, jotta pysyy loppuun asti kyydissä!! Mä olen myös vm:n tavoin välillä miettiny mitä sulle nykyisin kuuluu...

Ja onnea myös Puddighinulle! Meniköhän nikki oikein... Mutta joka tapauksessa suojelusta ja vauvaliimaa myös teille!!

katri72

Vierailija
13/43 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihania uutisia! Muistan miten rankkoja aikoja kävit keväällä läpi. Kaikkea hyvää teille odotukseen!

Vm:lle ja Katrille lämpimiä ajatuksia... välillä teitä ihan ikävoin!

Rakkaudella Sofia

Vierailija
14/43 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos lämpimistä ajatuksista. Niitä myös sinulle. Aina välillä mietin mitä sinullekin kuuluu. Itsekin pyörin täällä enää joskus katsomassa kuulumisia ja pieneksihän tämäkin pino on käynyt sitten sen ajan mitä vm:n ja sinun kanssa täällä oltiin.

Kaikkea hyvää jatkoon ja kivaa loppukesää!

katri72

Vierailija
15/43 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävöin minäkin sinua!!!

Myös Menier kyseli ex-haahuissa sinun kuulumisiasi. Olet siis monien ajatuksissa.

vm69

Vierailija
16/43 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mahtavia uutisia Villiina! Hurjan paljon onnea!!! :)

Vierailija
17/43 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas teillä ihania uutisia kerrottavana! =]

Villiina: myö taidetaan taas olla vähän " samassa jamassa" .. mulla oli np-ultra 30.7, sydän löi ja kaikki oli hyvin. Ennen en ole missään raskaudessa päässyt näin pitkälle (pakko koputtaa puuta kop kop). Toivottavasti kaikki menee hyvin.

Tänään oli lääkärineuvola, sykettä ei saatu kuulumaan kunnolla (kohtu " taaksepäin kallistunut" ) vähän se huolestuttaa, mutta ensiviikolla pääsen ehkä uusintakierrokselle, josko silloin jo kuuluisi...

jonttu rv 13+2

Vierailija
18/43 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puddinghinu & Villiina... Ihania uutisia...

Saadaan Villiinakin ex-haahujen listaan...

Essi: Hommasin kanssa ne Clearbluen ovistestit ja huomenna alan tikuttamaan. Bongasitko sinä niillä oviksen? Aconin testillä en ovista löytänyt...

-Viiputin-

Vierailija
19/43 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin on tullut laiskoteltua vähän liikaakin, mutta kun ei mulle nyt taida tapahtua yhtään mitään.....

Ovis tuli bongattua, mutta nuo peiton pöllytykset ajoittui töiden, kiireiden ym ym ym takia liian aikaiseen ja liian myöhään. =( Mitään tuntemuksiakaan ei ole ollut vielä, eli taitaa se täti laukata paikalle. Nyt siis kp 28/~34(?). HÖH!

Ja mistäs sitä tietää, vaikkei munasolua olisikaan irronnut.

Mutta mutta... Häitä saan ainakin suunnitella. Paikka varataan luultavasti tällä viikolla. =)

-Passionate-

Vierailija
20/43 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa kuulla hääuutisia! Ajoittuuko tulevat häänne talveen vaiko ensivuoden kesään? Oletkos jo hääpukua katsellut?

Omat häät ois kans mielessä, joskin ajatuksena tuntuu kaukaiselta (vaikka nyt jo 9 vuotta seurustelua takana)..