Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~Haahujen uusi pino~

07.07.2007 |

Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä.

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~

Adette Minä 27 ja mies 27 ja esikoisen yritys aloitettu 9/05. Terolutit ja clomit avuksi 4/06. Alkuraskauden keskenmeno 8/06.

bambiino 25 v. mies 27 v. Meillä on tyttö 04/05, ja keskenmeno 12/06 (rv 11+5).

Elisabeth72 Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.

Essi78 Vauvalle annettiin lupa tulla 12/2006, plussa 01/2007, km 02/2007 Vauvakuume jatkuu edelleen!

hobe69 Olen 38v, mies 34v. Meillä on poika vm.-06, asumme Etelä-Pohjanmaalla. Tuulimuna 11/04 km. 05/07

-Idaliini- Kaksi km takana ensimmäinen 12/05 (rv 5) ja toinen 2/06 (rv 8 ja lääkkeellinen tyhjennys) Minä kohta 20 v ja mies pari vuotta vanhempi ja oulun seudulla asustellaan. Vauva ois todella tervetullut.

Isotikru olen 37-v lähihoitsu pääkaupunkiseudulta ja mies on kahta vuotta vanhempi.

Lapsia on 4, poika vm-93, tytär-vm-96 ja kaksostytöt vm-00.

Jellonamami Ikää 40. Neljä km välillä tammikuu - marraskuu 2006 (viikoilla 2 - 8). Onneksi lohtunani on 2,5 vuotias pieni prinsessamme. Häntä ennen ei yhtään km, joten tämä on ihan uusi tilanne.

Leijonanhymy Olen 24-vuotta ja mies samoin, pohjoisemmassa Suomessa asutaan. Itselleni on tullut kaksi km tänä vuonna. Ensimmäinen riipaisi kesäkuussa, rv 12 uä:ssä todettiin alkio kuolleeksi rv8 eli keskeytynyt km ja kaavintaan siitä sitten.

Liliane Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.

Menier eka km rv5-6 1/06. Uutta yritystä ekojen kuukautisten jälkeen, plussa 6/06 joka meni kesken nyt 10/06 rv 19+6. Luultavasti yritystä jatketaan...

miukkeli75 Olen 31-vuotias ja ensimmäistä lasta odottamassa yhdessä miehensä kanssa. Koin keskenmenon 12/2006.

Moila Olen 26-vuotias, mies 28. Meillä on 1,5-vuotias poika. Toukokuussa annoimme toiselle luvan tulla. Heinäkuussa sain plussa. Viime tiistaina kävin yksityisellä rv9+0. Sikiön todettiin kuolleen rv8+4. Torstaina mulla oli kaavinta. Putosin kovaa ja korkealta, vaikka osasin olla varuillani.

Norkki2 Minä olen 27v. ja mies 29v. Yritystä takana 1/06 ja 11/06 ollaan aloitettu lapsettomuushoidot, hoidoissa yksityisellä puolella. Minulla todettu pco. Eka plussa 2/07 ja km rv 5+6.

Passionate Olen vm81 ja mies vm75. Ensimmäisestäni haaveilen, miehelleni lapsi olisi jo kolmas. Jätimme ehkäisyn pois 02/07 ja jo 04/07 saimme plussan. Viikko sitten niskapoimu-ultrassa (rv 12+3) paljastui keskeytynyt keskenmeno (pikkuinen vastasi viikkoja 9+) ja seuraavana päivänä jouduin kaavintaan. Kunhan ensimmäiset kuukautiset ovat tulleet ja menneet, olisi ajatuksena aloittaa yritys uudestaan.

Pirpsu Olen 22v, mies 24v. Km.03/07, ensimmäistä kuumeillaan.

puddighinu olen 30v, vielä kuukauden, mies 35v. asumme Sienassa Italiassa ja ekaa yritetään. Alkuraskauden km vkolla 5, kaavinta vkolla12. Nyt innolla odotetaan koska jälkivuoto loppuu ja menkat alkaa niin päästään taas tositoimiin.

puhbear oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.

Rouvavauva 2.11.2006 rv. 7+0 alkuraskauden ultrassa löytyi kaksi sikiöpussia, mahdollinen tuulimunaepäily. Uusi käynti 9.11.2006 rv. 8+0 oli selkeää kehitystä tapahtunut sikiöpusseissa ja sikiöissä ja kaksi viikkoa myöhäisempi hedelmöitymisaika nähtiin myös vahvaksi mahdollisuudeksi. Kolmas ultra määrättiin 23.11.2006 ja siellä tuli tuomio, sikiö(ide)n kehitys on pysähtynyt, lähete naistentautien poliklinikalle. 24.11.2006 rv 10+1 tehtiin kaavinta.

toivoilmari Olemme molemmat 38 ja yritämme neljättä. Minulla on 17,14 ja meillä 3v lapset. Sain km 04 vkolla 11 ja 05 viikolla 15 (Np ultrassa kaikki oli hyvin).

Viiputin Olen 32v 1,5 vuotiaan ihanan tytön äiti. Mies on 33v ja asumme Länsi-Suomessa. Alkuraskauden km 3/07.

villiina83 Aviomieheni kanssa olemme molemmat 23-vuotiaita, ja esikoista kovasti haaveillaan. Yritys alkoi 06/06, mutta ensimmäinen raskaus oli tuulimuna, joka keskeytettiin 08/06. Uutta raskautta nyt yritellään paremmalla onnella.

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~

ex-haahut eli jo plussanneet!!

Juuliar74 plussa 6.10.2006, la 12.6.2007

ÄIPPÄ_80 plussa ?, la 17.6.2007

sani-74 plussa 17.10.2006, la 26.6.2007

Koala-72 plussa 19.10.2006, la 28.6.2007

Pikkutiikeri76 plussa ?, la ?

DreamOne plussa 13.11.2006, la 25.7.2007

Moment plussa 20.11.2006, la 29.7.2007

pumpsu plussa 1.12.2006, la 3.8.2007

Helga76 plussa 2.12.2006, la 13.8.2007

kaisuli79 plussa 5.12.2006, la 13.8.2007

77mm plussa 10.12.2006, la 24.8.2007

nipsu-79 plussa 11.12.2006, la ?

Ultsi75 plussa 7.1.2007, la 13.9.2007

levinia plussa 9.1.2007, la 16.9.2007

Tuutupii plussa 12.1.2007, la 23.9.2007

lumipyry70 plussa 22.1.2007, la 27.9.2007

fairytales77 plussa 8.2.2007, la 18.10.2007

Tari plussa 19.2.2007, la ?

72oinas plussa 26.2.2007, la 4.11.2007

Pakkastaivas plussa 7.3.2007, la 15./16.11. 2007

Isotikru plussa 16.3.2007, la?

Siru-Sofia plussa 3.5.2007

Jonttu plussa ?, la ?

Laihduttavat haahuilijat /b]

Nimimerkki:

Pituus ja lähtöpaino, BMI:

Ongelmakohdat:

Keinot:

Tavoite:

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonttu82: Vuoden päästä olisi häiden ajankohta, eli elokuun lopulla 2008. =) Ja täytyy tunnusta.... Löysin jo itselleni hääpuvunkin! =O Paikka on alustavasti varattu ja cateringiin pitäisi vielä ottaa yhteyttä. Päätin aiemmin, että en ala vielä häsätä mitään hääjuttuja, mutta nyt jotenkin iski into päälle. =)

Tuota tuota... Taisi tulla kierto käytettyä hyväksi, vaikka asiaa epäilinkin. Yrityskierto oli siis km:n jälkeen nyt ensimmäinen, ja välissä ehti siis olla ne yhdet kuukautiset, jota suositeltiin gynen toimesta. Eli suomeksi --> + tuli.

Täytyy myöntää, että riemu ei ole todellakaan nyt ylimmillään. Kokemus kovensi sen verran, että usko tämän keskeytymisestä on vahvempi kuin jatkumisesta. Oireetkaan eivät ole samanlaisia kuin viimeksi; ei ole rintojen arkuutta! Vatsaa on kyllä vihlonut useampana päivänä.

No katsotaan nyt, miten kauan kestää tällä kertaa.

Vierailija
22/43 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passionate: Varovaiset onnittelut plussasta! =] Toivottavasti nyt kestää!

Pitää kyllä myöntää, että vaikka oma raskaus onkin jo " aika" pitkällä, niin silti sitä pelkää aina vessassa käydessä, ja jokaista " nippailua" miettii. Viime yönä näin unta taas keskenmenosta, mutta onneksi aamulla herätessä tajusin että se oli vain unta..

Kaikenlisäks äitini kyseli, että " koskas se laskettu aika olikaan" , jos hän pitää osan lomastaan silloin... =/ itse en taida uskaltaa ihan niin pitkälle vielä ajatella. Seuraavaa neuvolakertaa odottelen, toivottavasti sydänäänet taas (ja vielä) kuuluisivat. Joten tiedän kuinka vaikeaa se on uskoa siihen raskauteen ja sen kestämiseen... =/

Mutta sulla on onneksi muutakin ajateltavaa, ne häät! =] Ja jos itse tekee kaikki pöytäkoristelut yms, niin on niitäkin hyvä tehdä jo hyvissä ajoin! =]

Nyt vapaapäivän viettoon!

jonttu rv 15+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Passionatelle myös minulta. Toivottavasti kaikki menee hyvin ;)

Päivitän meille uuden listan kunhan kerkiän. Täytyy varmaan poistaa vähän nimiä listasta... Jos joku haluaa päivittää listaa useammin, niin ihan hyvä.

Itse kuumeilen vimmatusti, bongasin oviksen testillä (Clearblue) ja nyt odottelen kuinka kävi... Kiertopäivä olisi 21/25 ja mahassa juilii lupaavasti...

-Viiputin-

Vierailija
24/43 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin jälleen uuden pinon. En laittanut enää edes kuukautta ajaksi, kun en nähtävästi pysty uutta ajoissa aloittamaan. Täällä käy nykyisin niin vähän porukkaa, eipä kai haittaa?

Vierailija
25/43 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

painan enter aina väärässä kohtaa????

Katselin tuota meidän listaa ja mietin pitäisiköhän poistaa Villiina listalta?

Hänhän ilmoitti lopettavansa pinoilun. En millään malttaisi vanhaa Haahu-emoa listalta hävittää...

Jonttu: koska plussasit ja milloin sinulla on LA? Saisin päivittää plussanneiden listan.

Passionate: lisäsin sinut haahuihin, tulethan kertomaan kuulumiasi.

Nykyisin kun olen yksin taaperon kanssa (kesäleski) en meinaa päästä koneelle ollenkaan. Päikkäri aikaan teen kotihommia (tai nukun) ja iltaisin tyttö ei meinaa millään nukahtaa. Tänäänkin meni kello 23:een asti. Miten yksinhuoltajat oikein pärjää...

Ei sovi valittaa, tyttö on rakas ihana mussukka ja taitaa olla lääketietellinen ihme. Taas tuntuu täti olevan nurkan takana odottamassa, sellaiset vihlaisut tuntuu alamahassa. Ei tämän raskaaksitulon arvannut olevan näin takkuista... Alkaa vähän epätoivo iskemään..

Kaunista keskikesää kaikille

-Viiputin-

Vierailija
26/43 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kierrossa oli toiveet jo ihan pilvissä, mutta sieltä sitä taas pudottiin ja lujaa! Onneksi kierto on nyt edes lyhentynyt. Tänään lähti tilaukseen markkinoiden parhaat ovistestit! Toivottavasti edes niihin tulisi plussaa!

Essi kp2/22

Vierailija
27/43 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskamaisista uutisista on nyt 3,5 viikkoa aikaa. Kesälomalla olen onneksi yhä, vieläkään ei jaksaisi oikein mennä töihin asiaa vatvomaan.

Teen nimittäin sellaista työtä, jossa pikkuisen turvallisuuden kannalta pitää raskaudesta kertoa HETI, kun saa asiasta itse tietää. Työkaverit iloitsivat kovin jo asiasta, vaikka itse yritin edetä kovin hiljaa ja hillitysti. Nyt kun tämä iso ruma mörkö tuli kohdalle, ei paljoa innosta asiasta kaikille selostella (vaikka lähimmät työtoverit tietävätkin asiasta). Eli vielä saan onneksi toipua asian suhteen ennen kuin ilmoitan töissä, ettei työnkuvaani enää tarvitse muuttaa...

Ensimmäisiä kuukautisia odotellaan innolla. Jos kerran kaavintapäivä on 1. kiertopäivä, on tänään kp 25. Mites kauan täällä ovat muut saaneet odottaa kuukautisiaan kaavinnan jälkeen? Itselläni nuo kierrot ovat kyllä aina olleet muutenkin epäsäännölliset 21-28-34-... Eli en koskaan ole muutenkaan oikein osannut varautua tädin kyläilyyn. =(

Päätimme miehen kanssa " nousta heti takaisin satulaan" , kun ensimmäiset kuukautiset ovat ohi ja jälkitarkastuksessa käyty. Vaikka meillä silloin tärppäsi ehkäisyrenkaan poiston jälkeen jo toisesta kierrosta, en jaksa nyt elää niin suuressa toivossa sen suhteen. Mies taas on aivan varma, että kyllähän meillä taas käy niin uskomaton tuuri. :-o

Harmittaa vain, että mies jaksaa olla noin optimisti ja valaa minuunkin uskon, että kyllähän se plussa sieltä taas äkkiä tulee. Voi sitä pettymystä, kun/jos sitä plussaa ei tulekaan niin pian. Miehelle yritän kovin selittää, että kun ei odota paljoa, ei myöskään putoa kovaa ja korkealta... Vaikka putosinhan nytkin kovaa ja korkealta, mutta mieluummin pidän odotukset kurissa... Kuulostaapa sekavalta...

Muutamat kesähippalot tulee jätettyä nyt väliin ihan vain sen vuoksi, että siellä olisi onnellisia tuttuja " pallomahoja" . Nyt ei todellakaan tee mieli kuunnella kenenkään ihanista odotuksista ja vauvanhuoneen järjestelyistä ym ym ym... Mies yrittää selittää, että " et voi loppuikääsi vältellä raskaanaolevia" pälä pälä... No hitto!!! Tapahtumasta on vasta muutama viikko!!! Pitäisikö minun tekohymy päällä, pala kurkussa teeskennellä, että minua tippaakaan kiinnostaa muiden raskaudet? Eikö ihminen saa rauhassa kerätä voimiaan?

Toivottavasti en kuulosta katkeralta, kyyniseltä ämmältä (vaikka sitä taidan nyt olla), on vaan niin paljon helpompi vältellä nyt kaikkia onnellisia odottajia. Kuulostaako tutulta?

Miehelle olen voinut koko tästä KM-asiasta puhua, ja hän on ollut aivan upeana tukena. En olisi ilman häntä jaksanut. Nyt vain tuntuu, että en " viitsisi vaivata" häntä enää asialla niin usein. Hän kyllä silloin tällöin kyselee, miten voin, mutta en jaksa ottaa asiaa esille niin usein kuin mieleni tekisi.

Postissa tuli tällä viikolla kopio lääkärinsanelusta koskien kaavintaa. Itkuhan siinä taas tuli eikä sinä päivänä tehnyt mieli lähteä kaverin luo vaikka piti. Tämän samaisen ystävän aviomies kuoli paria päivää aiemmin, ja alkoi tuntua oma " pieni menetys" niin vähäpätöiseltä, etten voinut lähteä hänen luokseen omine murheineni.

No niin, tulihan taas vuodatettua... Parempaa pävänjatkoa muille! =)

-Passionate

Vierailija
28/43 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiputin: itse asiassa en ole plussannut lainkaan, kun et tehnyt raskaustestiä, vaan tiesin oireista sen olevan taas sitä itseään. Mut jos siihen joku päivä pitää laittaa niin ehkä joku 28.5 ois vaikka hyvä. sillon ois ollu kp 28. =]

Laskettu aika on joskus helmikuussa, mutta älä vielä laita niitä tietoja siihen, oon menos alkavan viikon puolivälissä ultraan, ja jos vielä löytyy eloa kohdusta niin ehkä siellä laskettu aikakin selviää. Nyt pitäs viikkoja olla 10+2. Mut pessimistinen olo on vielä tämänkin raskauden suhteen.

Ensiviikko on vapaapäiville pyhitetty.. =] joten aurinkoisia ilmoja toivotaan!

jonttu

Vierailija
29/43 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni ja ERITTÄIN varovainen kiitos Jonttu82 ja Viiputin....

Jonttu82: Oletko käynyt ylimääräisissä ultraäänitutkimuksissa? Tällä kertaa ajattelin itse mennä yksityiselle viikolla 7 poissulkemaan tuulimunan. Oireet on lievemmät kuin ensimmäisessä raskaudessa, ja sehän on saanut minut ihan hermoheikoksi... No raskaudethan eroavat toisistaan tietysti... Mutta...

Viiputin: Siellä onkin jännät päivät!!!! Peukkuja pidetään!!! =D

Juu, vieläkään ei oikein osaa iloita tästä. Välttelen loppuun saakka sitä ra....na -sanaa, sillä olen nyt jostain saanut kertakaikkiaan päähäni, että tälläkään kertaa ei ole tarkoitus onnistua. Oireiden vähyys kummastuttaa. Rinnoissa ei mitään tuntemuksia, ja viime kerralla rintojen arkuuden häviäminen kieli km:sta. Tiedän tiedän... Ei saa hätäillä. Kun vain jaksaisi siihen ensimmäiseen etappiin täysijärkisenä ---> ultraääni 13.9.

Viikonloppuja kaikille!!!

Vierailija
30/43 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passionate: Tässä raskaudessa kävin kaksi kertaa alkuraskauden ultrassa, toinen oli rv 7+4 ja toinen 10+ . Ja np-ultra oli sit 12+6 viikolla. Kävin ihan oman mielenrauhan vuoksi. Tai kyllä joka kerta odotushuoneessa sormet hikoili ja mietin että " miks täälläkin taas olen, loppupäivä menee piloille jos keskenmeno todetaan, mihin sairaalaan ne mun vie.." jne.. =/ mutta onneksi joka kerta löytyi elävä sikiö (ainakin vielä toistaiseksi).

Kolmesta aiemmasta keskenmenneestä raskaudesta en ole yhdessäkään käynyt ultrassa (alkuraskauden tai muussa) niin, että elävä sikiö olisi löydetty.

Niin, ja odottavan aika on pitkä!! mä odotan ensviikon neuvolaa kuin kuuta nousevaa ja toivon, että sydänäänet yhä kuuluis.. =] Joten mukavia ultran odotuspäiviä sinnepäin! =]

jonttu

Vierailija
31/43 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essi: Kerro mikä on markkinoiden paras ovistesti ja mistä niitä tilasit, laitan kanssa tilaukseen...

Passionate: Mä olen kanssa ammatissa jossa täytyy raskaudesta heti kertoa, ettei pieni vahingoitu. Esikoisesta pomo oli toinen, joka sai raskaudesta kuulla (miehen jälkeen), työkaverit arvasivat pian kun toimenkuva muutui. Keskenmenon aikana olin hoitovapaalla, mutta saatan kuvitella miltä tuntuu mennä töihin tälläisen jälkeen.

Jonttu: Odotellaan, kaikki aikanaan ;)

(.) Täti pamahti paikalle sunnuntaina, en olisi häntä kaivannut. Mun kiertoni on muuttunut keskenmenon jälkeen 28 päivästä 25 päivään. Mikähän tälläisenkin saa aikaan? Tästä kierrosta en kuumeile, ellei voi hedelmöittyä puhelimen kautta...

-Viiputin kp 3/25-

Vierailija
32/43 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa kun haahujen lista on taas olemassa! :) Tuosta listasta voi poistaa seuraavat henkilöt: Juuliar, Äippä, Sani, Koala ja Pikkutiikeri. Osa heistä on vauvan saanut ja osa ei ole tuolla ex-haahuissa palstaillutkaan, joten heidän vauvatilannettaan en tiedä. Voit myös itse käydä vaklailemassa exien pinoa ja katsomassa ketkä ovat jo vauvansa saaneet.

Olisi mukavaa jos tämä haahujen pino taas aktivoituisi, niin mekin saisimme uusia exiä tuonne odottavien puolelle aina silloin tällöin kun plussauksia tulee. Tsemppiä plussauksiin kaikille kuumeilijoille!

Ex-haahujen listaemo DreamOne rv 38+0

Vierailija
33/43 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi. Taas on pieni pääkky sekaisin... kp 27/25 ja raskausoireet pinnassa, ja testi näyttää negaa... Mulla on käynyt näin ennenkin... Kuukautiset olivat viikon poissa, ja sitten kun ne alkoi, vuodin kauheasti enemmän kuin normaalikierrossa.

Clearbluen testi ei antanut edes pienintä haamua, ei edes roskis-sellaista (tarkistin). Odotan vielä pari päivää, ja teen sitten uuden testin. Olen silti varma, että keho temppuilee vauvakuumeen kourissa...

-Viiputin-

Vierailija
34/43 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Km jälkeen mulla on ollut kierto ihan sekaisin. Vuodin käytännössä 2kk putkeen! Menkkaoireita oli kaksi kertaa: kp 29 ja kp17!! Vuoto loppui viimein kaksi viikkoa edellisten menkkaoireitten jälkeen.

Jälkitarkastuksessa on käyty ja tuomio kuultu: Myooma on niin iso, että se pitää leikata. Leikkausjono on n.3kk ja leikkauksen jälkeen vielä 2-3 kk ehkäisyä käytettävä. Meidän vauvahaaveet heitettiin siis yli puolen vuoden päähän. Masentaa!!

Hopeareunusta tälle harmaalle pilvelle tuo tulossa oleva matka. Lähdetään Kiinaan kahdeksi viikoksi ystäville kyläilemään.

Plussatuulia muille!

t. HOBe

Vierailija
35/43 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiputin, tilasin testejä osoitteesta helpa-testi.fi ja sieltä Clearbluen testipaketin, jota kuvaillaan näin :" Clearblue digitaalinen ovulaatiotesti antaa tarkan tuloksen, jota ei voi lukea väärin. Hämmästyttävän helppo ja luotettava käyttää. Seitsemän testiä jokaista periodia kohden" . Hinta oli useamman euron edullisempi kuin mammaksi.fi nettikaupassa. Seitsemän testiä pitäis riittää mulle ihan hyvin ainakin yhteen kiertoon!

Essi78 kp5/22

Vierailija
36/43 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkitarkastus on viikon päästä. Minun tuurillani ne kuukautisetkin laukkaa paikalle tietysti juuri, kun lääkäriin pitäisi mennä. Alkaisivat jo!!! Voisi alkaa odotella tärppejä sen jälkeen!!! =)

Viikonloppuna alavatsaan tuli todella kamalia vihlaisuja. Alkoivat yhtäkkiä, kestivät jonkin aikaa ja loppuivat taas yhtäkkiä. Kipua voisi siis kuvailla todella teräväksi vihlonnaksi, ei kuukautismaiseksi. Jos olisivat jatkuneet pidempään, olisin varmasti mennyt aiemmin jo lääkäriin, mutta nyt ei ole mitään vaivoja.

Tämä viikko enää kesälomaa, sitten töihin. Osaanko edes enää töitäni tehdä, kun olen loman loputtua ollut sieltä pois 5 ½ viikkoa sairaslomineen. =( Ei yhtään kiinnosta mennä töihin, kun alkaa se kyttäys " onkos massu kasvanut" . Olen muutenkin ollut jotenkin hissuksiin koko loman ajan, ei ole kauheasti tehnyt mieli olla ihmisten ilmoilla... =( Tästä kesästä piti tulla niin erilainen, iloinen upea kesä! No miehen kanssa ollaan touhattu kaikenlaista, mutta tiedätte varmasti mitä tarkoitan...

Laskeskelin tässä, että jos kaikki olisi mennyt hyvin, olisi viikkoja nyt koossa 18+2... Ei noita varmasti kannata miettiä niin tarkkaan, mutta...

Kaipa se elämä tästä jatkuu.

-Passionate-

Vierailija
37/43 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passionate: voimia! voin kertoa, että ei kannata miettiä menneitä raskauksia (siis keskenmenneitä). Mä olen jo kaks kertaa surrut, kun laskettu aika (siis päivä) on mennyt ohi, ja viimeksi kesken menneen raskauden la olisi ensiviikolla... harvemmin se enää edes mielessä käy, mutta välillä muistuu mieleen. Pitää vain yrittää unohtaa menneet ja keskittyä tulevaan...

jonttu

Vierailija
38/43 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullehan tehtiin keskeytyneen keskenmenon vuoksi kaavinta viitisen viikkoa sitten. Ohjeissa sanottiin, että jälkitarkastukseen tulisi varata 6-8 viikon päähän aika.

Olen varannut ensi viikolle ajan gynekologille, mutta kuukautiseni eivät ole vielä tulleet. Eli kysymykseni kuuluukin; pitäisikö minun odottaa ensimmäisiä kuukautisia ja varata vasta sen jälkeen aika jälkitarkastukseen?

Haluaisin kyllä toisaalta mennä lääkäriin mahdollisimman pian, mutta tämä kuukautisasia alkoi mietityttää.

Kiitokset!

-Passionate-

Vierailija
39/43 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse odottaa ensimmäisiä kuukautisia. Jälkitarkastuksessa katsotaan ultralla, että kaavinta on onnistunut ja kohtuun ei ole jäänyt raskausmateriaalia.

Itselläni keskeytynyt km 03/2007 rv 6+4. Tyhjennys tehtiin kaavinnalla. Jälkitarkastus tehtiin jo viikon päästä kaavinnasta (omasta tahdostani) ja kaikki oli kunnossa. Raskaushormoni ei kuitenkaan poistunut kehostani kauhean nopeasti, jonka takia kuukautiset alkoivat vasta kuuden viikon päästä, kp 46.

Tsemppiä sinulle uuteen yritykseen. Meillä jo käynnissä. Yksi kemiallinen raskaus viime kierrossa, mut nyt on lupaavia oireita ilmasssa :)

Toiveikkaana, Mariia83

Vierailija
40/43 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä selvitti paljon! =)

Saankos udella, milloin aloititte uuden yrityksen? Me ajattelimme odottaa ne ensimmäiset kuukautiset ja aloittaa uudestaan sitten. Jos kaikki on jälkitarkastuksessa siis hyvin.

Tsemppiä sinulle plussaamiseen!!! :-D