Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tämäkin päivä sitten koitti vihdoin =)

Vierailija
07.07.2007 |

Tai oikeestaan jo eilen kun ilmottauduin työttömäks työnhakijaks= Saan suuret liiton korvaukset monen monen kotiäitivuoden jälkeen !!

Nyt on helppo hymyillä kun työtkin alkaa elokuussa, hetken saa nauttia rahoista tekemättä mitään =)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

elokuussa.

Mitä et nro 2 ymmärtänyt ??

T ap

Vierailija
2/15 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ymmärrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt saan liiton korvauksia eilisestä aina elokuun alkuun asti ja PISTE !!

T ap

Vierailija
4/15 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansiosidonnaiseen otetttiin huomioon työtulot ajalta ennen äitiyslomaa.

Vierailija
5/15 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun jää työttömäksi, katsotaan tulot ajalta, jolloin oli viimeksi töissä.

Vierailija
6/15 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hartaasti kaikki pyhät ja vkonloput tehty noiden suurien pvrahojen eteen (ennen lapsia) ja nyt niistä saa jopa nauttia, KERRANKIN !!

t ap

Vierailija
7/15 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on mahdollista, mulle kävi just samalla tavalla, kun lapsi täytti 3v ja ei ollut töitä, joten ilmottauduin työttömäksi ja sain liiton ansiosidonnaista.

Vierailija
8/15 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea sulle ap !!

Vierailija
9/15 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin saat lähettää ensimmäisen hakemuksen ja rahojen tulo kestää siitä vielä kolme viikkoa. Tulee omavastuuaikaa ainakin seitsemän päivää. Etpä paljon ehdi nauttia, ennen kuin työt alkaa.

Vierailija
10/15 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut kahden lapsen äitiyspäivärahat liiton korvauksien mukaan eli saman mitä olisin saanut, jos olisin käynyt töissä. Olen siis ennen laskettua aikaa ilmoittautunut aina ilmoittautunut vähäksi aikaa työttömäksi. Esikoisesta toki sain ihan työtulojen mukaan, mutta käytännössä saman verran sain kahdesta muusta :)

Nyt syksyllä loppuu kotihoidontuki kuopuksesta ja liiton päiviä vielä mukavasti jäljellä :) Äitiysvapaat ja kotihoitojaksot hypätään siis yli korvausta laskettaessa 7 vuoteen asti(ainakin meidän liitossa).

Vierailija
11/15 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olin todella hyväpalkkaisessa työssä 3 vuotta, sitten jäin äitiys-rahoille, välillä työttömänä, kunnes tuli uusi äitiysloma. hyvä raha muuten siitäkin (1500¿/kk).

Nyt on lapset tehty ja työt alkavat marraskuussa, on kausiluonteinen juttu matkailualalla. Ilmoittauduin työttömäksi ja työkkärissä sanoivat, että odotellaan siihen marraskuuhun, antoi ilmoittautumispäivän marraskuun puoiväliin. Eli on sillä selvä ja taas pärjätään. Ammattiliittoon kannattaa kuulua.

Vierailija
12/15 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

omavastuu aika jo käytetty, koska palaan nostamaan jo aikasemmin käytettyjä korvauksia eli liiton rahat mulla jo 3 vkon päästä tililläni koska täytän VAAN 2 VKOA aluksi =)

Ja kotihoidontukea maksetaan viel muutamalt pv:t kk:n lopus.

Sorry vaan =)

t ap

Vierailija
13/15 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä sain myös toisen lapseni äp rahan liiton korvausten mukaan =) Joten se oli jopa parempi kuin esikolla !

t ap joka myös kotona yli 5v lasten kans ollut

Vierailija
14/15 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli " palkka" nousi, kun teit töitä lastesi kanssa ;)

16

Vierailija
15/15 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en ihan omiin hommiin lähde, koska halusin osa-aikatyön, en 3 vuoroa. Meen nyt lapsipuolelle töihin vaik vanhukset mun " oikea" ala ja lähellä sydäntä.

Eka hakemus ja heti tärppäs=LOTTOVOITTO sekin !!

Kiitos kysymäst.

T ap