Jos olet 170cm pitkä, paljonko painat? Oletko tyytyväinen?
Kommentit (22)
65kg, nyt on mahassa ylimääräistä
62kg on mulle sopiva paino
painoa 68kg ja samat sanat kuin edellisellä. Olen useimmiten tyytyväinen mutta joskus haluaisin saada sen 5 kg pois.
Olen kuitenkin tosi onnellinen elämässä ja muutenkin joten olen tyytyväinen sitä kautta itseenikin. Ja saan miehiltä huomiota yms. Olen ehkä naisellisempi kuin koskaan ennen, kurveja löytyy...
JOskus 18v painoin 55 kg enkä muistaakseni silloinkaan ollut tyytyväinen.
Paras paino minulle on n. 58 - 60 kg. Olen pieniluinen.
Joskus painoin 68kg ja niistä ajoista haaveilen edelleen. Tosin silloinkin tunsin itseni läskiksi.
liikaa läskiä reilusti, hyvä ois 60 tai alle
Olen ihan tyytyväinen, tosin hieman haikailen raskauksia edeltäneitä 59 kg:n lukemia.
Voisin ottaa himpun verran löllöä pois mahasta, mutta en haluaisi laihtua esim. kasvoista enkä rinnoista yhtään. Eli pienoinen ongelma on. ;) Ennen raskauksia painoin 63 kg ja silloin olin turhan laiha, jotenkin sellainen luut paistaa -tyyppi.
Tyytyväinen olen, aiemmin ollu paino siinä alle 50, viimeisimmästä lapsesta nuo kilot jäi ja saa pysyä.
Täällähän on kaikki mammat ihan missinmitoissa...
Lihava en kuitenkaan ole, vatsassa vaan vähän löysää kahden raskauden jäljiltä
Reisissä ja takapuolessa on pari kiloa ylimääräistä, 62 olisi mullakin haaveena. Mutta en jaksa oikein tehdä mitään sen hyväksi...
Viitisen kiloa pitäisi saada lisää, nyt näytän aika rumalta
Kaiholla muistelen aikoja 63-64kg, sinne haluaisin takaisin - ja aion päästäkin vuoden loppuun mennessä.
suht tyytyväinen olen. Voisin tosin laihduttaa 77 kiloonkin, jos energiaa riittäisi.
ja painoa vaan pitäisi saada alemmas. ei ole kovin terve naiskuva teillä, valitettavasti. onko naisihanteenne kate moss? se on hei malli, jolle maksetaan siitä että se on kukkakeppi. miksi te haluatte sellaisiksi????
vastaukseni perustelen maalaisjärjellä sekä bmi-taulukoilla, katsokaa esim painonvartijoiden sivuilta
Vierailija:
olen ja en ole tyytyväinen. Nyt olen kyllä ihan normaalipainossa ja fyysesti hyvässä kunnossa,mutta välillä haikailen viime kesän 62 kilon aikoja.. silloin vain elämä meni liikaa syömisten vahtaamiseen ja urheiluun. Mulla on ehkä painolla liian suuri merkitys elämällä,ajattelen joka päivä läskejäni ja poden morkkista joka suupalasta. Mutta kuitenkin herkuttelen ja syön jätskiä yms. Eli olen semi-tyytyväinen.
170 cm pituus ja paino 67 kg. Olen ihan kivannäköinen nainen näinkin, mutta haikailen 60 kilon aikoja... 62 olisi ihan hyvä. Ei silti suuremmin valittamista.
Mä joka olin siis 170cm ja 66 kg, niin mun vaatekoko on 40 ja vyötärön ympärys 90cm, joten ei todellakaan missimitoista tietoakaan!!!!!!Silkkaa läskiä mulla on vaan.
T. Taisteluvalas
olen ja en ole tyytyväinen. Nyt olen kyllä ihan normaalipainossa ja fyysesti hyvässä kunnossa,mutta välillä haikailen viime kesän 62 kilon aikoja.. silloin vain elämä meni liikaa syömisten vahtaamiseen ja urheiluun. Mulla on ehkä painolla liian suuri merkitys elämällä,ajattelen joka päivä läskejäni ja poden morkkista joka suupalasta. Mutta kuitenkin herkuttelen ja syön jätskiä yms. Eli olen semi-tyytyväinen.