Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Lähdössä Ouluun, mitä kivaa siellä voisi tehdä
Kommentit (4)
www. ouluthisweek. net
ja kaupungin sivut
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Se on ainolan puistossa, eskareitat varmaan jo historiakin kiinnostaa ja alakerrassa kiva koiramäki näyttely.
Ajelkaa potnapekalla.
Liikennepuisto (hollihaka) on lähes ilmainen.
Varautukaa, että siinä menee koko päivä.
Alue: Aihe vapaa
Ainolanpuistossa voi käydä piknikillä ja lintuja katselemassa, tietomaasta löytyy myös ihmettelemistä.