Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kalaöljykapselit vaikuttaneet?

07.07.2007 |

Mitä vaikutuksia olet huomannut sen jälkeen kun aloitit kalaöljykapselit?

Oletko jopa laihtunut? Entäs " vireystaso" , oletko ollut pirteämpi tms?

Itse aloitin Bioteekin E-EPA+DHA kapselit pari-kolme viikkoa sitten ja tuntuu ainakin siltä että ihan kuin ei olisi enää niin nälkä!? Tai ettei ees välillä tee mieli syödä. Vai tekeekö se tämä kesäaika (ajoittainen helle) vaan sen ettei ruoka maistu.. :) Siis olen kyllä muutenkin yrittäny laihdutella ja kuntoilla, että kiloissa ei vielä varmaan nää kapselit näy..

Ja mieli on kyllä jotenki kans pirteempi ollu, ja on jaksanu paremmin.. tiedä sitten tulisiko sama vaikutus pelkillä vitamiinipillereillä.. ;)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai eikö vaan ole tullut huomattavia tuloksia..? :)

Vierailija
2/6 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoden möllerin sydämmelle..ja nyt siirryin e-epaan.itse herkästi masentuvana ihmisenä saanu suuren avun kalaöljystä! lisäksi mulla hyytymistekijä geeni joten tämä toimii myös luonnollisesti verenohentajana.äidilleni määrättiin myös syöpähoitojen lisöksi 650mg e-epaa.Ja siskon miehen opaha tulehdus päänahassa parani ainostaan epalla =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kayttanyt E-Epaa kohta puolitoista vuotta enka varmaan luovu koskaan. Vaikuttaa selkeasti mielialaan. Annan myos lapsilleni, koska on taysin turvallinen, eika yliannostuksen vaaraa ole. Mulla ainakin alkoi uusi elama :)

Kunpa vaikuttaisikin painoon, en ole sita kylla huomannut.

Mainostan samalla sen verran, etta E-EPA on ehdottomasti tehokkain ja hinta-laatusuhteeltaan paras. Maarat on myos ihan eri luokkaa, eika paivassa tarvi kuin sen 1 kapselin. Saa tietty ottaa enemmankin...On myos puhdas. Ja siita on tehty paljon tieteellisia tutkimuksia. Mm. kuulema psykiatrit suosittelee masennuksen hoitoon (laakityksen ohella). Haulla loytyy netista paljon tietoa!

Vierailija
4/6 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...etta vaikutus alkaa yleensa 2-3 viikossa!

Vierailija
5/6 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain möllerin omega-kapseleita ovat, niitä lasten peräpuikon kokoisia joita syödään yksi päivässä :)

minä en oikein osaa sanoa onko niillä ollut vaikutuksia laihtumiseen tai mielialaan. olenkin syönyt niitä lähinnä sydän- ja verisuonitautien ennaltaehkäisemismielessä, rasvaista kalaa kun tulee syötyä luvattoman harvoin...

lapsillekin syötetään möllerin kids omegaa samasta syystä. onhan jotain tutkimustuloksiakin olemassa että lasten oppimis- ja keskittymiskyky paranisivat kalaöljyn myötä mutta tiedä häntä... kauheita koheltajia nuo ovat kuitenkin ;)

Vierailija
6/6 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kevtätalvesta syönyt E-epaa 500 mg yhden kapselin päivässä ja olen ihan erilailla jaksanut. Meidän perheessä (nyt 8 kk) vauvaikäinen ja vaikka yöt ovat risaisia niin ei väsytä samalla lailla ja virtaa riittää kun vertaan kahteen edelliseen lapseen.

Eli minulla se on vaikuttanut virkeyteen. Toinen hyvä puoli on tuo vatsantoiminnan vilkastuminen:)