Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain mieheltäni lahjaksi korun, joka mielestäni on ruma.

Vierailija
07.07.2007 |

Onko muilla samankaltaisia kokemuksia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on joku ananas-kasvi, sellainen viherkasvina pidettävä. Se ei sitten kuole millään.

Olin kyllä ilahtunut siitä, että ylipäätään sain kukan. :)

Vierailija
2/6 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörittelin niitä ympäriinsä mutta yksi päivä päätin laittaa kun kerta olin ne saanut. Näyttivätkin tosi hyviltä yhden topin kanssa. Olin ihan hämmästynyt, että mun mies oli tajunnut valita sellaiset korut! Näyttivät vain oudoilta sellaisenaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa, kun mies meni tuhlaamaan rahaa ihan turhaan :(

Vierailija
4/6 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-miehellä oli myös hirveä korumaku ja sitten vielä pyysi pitämään kun kerran niin paljon maksoikin. Sanoin, että paras olla ostamatta kun aina ostat liian kalliita koruja minulle.

Vierailija
5/6 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siispä hän ei osta minulle koruja. Voi kyllä lahjaksi maksaa itse valitsemani korun.

Voi kurja että sait tuollaisen joka ei miellytä... Vaihto ei kai enää ole mahdollinen?

Vierailija
6/6 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten sellainen korulahja joka on 100% varmasti sellainen josta lahjan saaja pitää.

nimimerkillä: kultaliikkeessä töissä ollut ja nähnyt aivan liian monen miehen innoissaan ostavan aivan karmeita koruja (sellaisia joita ei ole mennyt markkinoille tulon jälkeen yhden yhtä).

sitä yrittää kauniisti sanoa ja vihjailla että jokin muu voisi olla turvallisempi vaihtoehto ja lopulta sanoo (vaimon turvaksi) että jos lahjan saaja ei pidäkkään, voi tulla sitten vaihtamaan mieluiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi